Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej
Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.
Już 1 lipca startuje nowa Loteria Tofflairs. By wziąć w niej udział, wystarczy kupić pyszne karmelowo-czekoladowe lub czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs firmy Wawel - w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej - i wysłać zdjęcie paragonu na stronę www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień mega zestawy dla graczy! Na zwycięzców loterii czekają dwa zestawy: telewizor 55 cali + Xbox Series X.
Tofflairs dla graczy
Marka Tofflairs szczególnie mocno przypadła do gustu graczom i miłośnikom e-sportu. To słodka dawka relaksu, rozluźnienia i zapomnienia o codziennych troskach. Cukierki te idealnie zatem sprawdzają się jako “coś słodkiego” w czasie realizacji kolejnej misji lub zdobywania następnych poziomów w grze.
Mleko, karmel i czekolada
Tofflairs oferuje dwa wyjątkowe smaki. Wyśmienite cukierki o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca. Pyszny smak karmelu sprawia, że chcesz je zawsze mieć ze sobą. Nie tylko podczas e-sportowej rywalizacji - także w czasie wyprawy w góry, wycieczki rowerowej czy długiej podróży. Słodkie doładowanie energii w każdej sytuacji - to właśnie Tofflairs.
Miłośnicy mlecznych smaków zasmakują z kolei w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. Ich nadzienie skrywa w sobie wyrazisty mleczny smak, a cały cukierek oblany jest wyśmienitej jakości czekoladą. Wszystko to delikatnie rozpływa się w ustach.
- Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym to przepyszne cukierki z nadzieniem czekoladowym (15% masy produktu). Łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca, a całość oblana jest słodką warstwą karmelu.
Cena – ok. 5,90zł
- Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem, które powoli rozpuszcza się w ustach. Najlepiej smakuje w gronie znajomych.
Cena – ok. 5,90zł
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.