Komunikaty PR

Słodkie chwile orzeźwienia z owocowymi koktajlami Costa Coffee

2021-05-31  |  14:13
Biuro prasowe

Trzy kolory, trzy smaki, trzy szanse na niezwykłe orzeźwienie! W Costa Coffee czeka na nas pyszne trio owocowych koktajli, które z każdym łykiem podkręcą atmosferę lata. Miks tropikalnych owoców, klasyczne polskie smaki, a może chwila wytchnienia z niebieskim koktajlem ze spiruliną? Skosztuj każdej opcji i daj się zaskoczyć!

 

Owocowe orzeźwienie

 

Menu Costa Coffee to prawdziwa gratka dla fanów orzeźwiających smaków! Do odkrycia polecają się owocowe Koktajle, dostępne w trzech wariantach smakowych, przygotowanych na bazie soku jabłkowego. Koktajl żółty to pyszny tercet tropikalnych owoców – mango, ananasa oraz papai. Słodycz balansuje w nim delikatna kwaśność, która dodaje dodatkowej rześkości – będzie to idealny wybór w upalny dzień. Na wielbicieli czerwonych owoców czeka klasyczne połączenie truskawek, czereśni, malin oraz banana. Tradycyjne polskie owoce zostały tu przełamane egzotyczną nutą banana, która nadaje całości kremowej konsystencji i wyjątkowego smaku. Pysznym zaskoczeniem będzie także niebieski koktajl, który swoją ciekawą barwę zawdzięcza spirulinie. Ta bogata w białko propozycja w menu Costa Coffee przygotowana została na bazie ananasa, kokosa, awokado, limonki oraz mięty. Intrygująca kompozycja zachwyca nie tylko swoim kolorem, ale przede wszystkim niepowtarzalnym smakiem. Ponadczasowe połączenie ananasa z kokosem, na myśl przywodzące wakacyjne drinki zostało ożywione przez lekką kwaskowatość limonki, świeżość mięty oraz niesłychaną pożywność awokado. To propozycja, która doda nam orzeźwienia oraz będzie doskonałą przekąską między posiłkami!

 

Pyszne opcje od samego rana

 

Wszystkie wymienione propozycje, a także inne pyszności z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce za pośrednictwem aplikacji UberEats. Z Costa Coffee każdy dzień będzie smaczniejszy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.