Słodkie chwile lata – Smoothies w Costa Coffee
Podczas lata orzeźwienie najchętniej czerpiemy z darów natury – słodkich i soczystych owoców. W Costa Coffee zostały one przemienione w trio pysznych, koktajlowych kompozycji – Smoothie Tropikalne, Rajskie oraz Egzotyczne, przeniosą nas w wakacyjne miejsca i dostarczą nam niesamowitych smakowych wrażeń.
Potrójny powód do relaksu
Czasami charakterystyczne smaki mają moc przenoszenia nas w nowe miejsca. Smoothie Tropikalne już po pierwszym łyku na myśl przywodzi gorące tereny Azji. Niezwykłe połączenie kuszącej pikanterii kurkumy oraz imbiru z soczystymi owocami w postaci mango, ananasa oraz banana, tworzy niezwykły smakowy balans, który pobudzi nasze podniebienie. Całość dopełniają baobab i siemię lniane, tworząc satysfakcjonującą całość.
Głęboko błękitne Smoothie Rajskie swój charakterystyczny kolor czerpie z bogatej w białko niebieskiej spiruliny. Ten wykorzystywany od pokoleń dodatek został sparowany z dobrze nam znanymi wakacyjnymi owocami – połączeniem ananasa z kokosem, a także orzeźwiającymi nutami mięty i limonki. Tę kompozycję uzupełnia dojrzałe awokado, które sprawia, że smoothie ma niepowtarzalną, kremową konsystencję.
Trzecim dostępnym w nowej ofercie iście owocowym napojem jest Smoothie Egzotyczne o soczystym, czerwonym kolorze. Łączy ono w sobie smak czterech owoców, które pozwolą nam choć na chwilę oderwać się od codzienności. Mango dostarcza lekkiej kwaskowości, która pysznie współgra z subtelną słodyczą banana oraz smoczego owocu. Paletę smaków uzupełnia limonka, która dodaje napojowi niepowtarzalnej świeżości i potęguje uczucie orzeźwienia. Tych kompozycji po prostu trzeba spróbować!
Słońce na wynos
Trzy orzeźwiające Smoothies, a także cała plejada innych, pysznych oraz chłodnych i ożywczych produktów czeka na odkrycie w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.