Komunikaty PR

Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów

2020-08-11  |  08:00
Biuro prasowe

Smartney -  instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank, wystartowała z nową akcją promocyjną. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydują się na pożyczkę w Smartney mogą otrzymać kod rabatowy lub voucher o wartości nawet 500 zł na zakup produktów TEFAL. Powodem, dla którego Smartney zdecydował się na promocje z marką TEFAL (wiodącym Producentem AGD) były widoczne wzrosty zainteresowania tą kategorią e-commerce i „smartnymi” rozwiązaniami do domu, które mają nas wyręczać w niektórych domowych obowiązkach.

 

Z najnowszego badania dotyczącego smart living, przeprowadzonego na zlecenie Smartney wynika, że coraz większa liczba Polaków żyje w duchu smart. Większość z nich korzysta z nowych technologii w pracy, domu i codziennym życiu. Blisko 90 proc. rodaków używa smartfona, a 81 proc. tabletu lub laptopa. Urządzenia domowe „smart home” znajdują zastosowanie w domu co piątego Polaka,  podobnie jak inteligentny sprzęt RTV/AGD.

– Od dawna obserwujemy oraz badamy trendy związane ze smart living a także skłonnością Polaków do wykorzystywania nowych technologii m.in. w codziennych obowiązkach. Nasze cykliczne badania opinii są częścią projektu #Smartnology, który realizujemy od początku tego roku. W ramach hasła „Możesz mądrzej” promujemy  wśród  konsumentów podejmowanie mądrych, przemyślanych decyzji zarówno tych dotyczących codziennych zakupów, jak i finansów – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney. – Podczas pandemii z zainteresowaniem przyglądaliśmy się  trendom e-commerce oraz zwiększonemu zainteresowaniu kategorią tzw. „małego AGD”. Lockdown zamknął nas w domach, które  z dnia na dzień musieliśmy przekształcić w biura, przedszkola, szkoły i jadłodajnie… Łączenie licznych obowiązków spowodowało, że zaczęliśmy poszukiwać rozwiązań, które wyręczą nas chociaż w części obowiązków. Wychodząc naprzeciw  potrzebom konsumenckim zrodził się pomysł na naszą akcję promocyjną. Do współpracy wybraliśmy wiodącą markę w tej kategorii produktowej, czyli Tefal – dodaje Olga Kulmaczewska.

 

Sprzedaż małego AGD znacznie wzrosła

Z raportu „e-commerce w Polsce 2020”, który powstał po analizie danych sprzedażowych Allegro, wynika, że sprzedaż sprzętu AGD w tym roku wzrosła o ponad 70 proc. względem roku ubiegłego. W opracowaniu przeanalizowano i porównano transakcje zawarte w serwisie Allegro od marca do kwietnia tego roku i porównano je z analogicznym okresem roku 2019.[1]

– Staramy się odpowiadać na potrzeby konsumentów i to nie tylko te związane z pożyczaniem pieniędzy i finansami. Teraz postanowiliśmy każdemu klientowi, który weźmie u nas pożyczkę zaoferować kody rabatowe oraz vouchery o wartości nawet 500 zł na zakupy produktów Tefal – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney.

Promocja „SMART BON z Tefal” trwa od 29.07.2020 do końca sierpnia. Konsumenci, którzy wezmą pożyczkę za pośrednictwem strony Smartney (w powyższym terminie) mogą liczyć na kody rabatowe lub vouchery na zakupy dowolnego sprzętu Tefal na dedykowanej, zamkniętej platformie zakupowej. Rodzaj i wysokość nagrody zależy od wysokości zaciągniętej pożyczki.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach digitalowych wykorzystujących nowoczesne formy dotarcia do klientów zainteresowanych zarówno tematyką korzystnych rozwiązań finansowych jak i inteligentnych sprzętów do domu.

 

 

 

 

 

 


[1] https://cyrekdigital.com/pl/blog/raport-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.