Komunikaty PR

Solidny jak cegła, ale mobilny. Oto głośnik Bluetooth Hama Power Brick 2.0

2022-05-19  |  10:18

Zabawa przy grillowaniu czy piknikowaniu w parku albo na działce lub plaży z muzyką z wodoodpornego głośnika Bluetooth 5.1? Albo w trakcie wycieczki rowerowej z przyjaciółmi? Żaden problem, gdyż dzięki uchwytowi z karabińczykiem najnowszy głośnik od marki Hama można przyczepić do gałęzi, torby lub plecaka. Dysponuje on 8 W mocy i złączem USB-C, a na jednym ładowaniu potrafi grać nawet 10 godzin.

Niemiecki producent kontynuuje rozszerzanie swojego portfolio produktów audio. Po kolejnych modelach słuchawek TWS przyszła pora na głośnik mobilny, którym jest propozycja o nazwie Power Brick 2.0. Stylistycznie kłania się minimalizmowi, a jego prostokątny design z zaokrąglonymi kantami i siateczkową powierzchnią powinien spodobać się wielu fanom słuchania muzyki w plenerze. Z tyłu urządzenia umieszczono przyciski do sterowania jego funkcjami (włącz/wyłącz, głośność, odtwarzanie/pauza, następny utwór). Wysokość sprzętu wynosi 6 cm, szerokość 17,3 cm, głębokość 5,3 cm, zaś waga to 330 g. Jego mobilne właściwości nie są więc słowami rzuconymi na wiatr.

A propos wiatru, który często lubi przenosić pył czy kurz, te nieprzyjemne niespodzianki (tak samo jak deszcz, wilgoć i zachlapanie) są mu niestraszne. A wszystko to dzięki standardowi wodoodporności IPX4. Z parametrów technicznych warto wspomnieć, że głośnik ma 8 watów mocy, a ładuje się go poprzez niezwykle popularne teraz obustronne złącze USB typu C. Samo zasilanie energią litowo-jonowej baterii głośnika o pojemności 2500 mAh od zera do stanu pełnej gotowości zajmuje ok. trzy godziny. Warto w tym miejscu podkreślić, że poziom naładowania akumulatora wskazują diody LED.

Nie zabrakło tu też zintegrowanego zestawu głośnomówiącego, za pośrednictwem głośnika można więc prowadzić rozmowy telefoniczne. Jest również możliwość podłączenia go do smartfona, laptopa czy tabletu za pomocą przewodu dzięki klasycznemu wejściu Jack 3,5 mm.

Dodawany do zestawu karabińczyk w charakterystycznym i odcinającym się czerwonym kolorze sprawia, że głośnik Hama Power Brick 2.0 to doskonała propozycja do zabrania ze sobą na wycieczkę albo imprezę pod chmurką. Wystarczy przypiąć go do sportowej torby, plecaka lub szlufki od spodni, a ulubione brzmienia mogą towarzyszyć nam w trakcie np. pieszej czy rowerowej eskapady.

Firma Hama pomyślała o naprawdę bezprzewodowych odczuciach muzycznych stereo. Wystarczy sparować ze sobą dwa głośniki przez Bluetooth i rozmieścić je w dowolnych miejscach w pomieszczeniu (zasięg działania do 10 metrów), aby uzyskać prawdziwy dźwięk stereofoniczny.

Atuty urządzenia doskonale widać na poniższych filmikach promocyjnych:

https://www.youtube.com/watch?v=NLIipwq6pPU

https://www.youtube.com/watch?v=hzlwpTeQfQc

Głośnik Hama Power Brick 2.0 oferowany jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej.

Wyceniono go na około 249 zł.

Możemy liczyć na dwa lata gwarancji producenta.

Więcej szczegółów na temat tej nowości produktowej znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.