SOFTSWISS posadził 800 roślin z okazji Światowego Dnia Środowiska
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
W Światowy Dzień Środowiska globalny producent oprogramowania SOFTSWISS wraz z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy zorganizował akcję zazieleniania parku Morskie Oko, który znajduje się na Mokotowie. W ramach tego eventu międzynarodowa firma z branży IT posiadająca swoje centra w Warszawie i Poznaniu posadziła około 800 roślin: drzew, krzewów i kwiatów. 5 czerwca ponad 20 pracowników SOFTSWISS, a także członkowie ich rodzin, wraz z przedstawicielami Zarządu Zieleni m.st. Warszawy dokonało przekształcenia terenów zielonych w park dla mieszkańców Warszawy. Wolontariusze przyczynili się przy tym do poprawy sytuacji ekologicznej miasta.
Rozwijając społecznie odpowiedzialne inicjatywy biznesowe (ESG), w tym projekty mające na celu ochronę środowiska, SOFTSWISS regularnie organizuje akcje mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.
Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS, komentuje: „Biorąc udział w obchodach Światowego Dnia Środowiska, chcemy zwrócić uwagę na kluczowe znaczenie dobrostanu naszej planety, a także zainspirować naszych pracowników i szerszą społeczność do wspólnego działania. Takie inicjatywy są niezbędne w promowaniu zrównoważonego rozwoju i rozwijaniu kultury świadomości ekologicznej w społeczności iGaming”.
Do inicjatywy Światowego Dnia Środowiska przyłączyli się również koledzy z gruzińskiego biura SOFTSWISS w Tbilisi, gdzie przy wsparciu lokalnych władz miejskich posadzono trzymetrowe tuje w miejskim parku Seaside Park.
W Polsce SOFTSWISS prowadzi duże centra rozwojowe w Warszawie i Poznaniu, gdzie liczba specjalistów wzrosła w ciągu ostatniego roku o 98% i wynosi obecnie ponad 450 osób. Lista działań firmy w zakresie inicjatyw odpowiedzialnych społecznie w ostatnich latach obejmuje wsparcie globalnych inicjatyw w zakresie ekologii, zdrowia (zarówno kobiet, jak i mężczyzn), projektów charytatywnych, społecznych, a także kulturalnych, w których aktywnie uczestniczą pracownicy firmy.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.