Komunikaty PR

Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej

2021-07-01  |  13:00
Biuro prasowe

Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.

Już 1 lipca startuje nowa Loteria Tofflairs. By wziąć w niej udział, wystarczy kupić pyszne karmelowo-czekoladowe lub czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs firmy Wawel - w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej - i wysłać zdjęcie paragonu na stronę www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień mega zestawy dla graczy! Na zwycięzców loterii czekają dwa zestawy: telewizor 55 cali + Xbox Series X.

Tofflairs dla graczy

Marka Tofflairs szczególnie mocno przypadła do gustu graczom i miłośnikom e-sportu. To słodka dawka relaksu, rozluźnienia i zapomnienia o codziennych troskach. Cukierki te idealnie zatem sprawdzają się jako “coś słodkiego” w czasie realizacji kolejnej misji lub zdobywania następnych poziomów w grze.

Mleko, karmel i czekolada

Tofflairs oferuje dwa wyjątkowe smaki. Wyśmienite cukierki o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca. Pyszny smak karmelu sprawia, że chcesz je zawsze mieć ze sobą. Nie tylko podczas e-sportowej rywalizacji - także w czasie wyprawy w góry, wycieczki rowerowej czy długiej podróży. Słodkie doładowanie energii w każdej sytuacji - to właśnie Tofflairs.

Miłośnicy mlecznych smaków zasmakują z kolei w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. Ich nadzienie skrywa w sobie wyrazisty mleczny smak, a cały cukierek oblany jest wyśmienitej jakości czekoladą. Wszystko to delikatnie rozpływa się w ustach.

  • Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym to przepyszne cukierki z nadzieniem czekoladowym (15% masy produktu). Łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca, a całość oblana jest słodką warstwą karmelu.

         Cena – ok. 5,90zł

 

  • Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem, które powoli rozpuszcza się w ustach. Najlepiej smakuje w gronie znajomych.

          Cena – ok. 5,90zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.