#SoDobryDzień tylko z HELIO Natura!
Nie masz pomysłu na śniadanie? Znudziły Ci się kanapki? Sprawdź nasze propozycje śniadań i zacznij #SoDobryDzieńzHELIO! Zastrzyk #so pozytywnej, #so naturalnej energii gwarantowany! ;-)
Koniec wakacji to czas powrotów: do szkoły, do obowiązków i do… zdrowych nawyków! To ostatnie zwykle przychodzi nam najtrudniej, zacznijmy więc od podstaw. Fundament to naturalnie zdrowe i pyszne śniadanie! Czy dbasz o to, by zawsze zawierało #sohealthy składniki pełne energii?
Śniadanie to najważniejszy posiłek, który nie tylko doda Ci sił. Warto, by zaskoczył Cię też smakiem i wprawił w dobry humor na cały dzień pełen przygód! Masz już dość zwykłych kanapek? Chcesz zmienić swój śniadaniowy talerz… w bardziej #trendy? Znajdź oryginalność w stylu #SoSoft! Nowa linia wyjątkowo mięsistych, jedynych takich! owoców suszonych HELIO Natura idealnie sprawdzi się zarówno w wykwintnych, jak i słodkich śniadaniach. To soczystość w zupełnie nowym wydaniu, która urozmaici smak każdego posiłku… nie tylko porannego!;-)
Masz ochotę na #sotasty muffinki? Dodaj do nich miękkie i soczyste, nasączone sokiem żurawinowym, owoce suszonej żurawiny #SoSoft! A może wolisz placuszki? Z soczystymi morelami, daktylami, śliwkami lub figami bez konserwantów HELIO Natura będą smakować wybornie! Jeśli się śpieszysz – zabierz ze sobą w drogę koktajl z ulubionymi #sogood suszonymi owocami lub #sooriginal cookies.
Wszystkie pyszne, wszystkie zdrowe, wszystkie szybkie w przygotowaniu – w połączeniu z So Soft! stanowią idealny pomysł na poranny posiłek! Poznaj innowacyjną, naturalną, zdrową słodycz bez konserwantów HELIO Natura i Ty też podziel się z nami #sooriginal przepisami na śniadania w stylu #SoSoft! :-)

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.