Komunikaty PR

Smolasty i Tarczyński kontynuują współpracę i ogłaszają konkurs

2024-01-04  |  10:56
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy stworzyć autorski przepis na hot doga z wykorzystaniem parówki marki Tarczyński. Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze nie kto inny, jak sam Smolasty.

W ramach kampanii "Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!", marka Tarczyński i artysta zapraszają do udziału w niepowtarzalnym konkursie. Zadanie jest proste, ale wymagające i pełne smaku – należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie i zamieścić przepis na stronie www.parowkozercy.pl. Konkurs promowany jest spotem reklamowym, który zobaczyć możemy w szeroko zasięgowych mediach digital, a cała kampania obecna jest również w telewizji i salach kinowych.

Parówki są nie tylko uwielbiane w Polsce, ale mogą też wyrażać kulinarną osobowość. To jak zostaną zaserwowane, zależy od smaku, gustu i kreatywności fana parówek. Możliwości jest bez liku i wiemy, że mnóstwo młodych osób eksperymentuje np. z tym jak oryginalnie, po swojemu przyrządzić hot-doga. Właśnie to zainspirowało nas do organizacji konkursu dla wszystkich Parówkożerców. W telewizji, kinach i Internecie już można obejrzeć przebojowe spoty, w których Smolasty w swoim niepodrabialnym stylu, zachęca do udziału w wyzwaniu i prezentuje nagrody - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Jak wynika z badań po parówki kilka razy w miesiącu lub częściej sięga nawet 75% mieszkańców naszego kraju. Królują rano, bo są jednym z najpopularniejszych produktów wykorzystywanych do przygotowania śniadania, ale coraz częściej są podstawą drugiego śniadania czy lunchu. Do najchętniej wybieranych parówek należą te produkowane przez firmę Tarczyński. Parówki z serii Tarczyński Naturalnie powstają w 100% z mięsa z szynki wieprzowej lub kurczaka i charakteryzuje je naturalnie prosty skład. Tak sprawdzony i popularny produkt aż się prosi o to, by go zaserwować w ciekawy sposób.

Parówkożerca Smolasty decyduje i rozdaje

Aby wziąć udział w kulinarnym wyzwaniu trzeba przesłać swój przepis za pośrednictwem strony parowkozercy.pl. Organizatorzy na propozycje czekają od 4 do 24 stycznia. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną do 16 lutego.

Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze sam Smolasty. Łącznie wyłonionych zostanie 51 osób nominowanych do nagród. W kolejnym etapie marka Tarczyński i artysta przeprowadzą wspólny tasting 5 najciekawszych i najlepszych przepisów wyłonionych przez specjalne jury. Spośród nich Smolasty wybierze swojego ulubionego hot-doga. Autorka lub autor tego przepisu wygra nagrodę główną, którą jest złoty sygnet Parówkożerców. 50 pozostałych nominowanych otrzyma okulary przeciwsłoneczne i charakterystyczne dla popularnego wokalisty kamizelki puchowe.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.