Komunikaty PR

Smaki z całego świata w Atrium Molo

2021-05-28  |  10:28

Już wkrótce do Szczecina zawitają food trucki! Na otwarcie sezonu „kuchni pod chmurką” zaprasza Atrium Molo. W dniach od 4 do 6 czerwca br. przy centrum handlowym zaparkują mobilne restauracje serwujące dania z całego świata. Dla miłośników ulicznego jedzenia to okazja, aby poznać nowe smaki.

Food trucki to doskonała propozycja dla fanów smacznej kuchni. Restauracje na kółkach oferują niemal każdy rodzaj dań, serwując coraz to bardziej wymyślne i egzotyczne potrawy. Już wkrótce okazję do skosztowania wspaniałych przysmaków będą mieli mieszkańcy Szczecina. W pierwszy weekend czerwca przy Atrium Molo staną mobilne restauracje oferujące dania kuchni z całego świata - – amerykańskiej, meksykańskiej, molekularnej, belgijskiej, tex-mex czy tajskiej.

Z oferty food trucków można skorzystać w dniach 4-6 czerwca, w piątek i sobotę w godzinach 11.00 -21.00 oraz w niedzielę od 11:00 do 20:00, na parkingu Atrium Molo (ul. Mieszka I 73). Organizatorzy zadbają też o dobre samopoczucie dzieci – podczas weekendu najmłodszym udostępniony zostanie bezpłatnie do zabawy dmuchaniec. Food trucki będą funkcjonować zgodnie z obowiązującymi zasadami sanitarnymi.

– Rosnące zainteresowanie kuchnią z food trucków pokazuje, że nie trzeba dalekich podróży, by poznać smaki świata. Dlatego organizatorzy tego cyklicznego wydarzenia zawsze stawiają na różnorodność menu. Podobnie będzie i tym razem. Przez trzy dni miłośnicy ulicznego jedzenia będą mogli przebierać w ofertach kulinarnych. Nie zabraknie bardziej egzotycznych potraw, jak i tradycyjnych przysmakówmówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz listę wystawców można znaleźć na stronie: https://atrium-molo.pl/ oraz na profilu facebook Atrium Molo .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.