Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej
Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.
Już 1 lipca startuje nowa Loteria Tofflairs. By wziąć w niej udział, wystarczy kupić pyszne karmelowo-czekoladowe lub czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs firmy Wawel - w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej - i wysłać zdjęcie paragonu na stronę www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień mega zestawy dla graczy! Na zwycięzców loterii czekają dwa zestawy: telewizor 55 cali + Xbox Series X.
Tofflairs dla graczy
Marka Tofflairs szczególnie mocno przypadła do gustu graczom i miłośnikom e-sportu. To słodka dawka relaksu, rozluźnienia i zapomnienia o codziennych troskach. Cukierki te idealnie zatem sprawdzają się jako “coś słodkiego” w czasie realizacji kolejnej misji lub zdobywania następnych poziomów w grze.
Mleko, karmel i czekolada
Tofflairs oferuje dwa wyjątkowe smaki. Wyśmienite cukierki o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca. Pyszny smak karmelu sprawia, że chcesz je zawsze mieć ze sobą. Nie tylko podczas e-sportowej rywalizacji - także w czasie wyprawy w góry, wycieczki rowerowej czy długiej podróży. Słodkie doładowanie energii w każdej sytuacji - to właśnie Tofflairs.
Miłośnicy mlecznych smaków zasmakują z kolei w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. Ich nadzienie skrywa w sobie wyrazisty mleczny smak, a cały cukierek oblany jest wyśmienitej jakości czekoladą. Wszystko to delikatnie rozpływa się w ustach.
- Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym to przepyszne cukierki z nadzieniem czekoladowym (15% masy produktu). Łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca, a całość oblana jest słodką warstwą karmelu.
Cena – ok. 5,90zł
- Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem, które powoli rozpuszcza się w ustach. Najlepiej smakuje w gronie znajomych.
Cena – ok. 5,90zł

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.