Komunikaty PR

Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej

2021-07-01  |  13:00
Biuro prasowe

Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.

Już 1 lipca startuje nowa Loteria Tofflairs. By wziąć w niej udział, wystarczy kupić pyszne karmelowo-czekoladowe lub czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs firmy Wawel - w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej - i wysłać zdjęcie paragonu na stronę www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień mega zestawy dla graczy! Na zwycięzców loterii czekają dwa zestawy: telewizor 55 cali + Xbox Series X.

Tofflairs dla graczy

Marka Tofflairs szczególnie mocno przypadła do gustu graczom i miłośnikom e-sportu. To słodka dawka relaksu, rozluźnienia i zapomnienia o codziennych troskach. Cukierki te idealnie zatem sprawdzają się jako “coś słodkiego” w czasie realizacji kolejnej misji lub zdobywania następnych poziomów w grze.

Mleko, karmel i czekolada

Tofflairs oferuje dwa wyjątkowe smaki. Wyśmienite cukierki o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca. Pyszny smak karmelu sprawia, że chcesz je zawsze mieć ze sobą. Nie tylko podczas e-sportowej rywalizacji - także w czasie wyprawy w góry, wycieczki rowerowej czy długiej podróży. Słodkie doładowanie energii w każdej sytuacji - to właśnie Tofflairs.

Miłośnicy mlecznych smaków zasmakują z kolei w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. Ich nadzienie skrywa w sobie wyrazisty mleczny smak, a cały cukierek oblany jest wyśmienitej jakości czekoladą. Wszystko to delikatnie rozpływa się w ustach.

  • Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym to przepyszne cukierki z nadzieniem czekoladowym (15% masy produktu). Łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca, a całość oblana jest słodką warstwą karmelu.

         Cena – ok. 5,90zł

 

  • Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem, które powoli rozpuszcza się w ustach. Najlepiej smakuje w gronie znajomych.

          Cena – ok. 5,90zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.