Komunikaty PR

Smolasty i Tarczyński kontynuują współpracę i ogłaszają konkurs

2024-01-04  |  10:56
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy stworzyć autorski przepis na hot doga z wykorzystaniem parówki marki Tarczyński. Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze nie kto inny, jak sam Smolasty.

W ramach kampanii "Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!", marka Tarczyński i artysta zapraszają do udziału w niepowtarzalnym konkursie. Zadanie jest proste, ale wymagające i pełne smaku – należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie i zamieścić przepis na stronie www.parowkozercy.pl. Konkurs promowany jest spotem reklamowym, który zobaczyć możemy w szeroko zasięgowych mediach digital, a cała kampania obecna jest również w telewizji i salach kinowych.

Parówki są nie tylko uwielbiane w Polsce, ale mogą też wyrażać kulinarną osobowość. To jak zostaną zaserwowane, zależy od smaku, gustu i kreatywności fana parówek. Możliwości jest bez liku i wiemy, że mnóstwo młodych osób eksperymentuje np. z tym jak oryginalnie, po swojemu przyrządzić hot-doga. Właśnie to zainspirowało nas do organizacji konkursu dla wszystkich Parówkożerców. W telewizji, kinach i Internecie już można obejrzeć przebojowe spoty, w których Smolasty w swoim niepodrabialnym stylu, zachęca do udziału w wyzwaniu i prezentuje nagrody - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Jak wynika z badań po parówki kilka razy w miesiącu lub częściej sięga nawet 75% mieszkańców naszego kraju. Królują rano, bo są jednym z najpopularniejszych produktów wykorzystywanych do przygotowania śniadania, ale coraz częściej są podstawą drugiego śniadania czy lunchu. Do najchętniej wybieranych parówek należą te produkowane przez firmę Tarczyński. Parówki z serii Tarczyński Naturalnie powstają w 100% z mięsa z szynki wieprzowej lub kurczaka i charakteryzuje je naturalnie prosty skład. Tak sprawdzony i popularny produkt aż się prosi o to, by go zaserwować w ciekawy sposób.

Parówkożerca Smolasty decyduje i rozdaje

Aby wziąć udział w kulinarnym wyzwaniu trzeba przesłać swój przepis za pośrednictwem strony parowkozercy.pl. Organizatorzy na propozycje czekają od 4 do 24 stycznia. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną do 16 lutego.

Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze sam Smolasty. Łącznie wyłonionych zostanie 51 osób nominowanych do nagród. W kolejnym etapie marka Tarczyński i artysta przeprowadzą wspólny tasting 5 najciekawszych i najlepszych przepisów wyłonionych przez specjalne jury. Spośród nich Smolasty wybierze swojego ulubionego hot-doga. Autorka lub autor tego przepisu wygra nagrodę główną, którą jest złoty sygnet Parówkożerców. 50 pozostałych nominowanych otrzyma okulary przeciwsłoneczne i charakterystyczne dla popularnego wokalisty kamizelki puchowe.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-07-29 | 10:00

Wakacje nie (zawsze) dla kobiet. To one przygotowują uroczystości domowe

Latem częściej bierzemy udział w spotkaniach z rodziną i przyjaciółmi, np. przy okazji wesel, imienin, urodzin czy grilli w ogrodach. Przy pięknej pogodzie łatwo zapomnieć, ile pracy kosztuje przygotowanie takich uroczystości. W
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Nauka

Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady

Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się  bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.