Komunikaty PR

Specjalna akcja Coccodrillo na rzecz Marysi z Brenna

2021-04-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Dziecięca marka modowa Coccodrillo, z siedzibą w Kościanie k/Poznania, organizuje pomoc na rzecz Marysi Drożdżyńskiej z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni (SMA typu 1). Z myślą o małej wojowniczce sieć zapowiada drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń”, która potrwa od 1 do 3 maja br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego ze specjalnym kodem w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 20 proc. na rzecz leczenia Marysi.

Cała Wielkopolska żyje ostatnimi miesiącami historią małej Marysi z Brenna, która od urodzenia walczy z SMA1 – najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dziewczynka otrzymuje refundowany od niedawna lek, który opóźnia postępy choroby, ale jedyną szansą Marysi na normalne funkcjonowanie, mimo nieuleczalnej choroby, jest bardzo kosztowna, ale też niezwykle skuteczna dla terapia genowa. Jej koszt wynosi aż 9 mln zł. Dodatkowym wyzwaniem jest w tej historii czas – im Marysia szybciej otrzyma lek, tym mniejsze będzie ryzyko powikłań.

„Weekend Pełen Marzeń” dla Marysi

Z myślą o dzielnej wojowniczce z Wielkopolski lokalna firma Coccodrillo, z Kościana k/Poznania,  przygotowała drugą edycję akcji zakupowej pod hasłem „Weekend Pełen Marzeń”. Jej pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku i miała na celu wsparcie Fundacji Mam Marzenie. Na potrzeby tegorocznej odsłony „Weekendu” został wygenerowany kod rabatowy „DlaMarysi20”, uprawniający do 20-procentowej zniżki na zakupy w e-sklepie. Każde zamówienie ze wspomnianym kodem sprawi, że 20 proc. wartości zakupów zostanie przekazane na konto Marysi. „Weekend Pełen Marzeń” potrwa od 1 do 3 maja włącznie i będzie obowiązywał w sklepie internetowym Coccodrillo.

- Chcemy pomóc Marysi i jej rodzicom spełnić marzenia o pokryciu kosztów drogiego leku, który da jej szansę na pełne przygód, radosne dzieciństwo. Spełnianie dziecięcych marzeń i zapewnianie maluchom beztroski i radości leży w końcu w DNA naszej marki. To dzieci są naszymi bohaterami, nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.

#CoccodrilloPomagamy

To nie pierwsza akcja Coccodrillo na rzecz chorej dziewczynki z Brenna. Marka przekazała na poczet aukcji charytatywnych bony do swojego e-sklepu. Zostały one zlicytowane w aukcjach realizowanych w serwisie Facebook oraz podczas wydarzenia „Bal Gorących Serc”. Firma wspiera także małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. Jakie są jej założenia? Możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg  przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 1000 kg ubrań!

 

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.