Komunikaty PR

Słodki niezbędnik na lato od marki Wawel

2020-07-21  |  13:00
Biuro prasowe

Lato kojarzy nam się z samymi przyjemnościami. A jak słodkie przyjemności to tylko
z marką Wawel. Nie ważne czy spędzamy czas aktywnie czy wylegujemy się na plaży
z przyjaciółmi – każdy znajdzie dla siebie pyszne letnie smaki. Soczyste galaretki Fresh&Fruity, Krówka Mleczna, a może Tofflairs? Jesteś gotowy, aby w te wakacje pozytywnie się zaskoczyć?

Lato to idealny czas na odkrywanie – w towarzystwie Fresh&Fruity!

W szerokiej ofercie marki Wawel znajdziemy eksplozję szczęścia i letnich, owocowych smaków zamknięte w galaretkach Fresh & Fruity. Zachwycą każdego – w końcu to wyjątkowe galaretki na bazie pektyn roślinnych, zawierające soki owocowe i naturalne aromaty, bez barwników, sztucznych dodatków i konserwantów. Są idealne dla aktywnych miłośników owocowych smaków. Już teraz wybieraj pomiędzy standardowymi Fresh & Fruity, wzbogaconymi witaminami Fresh & Fruity Multiwitamina oraz orzeźwiającą wersją Fresh & Fruity Kwaśne. Sięgnij po nie już dziś i przekonaj się, że dzięki tym pysznym galaretkom wakacyjne chwile będą jeszcze słodsze niż myślisz.

Nieco mlecznej słodyczy

Marka Wawel tego lata nie zapomina o miłośnikach kultowych smaków. Krówka Mleczna z Wawelu to cukierek wyjątkowy – jej delikatny mleczno-maślany smak i idealna kruchość przywołują wspomnienie beztroskiego dzieciństwa. Ma prosty skład – tylko 4 składniki, w tym masło i pełne mleko. Do pełni ich wyjątkowego smaku nie trzeba nic więcej! Nie zapominajmy przy tym, że Krówki Mleczne smakują najlepiej, gdy obdarujemy nimi bliskich. Zabierz je zatem na wspólną wyprawę – na plażę, w góry, nad jezioro. Poczuj ich kruchość, delikatność i wyjątkowy smak oraz przekonaj się, że Krówki z Wawelu są idealne na każdą okazję!

Prosty przepis na chwile słodkiego szczęścia?

Nie ma znaczenia, czy wybieramy się na wycieczkę rowerową, czy planujemy podróż z dużym bagażem - zawsze znajdzie się miejsce dla cukierków Tofflairs z Wawelu. Wielbicielom karmelowych słodkości do gustu przypadnie Tofflairs karmelowo-czekoladowy – to połączenie kultowego karmelowego smaku z miękkim, czekoladowym nadzieniem. Z kolei Tofflairs czekoladowo-mleczny to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem. To propozycja, która z pewnością pomoże osłodzić wakacyjny czas – niezależnie od pogody. Tofflairs gwarantuje bowiem słodką dawkę dobrego humoru, po której wszystko zaczyna się kleić!

Wawel stawia na prosty skład

Marka Wawel oferuje słodycze najwyższej jakości, bez kompromisu w kwestii ich składu. Wszystkie produkty z portfolio zawierają tylko Dobre Składniki – nie znajdziemy w nich zbędnych konserwantów, barwników i sztucznych aromatów. Słodkości Wawel to gwarancja 100% smaku, prostego składu, radości i przyjemności z kosztowania. To zawsze dobry wybór - nie tylko podczas wakacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć