Komunikaty PR

Smak fińskiego lata od Finlandia Botanical!

2021-05-31  |  12:00

Doskonałe połączenie ziół i owoców z krystalicznie czystą Finlandia Vodka sprawi, że letnie popołudnia i długie wieczory nabiorą orzeźwiającego fińskiego twistu. Spotkania z przyjaciółmi, garden party, grille czy wakacyjne pikniki blisko natury to idealna okazja na skosztowanie nowych, oryginalnych smaków: Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża. Dwie opcje smakowe stanowią idealną bazę do letnich, oryginalnych drinków: Mint Spritz i Rose Spritz. I to wszystko bez dodatku cukru! 

 

Kiedy krótkie i zimne dni odchodzą w niepamięć, a my możemy cieszyć się długimi, letnimi weekendami, czas wolny spędzany razem z bliskimi sam w sobie staje się idealnym pretekstem do świętowania. Długo wyczekiwane leniwe popołudnia, którym towarzyszy ciepłe słońce i śmiech przyjaciół dobiegający z ogrodu, czy wieczory pełne ulubionej muzyki, pysznego jedzenia i zapachu wakacyjnej nocy unoszącej się w powietrzu. Te momenty już niedługo staną się naszą rzeczywistością, a Finlandia Botanical będzie ich idealnym uzupełnieniem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach smakowych Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża, dla których inspiracją było fińskie lato spędzane na łonie nieskazitelnej nordyckiej natury. Finlandia Botanical powstała na bazie krystalicznie czystej wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz jęczmienia wygrzewającego się w słońcu, które nie zachodzi przez 72 dni w roku, a niebanalne smaki zawdzięcza procesowi infuzji starannie wyselekcjonowanych naturalnych owoców i ziół botanicznych.

 

W swoim nowym produkcie marka postawiła na autentyczność, prawdziwość i brak sztucznych dodatków – z tego właśnie powodu Finlandia Botanical nie posiada dodanego cukru ani sztucznych substancji słodzących. Obniżona zawartość alkoholu, tj. 30% powoduje, że produkt sprawdzi się znakomicie w roli bazy do letnich, lekkich drinków, które podane w pękatych kieliszkach wypełnionych lodem i świeżymi owocami, orzeźwią nawet w najgorętsze dni lata. Marka fińskich alkoholi zadbała również o naturalny design produktu, który idealnie współgra z charakterem nowego trunku. Minimalistycznie zaprojektowana butelka Finlandii Botanical przyciąga wzrok i sprawia, że alkohol pięknie komponuje się na stole w towarzystwie ziół i kwiatów. 

 

Finlandia Botanical to najwyższej jakości propozycja od Finlandia Vodka, która dzięki swojej lekkiej formule, będzie nie tylko wspaniałym towarzyszem luźnych spotkań wieczorową porą, ale odnajdzie się również w charakterze koktajlu podawanego przed posiłkiem dla zaostrzenia apetytu. Doskonale zbilansowane smaki – Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża stanowią oryginalną bazę dla orzeźwiających szprycerów, które można podawać w bardziej wytrawnej lub słodkiej formie. Nowe warianty Finlandii Botanical rewelacyjnie komponują się z tonikiem, lemoniadą, wodą gazowaną, a nawet prosecco. Poniżej przedstawiamy pomysły na najpopularniejsze koktajle tego lata, które będą świeżą alternatywą, dla dobrze znanych już drinków!

 

Przepisy na drinki z Finlandią Botanical:

 

Mint Spritz 

- dużo lodu
- 1 porcja Finlandii Botanical Ogórek & Mięta
- 3 porcje toniku
- kilka kropel soku z limonki lub cytryny
- plasterki ogórka (do dekoracji) 
- kilka listków mięty (do dekoracji)

Do pękatego kieliszka wsyp kilka kostek lodu, wlej 1 porcję Finlandii Botanical Ogórek & Mięta i uzupełnij drink 3 porcjami toniku. Na koniec dodaj kilka kropel soku z limonki lub cytryny. Dla bardziej smakowitego efektu drink uzupełnij wybranymi przez siebie dodatkami!

 

Rose Spritz 

- dużo lodu 
- 1 porcja Finlandii Botanical Dzika Jagoda & Róża
- 3 porcje lemoniady gazowanej 
- kilka kropel soku z limonki lub cytryny
- plasterki limonki (do dekoracji)
- jadalne płatki róży (do dekoracji) 

Do pękatego kieliszka wsyp kilka kostek lodu, wlej 1 porcję Finlandii Botanical Dzika Jagoda & Róża i uzupełnij drink 3 porcjami lemoniady gazowanej. Na koniec dodaj kilka kropel soku z limonki lub cytryny. Dla bardziej smakowitego efektu drink uzupełnij wybranymi przez siebie dodatkami!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Przejazdy FREENOW wspierają powodzian. Biuro prasowe
2024-10-17 | 15:30

Przejazdy FREENOW wspierają powodzian.

FREENOW, aplikacja taxi i multimobilności miejskiej włącza się we wsparcie dla powodzian. Użytkownicy FREENOW w Polsce mogą od teraz wesprzeć osoby poszkodowane przez powódź,
Styl życia Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!
2024-10-16 | 16:40

Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!

Zbliżają się zimowe miesiące i długie wieczory, co sprzyja spędzaniu czasu w domowych pieleszach. Łódzkie centrum handlowe przy Pabianickiej zaprasza na blisko dwa tygodnie
Styl życia Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres
2024-10-16 | 01:00

Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres

Zmiana czasu na zimowy to doskonała okazja, by przemyśleć swój rytm okołodobowy. W październiku w obiektach handlowych zarządzanych przez Ingka Centres rusza kampania „Dobrze Ci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.