Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej
Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.
Już 1 lipca startuje nowa Loteria Tofflairs. By wziąć w niej udział, wystarczy kupić pyszne karmelowo-czekoladowe lub czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs firmy Wawel - w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej - i wysłać zdjęcie paragonu na stronę www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień mega zestawy dla graczy! Na zwycięzców loterii czekają dwa zestawy: telewizor 55 cali + Xbox Series X.
Tofflairs dla graczy
Marka Tofflairs szczególnie mocno przypadła do gustu graczom i miłośnikom e-sportu. To słodka dawka relaksu, rozluźnienia i zapomnienia o codziennych troskach. Cukierki te idealnie zatem sprawdzają się jako “coś słodkiego” w czasie realizacji kolejnej misji lub zdobywania następnych poziomów w grze.
Mleko, karmel i czekolada
Tofflairs oferuje dwa wyjątkowe smaki. Wyśmienite cukierki o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca. Pyszny smak karmelu sprawia, że chcesz je zawsze mieć ze sobą. Nie tylko podczas e-sportowej rywalizacji - także w czasie wyprawy w góry, wycieczki rowerowej czy długiej podróży. Słodkie doładowanie energii w każdej sytuacji - to właśnie Tofflairs.
Miłośnicy mlecznych smaków zasmakują z kolei w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. Ich nadzienie skrywa w sobie wyrazisty mleczny smak, a cały cukierek oblany jest wyśmienitej jakości czekoladą. Wszystko to delikatnie rozpływa się w ustach.
- Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym to przepyszne cukierki z nadzieniem czekoladowym (15% masy produktu). Łączą w sobie kultowy smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej zawartości masy kakaowej (70%) wytwarzanej z najlepszych ziaren afrykańskiego kakaowca, a całość oblana jest słodką warstwą karmelu.
Cena – ok. 5,90zł
- Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym to idealne połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem, które powoli rozpuszcza się w ustach. Najlepiej smakuje w gronie znajomych.
Cena – ok. 5,90zł

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.