Słodkości i kwiaty na Dzień Kobiet w Lidl Polska
Święto, które obchodzimy 8 marca to doskonała okazja, aby wyrazić wdzięczność i miłość wobec wszystkich kobiet w naszym życiu – otoczyć je uwagą, docenić codzienny trud i podziękować za obecność. Lidl Polska wie, jak ważne są takie gesty, dlatego od poniedziałku 4 marca, w ofercie sklepu można znaleźć wyjątkowe propozycje kwiatów, które będą się dobrze komponować ze słodkim upominkiem. Natomiast dla miłośniczek pielęgnacji, sieć proponuje kosmetyki do domowego spa.
Kwiaty jako wyraz troski i subtelnej elegancji stanowią niezapomniany dodatek do celebracji Dnia Kobiet, stając się symbolem tego święta. Dlatego już od poniedziałku, 4 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić kompozycje kwiatowe w atrakcyjnych cenach. Dwukolorowe różyczki (28,99 zł/szt.), azalie w ceramicznej donicy (24,99 zł/szt.), azalie na pniu (19,99 zł/szt.), orchidee (19,99 zł/szt.) czy frizee lub guzmanie (22,99 zł/szt.) – są to propozycje kwitnące, które dzięki odpowiedniej pielęgnacji zachowają swoją świeżość i piękno na dłużej. Ale to nie koniec! Storczyki, znane ze swojej wyjątkowej urody i elegancji, są niezwykle popularnymi kwiatami, które zdobią wiele wnętrz i są często wybierane jako prezent. W sklepach Lidl Polska od poniedziałku można dostać różne rodzaje storczyków pochodzących z polskich hodowli – storczyk wianuszek (59,99 zł/szt.), z fitonią w szkle (59,99 zł/szt.), dwupędowy premium (46,99 zł/szt.) czy dwupędowy mini (37,99 zł/szt.). Ich długowieczność sprawia, że mogą być trwałym elementem dekoracyjnym w domu lub biurze, przypominając o tej wyjątkowej okazji. Co więcej, z aplikacją Lidl Plus za drugi, tańszy lub w tej samej cenie storczyk zapłacimy 50%[1] taniej.
Wszystkiego najsłodszego
Czy to w formie czekoladowych pralinek, kawałka pysznego ciasta, czy ulubionej słodkiej przekąski – słodycze mają magiczną zdolność osładzania nawet najbardziej wymagającej chwili. Dlatego od poniedziałku, 4 marca, do piątku, 8 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić wybrane praliny podwójnie. A dlaczego? Ponieważ za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt zapłacimy 60%[2] taniej.
Dzień Kobiet to nie tylko okazja do obdarowywania prezentami, ale także do dzielenia się czasem z ważnymi dla nas osobami. Podczas romantycznego spotkania z ukochaną lub w gronie przyjaciółek – istnieje wiele sposobów na umilenie sobie tego szczególnego czasu. Na tę okazję Lidl Polska poleca lody Willisch w kubku (19,99 zł/465 ml/opak.) o smaku solonego karmelu z brownie lub ciasta bananowego z marakują czy litrowe lody Bon Gelati – za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt, zapłacimy 40% mniej (promocja obowiązuje w dniach 4-6 marca). A dla wszystkich miłośniczek czekolady sieć proponuje czekolady Superieur (6,49 zł/150 g/opak.) czy karmelowe, klasyczne lub malinowe gorzkie z 70% kakao (6,49 zł/125 g/opak.). Jeżeli chodzi o idealny dodatek do deserów, Lidl Polska proponuje mrożone maliny w czekoladzie (9,99 zł/150 g/opak.). Natomiast ze sklepowych nowości warto spróbować Pralin Dark lub Cherry Berry (7,99 zł/114-117 g/opak.).
Rytuał piękna
Wieczorna maseczka, masaż twarzy czy kąpiel w aromatycznych zapachach… To czasem wszystko, czego potrzeba kobiecie do szczęścia po ciężkim dniu. Dlatego od poniedziałku w sklepach Lidl Polska można kupić maskę do twarzy na tkaninie (4,99 zł/szt.) lub 3-pak maseczek z zieloną herbatą w płachcie (14,99 zł/zestaw), które będą odpowiednie na twarz, dłonie oraz stopy. Sieć proponuje także maskę pod oczy, na usta lub do twarzy (2,29 zł/szt./opak.) oraz hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem i złotem (23,99 zł/60 szt./opak.). A kiedy skóra już będzie odpowiednio nawilżona, warto zadbać o masaż rollerem z zielonego jadeitu (12,99 zł/szt.) lub kamieniem gua sha (8,99 zł/szt./opak.). Co więcej? Aromatyczna kąpiel! W Lidl Polska można w supercenach kupić produkty marki Ziaja – żel 3 w 1 do mycia twarzy, ciała i włosów (11,99 zł/500 ml/opak.) czy nawilżające serum do ciała lub peeling gruboziarnisty (19,99 zł/ 400 ml, 300 ml/opak.). Natomiast marka Treaclemoon prezentuje nowość w sklepach sieci – żel pod prysznic (15,99 zł/500 ml/opak.) o różnorodnych zapachach.
Zajrzyj do sklepów Lidl Polska, odkryj wyjątkowe propozycje produktów na Dzień Kobiet i znajdź inspirację już dziś – bo piękne gesty zaczynają się od małych radości!
[1] Limit: 4 szt. na kupon. Każda kolejna sztuka będzie sprzedawana w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją. Szczegóły promocji dostępne w aplikacji Lidl Plus.
[2] Lista produktów objętych promocją dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie www.lidl.pl
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.