Słodki Dzień Dziecka z Terravitą!
Mnóstwo przyjemności zapewni słodki upominek. Czekolady Terravita Kids zostały stworzone z myślą o najmłodszych smakoszach – powstają z wyselekcjonowanych składników, a ich pyszny smak z pewnością przypadnie im do gustu. Co jeszcze je wyróżnia? Optymalna porcja (50 g), duży wybór (zarówno czekolada mleczna, jak i tabliczki z różnorodnymi, uwielbianymi przez dzieci dodatkami) oraz kolorowe opakowania z zabawnymi bohaterami. Dzięki tym atutom, czekolady Terravita Kids są tak lubiane przez dzieci … i przez rodziców!
Pierwszy czerwca niewątpliwie należy do wszystkich dzieci – niezależnie od wieku. Tego dnia przygotowujemy dla nich niespodzianki, miłe upominki i razem świętujemy magiczny czas beztroskiego dzieciństwa. Okresu pełnego słodyczy i radości. A skoro o słodkościach mowa, to wśród prezentów maluchy z pewnością będą wypatrywać pysznych łakoci. Wyjątkowe czekolady Terravita z kolekcji Kids z pewnością okażą się „strzałem w 10”!
Wszystkie dzieci zasługują na to, co najlepsze. Dlatego czekolady Terravita Kids wyróżnia najwyższa, gwarantowana jakość. Ich ważnym atutem jest prosty skład – bez tłuszczu palmowego i bez dodatku emulgatora E476. Moc kakao, wyselekcjonowane składniki od renomowanych dostawców i oryginalne, autorskie kompozycje smakowe, które skuszą wszystkich fanów czekolady – tych małych, jak i tych nieco starszych. Czekolady Terravita Kids to także wyjątkowy, kolorowy design opakowań z grafikami wesołych zwierzaków.
Terravita Kids to duży wybór czekoladowych przysmaków. W asortymencie znaleźć można zarówno klasyczną, mleczną czekoladę, jak i tabliczki pełne uwielbianych przez dzieci dodatków. Połączenia aksamitnej, delikatnej w smaku czekolady z drażetkami, ciasteczkami czy bananowymi chipsami to zapowiedź super przyjemności i radości dla każdego dziecka. Świętujmy ten wyjątkowy dzień razem – niech będzie rodzinnie, beztrosko i słodko!
Czekolada Mleczna Terravita Kids 50 g – aksamitna, pełnomleczna czekolada to klasyka, którą dzieci po prostu uwielbiają! Duża przyjemność, ale w optymalnym, niewielkim formacie. Kremowa, rozpływająca się w ustach konsystencja i wysokiej jakości kakao to doskonała kompozycja, którą możemy zaproponować swoim pociechom.
Czekolada Mleczna Terravita Kids z drażetkami 50 g – Czekolada mleczna Terravita skrywająca w sobie kolorowe, słodkie drażetki? To ekstra propozycja dla wszystkich małych odkrywców! Chrupiące draże świetnie przełamują smak klasycznej czekolady. Nic dziwnego, że ta wersja cieszy się ogromną popularnością wśród małych miłośników czekoladowych tabliczek.
Czekolada Mleczna Terravita Kids z kakaowymi ciasteczkami 50 g – Jeszcze więcej kakaowej mocy w czekoladzie? Czekolada mleczna z kakaowymi ciasteczkami to super propozycja dla dzieci, które uwielbiają czekoladowe smaki najbardziej na świecie. To maksymalnie czekoladowa uczta!
Czekolada Mleczna Terravita Kids z bananem 50 g – Słodkie, czekoladowo-owocowe połączenie? Aksamitna konsystencja i chrupiący dodatek? Czekoladę i banany dzieci uwielbiają, a razem tworzą one cudownie smaczny duet, któremu nikt się nie oprze.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.