Komunikaty PR

Słodkie świętowanie Dnia Mamy z marką Wawel!

2020-05-05  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1 MB )

26 maja jest wyjątkową datą – bowiem tego dnia obchodzimy międzynarodowy Dzień Mamy. Jest to idealna okazja, aby wyrazić wdzięczność oraz podziękować za wszystko naszym mamom. W jaki sposób to zrobić? Koniecznie na słodko! Marka Wawel w swojej ofercie posiada szeroki wybór produktów idealnych na specjalne okazje, które z pewnością doceni każda miłośniczka słodkości. Do odkrycia na nowo polecają się kultowe, znane wszystkim czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, w odświeżonych, eleganckich opakowaniach, dzięki którym bombonierki te stanowią idealną propozycję na wyjątkowy prezent. Równie dobrym pomysłem będzie ubiegłoroczna nowość Wawelu, czyli rozpływające się w ustach Królewskie Mleczko. Stwórzcie niezapomniane chwile razem z marką Wawel!

 

Słodki upominek dla najbliższej osoby

Dzień Mamy to czas, w którym głośno wyrażamy naszą wdzięczność oraz doceniamy nieocenioną pomoc i wsparcie, jakie otrzymujemy ze strony naszych mam.  Aby im podziękować, nie potrzeba wielkich gestów i drogich prezentów. Idealnym pomysłem będzie świętowanie tego dnia na słodko, np. sięgając po niezastąpione i kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki od Wawelu! To pyszne trio dostępne w formie bombonierek idealnie nadaje się na prezent dla bliskiej osoby. Wybierz dla mamy jej ulubiony smak i delektujcie się nim wspólnie, a ten dzień stanie się wyjątkowy i niezapomniany! Produkty mają tylko Dobre Składniki (bez sztucznych aromatów oraz emulgatora E476) - to najlepszy sposób, aby podarować radość tym, których kochamy najmocniej!

Dzień Mamy w iście królewskim stylu

Idealne na słodkie świętowanie Dnia Mamy są również inne słodkości z oferty marki Wawel. Święto naszych mam warto spędzić po królewsku. W jaki sposób? Wybierając na słodki upominek Królewskie Mleczko! To delikatne i puszyste pianki o okrągłym kształcie, oblane doskonałą ciemną czekoladą Wawel. Dodatkowo każda z pianek jest sygnowana literą “W” oznaczającą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady. Produkt nie zawiera sztucznych aromatów, barwników, substancji konserwujących oraz emulgatora E476. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnemu wykończeniu, a także niezwykle apetycznemu wyglądowi, idealnie nadaje się jako prezent na każdą okazję. Każda pastylka indywidualnie zapakowana w elegancką, matową owijkę potwierdza, że Królewskie Mleczko zostało stworzone z myślą o dzieleniu się z bliskimi! O tym, jak idealnie nadaje się do celebrowania wspólnych chwil chyba nie trzeba już chyba więcej przekonywać. Słodki poczęstunek o prostym, dobrym składzie to przepis na udane chwile. Skorzystaj z oferty marki Wawel, aby móc wspólnie z bliskimi cieszyć się najsłodszymi momentami!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.