Smartwatch dla dzieci Bemi Play2 już dostępny w Polsce

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do polskiej sprzedaży trafił smartwatch dla dzieci marki Bemi z serii Play w nowej wersji. Bemi Play2 posiada większy od poprzednika 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami, a przy tym mniejszą kopertę. Zegarek jest wyposażony w wygodny klawisz-pokrętło ułatwiający płynną obsługę menu oraz magnetyczne złącze ładowania. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.
Wzrost wartości rynku smartwatchy dla dzieci o 175 proc. w ciągu 7 lat
Wartość światowego rynku smartwatchy dla dzieci oszacowano na 10,3 mld dolarów w 2023 r. Według prognoz może on wzrosnąć do 2030 r. nawet o 175 proc., osiągając wartość 28,3 mld dolarów. Twórcy raportu zwracają uwagę na rosnącą wśród rodziców potrzebę kontroli lokalizacji dziecka oraz znaczenie możliwości stałego kontaktu dla jego bezpieczeństwa.
Większy wyświetlacz, mniejsza koperta
Marka Bemi premierowo prezentuje nowy model inteligentnego zegarka dla dzieci – Bemi Play2. To nowa odsłona dostępnego na naszym rynku od 2022 roku modelu Play.
Bemi Play2 w odświeżonym designie ma większy wyświetlacz – 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami – który zastąpił 1,69-calowy z pierwszego wariantu modelu Play. Jednocześnie rozmiar smartwatcha został lepiej dopasowany do potrzeb najmłodszych użytkowników – jego koperta jest cieńsza i mniejsza. Jej szerokość to 39,2 mm, grubość – 13,9 mm (zamiast 43,5 i 16 mm). Także waga zegarka została zredukowana o 5 g i w nowym wariancie wynosi 50 g. Wygodę użytkowania podnosi zastosowany w urządzeniu klawisz-pokrętło. Dodatkowo zegarek wyposażony jest w wygodne magnetyczne złącze ładowania.
Połączenia tylko z zapisanych numerów
Bemi Play2 wyposażony jest w łączność 4G/LTE. Urządzenie umożliwia dwukierunkowe połączenia telefoniczne i wideo dzięki wbudowanej kamerze oraz mikrofonowi. Smartwatch obsługuje do 15 zapisanych kontaktów oraz umożliwia blokowanie połączeń z nieznanych numerów, co daje pełną kontrolę nad tym, z kim dziecko rozmawia. Dodatkowo urządzenie posiada przycisk SOS, który pozwala szybko wezwać pomoc w sytuacji awaryjnej.
Kontrola lokalizacji dziecka
Smartwatch posiada pozycjonowanie GPS, LBS oraz Wi-Fi. Opiekun może śledzić lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym, a także odtworzyć trasę, którą pokonało, a także, dzięki funkcji „wirtualnego ogrodzenia”, ustawić strefę, w której dziecko może się swobodnie poruszać. Jeśli ją opuści, rodzic otrzyma powiadomienie na swoim telefonie. Bemi Play2 jest kompatybilny z systemami Android i iOS oraz posiada ochronę IP67, gwarantującą odporność na kurz i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.
Narzędzia edukacyjne i kontakt z rówieśnikami
Inteligentny zegarek ma 7 wbudowanych gier edukacyjnych, a także funkcje monitorowania aktywności fizycznej (krokomierz) oraz snu, co pomaga budować w dziecku zdrowe nawyki. Istnieje także możliwość dodawania kolegów i koleżanki do kontaktów bez konieczności wpisywania numeru telefonu za pomocą funkcji „dodaj przyjaciela” – wystarczy zbliżyć zegarki i potrząsać nimi przez kilka sekund.
W zestawie ze smartwatchem Bemi Play2 znajduje się magnetyczny kabel ładujący USB-A. Zegarek dostępny jest w kolorze różowym, fioletowym, niebieskim, granatowym oraz szarym w cenie 299 zł.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.