Komunikaty PR

Słuchawki douszne Twins 3 Fresh ‘n Rebel – co nowego?

2022-04-25  |  15:11
Biuro prasowe

Do serii słuchawek dousznych Twins od marki Fresh ‘n Rebel, dołączył właśnie model Twins 3 True Wireless. Komu najnowszy przedstawiciel spod szyldu „kraba” przypadnie do gustu? Czym różni się od pozostałych propozycji holenderskiego producenta z Rotterdamu?

Mówiąc krótko: Twins 3 wziął od dotychczasowych modeli wszystko, co najlepsze, poprawił kilka detali, tworząc efektowną i atrakcyjną mieszankę. Jakich zmian możemy się spodziewać?

Ulepszone mikrofony – świetna jakość rozmów telefonicznych

Twins 3 to słuchawki codziennego użytku, tak lekkie, że można zapomnieć, że nosimy je w uszach. Nic zatem dziwnego, że bardzo często będą towarzyszyły użytkownikom w trakcie prowadzenia rozmów telefonicznych. Fresh ‘n Rebel zadbał o zaawansowane mikrofony z funkcją redukcji szumów otoczenia (ENC), dzięki którym głos w trakcie rozmów – również tych video – będzie jeszcze wyraźniejszy niż dotychczas. ENC nie jest tym samym co ANC – w tym przypadku ENC odfiltrowuje dźwięki otoczenia jedynie podczas rozmów telefonicznych. W zamyśle producenta Twins 3 nie mają całkowicie odcinać nas od hałasów, np. w trakcie chodzenia po ulicy możemy zachować czujność na to, co dzieje się wokół nas.

Dla osób, którym jednak zależy na funkcji ANC, producent przygotował dedykowany model Twins ANC. Obie słuchawki douszne mają wbudowany mikrofon, a zatem można z nich korzystać również indywidualnie – dzięki funkcji Double Master nie musimy szukać obu słuchawek, ale swobodnie korzystać z jednej np. w trakcie rozmów telefonicznych. Słuchawki douszne Twins 3 True Wireless umożliwiają korzystanie z asystentów głosowych. W zależności od urządzenia możemy aktywować Siri lub Asystenta Google na telefonie.

Twins 3 grają jeszcze dłużej

Słuchawki Twins 3 działają aż do 27 godzin od pełnego naładowania etui. Na uszach możemy je nosić do 6 godzin, a następnie trzeba je umieścić w etui ładującym. Ładować w ten sposób można kilka razy, aż do konieczności podładowania etui). Co ważne, etui ładujące Twins 3 obsługuje ładowanie bezprzewodowe. Można więc umieścić je na podstawce ładującej zgodnej ze standardem Qi i naładować je w ciągu zaledwie 2 godzin. Wolicie ładowanie przewodowe? Użyjcie dołączonego w zestawie kabla USB-C, aby naładować je w tym samym czasie.

W przypadku niższych modeli czas odtwarzania wynosił około 20-24 godziny. Czas ładowania słuchawek w etui ładującym wynosi ok. 1,5 godziny. Komfort użytkowania podnosi sterowanie dotykowe. Nie trzeba wyciągać telefonu z torby – wystarczy dotknąć słuchawki. Funkcja automatycznego wstrzymywania muzyki i połączenia, w chwili wyjęcia słuchawki z uszu, również bardzo przydaje się na co dzień. Po ponownym włożeniu Twins 3 do ucha, odtwarzanie zostanie wznowione. Przydatna jest również opcja automatycznego parowania słuchawek dousznych. Po wyjęciu ich z etui ładującego, automatycznie łączą się z wybranym urządzeniem. Ponowne włożenie do etui oznacza wyłączenie słuchawek.

Unikalny wygląd, wysoka jakość dźwięku i odporność dla zachlapania

Dla kogo słuchawki Twins 3? Po pierwsze, dla miłośników wyrazistych dźwięków i głębokich basów, za które odpowiadają dynamiczne przetworniki o średnicy 13 mm. Każdy użytkownik ma swoje preferencje, ważne aby trafić w tony, które najbardziej nam odpowiadają. Po drugie, dla osób dla których wygląd produktów ma znaczenie. Znakiem firmowym Fresh ‘n Rebel jest design i kolor. Etui ładujące ma gładkie krzywizny i zaokrąglone krawędzie. Miękkie metaliczne wykończenie nadaje im odważny i wyrafinowany wygląd. W palecie kolorystycznej nie znajdziemy klasycznych bieli i czerni, za to możemy postawić na odcień złota (Silky Sand), wypłowiałą zieleń (Dried Green), pastelowy fiolet (Dreamy Lilac), czerwień z domieszką pomarańczowego (Safari Red), ciemnoniebieski (Steel Blue) oraz ciemnoszary (Stormy Grey). Jedno jest pewne – Twins 3 to słuchawki dla osób, które lubią się wyróżniać, być widoczne.

Twins 3 ucieszą również osoby aktywne. Dzięki wodoodporności (klasa IPX4) można ich używać np. podczas treningu lub w deszczowy dzień – są odporne na deszcz i pot. Na koniec warto pamiętać o tym, że słuchawki dostępne są w dwóch wersjach – z wkładkami (Twins 3 Tip) i bez (Twins 3). Obecność trzech par miękkich silikonowych wkładek dousznych w różnych rozmiarach to nie tylko kwestia indywidualnych preferencji i wygody – opcja z wkładkami lepiej wygłusza dźwięki z otoczenia, opcja bez wkładki pozwala zachować większą czujność na wszystko, co dzieje się wokół nas np. na ulicy.

Poza etui ładującym, silikonowymi wkładkami i słuchawkami w zestawie otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C). Czas ładowania etui ładującego wynosi 1,5 godziny, podobnie będzie w przypadku ładowania samych słuchawek. Twins 3 Fresh ‘n Rebel  są już dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 349 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.