Spersonalizowany prezent bez wychodzenia z domu? Setki pomysłów na Giftbay.pl
Zbliżające się urodziny, imieniny bądź rocznice wiążą się z odwiecznym dylematem – jaki prezent będzie najbardziej odpowiedni na daną okazję? Co wybrać, aby sprawić radość obdarowywanej osobie? Z myślą o wszystkich, którzy poszukują oryginalnych upominków powstał Giftbay.pl. Portal zawiera ponad 200 pomysłowych przedmiotów z możliwością personalizacji!
Giftbay.pl – generator pomysłów na prezent!
Poszukiwanie idealnego prezentu jeszcze nigdy nie było tak proste! Giftbay.pl został podzielony na kategorie według okazji czy osób, które chcemy podarować! Wystarczy kilka kliknięć, aby zobaczyć listę prezentów na rocznicę ślubu rodziców, imieniny szefa czy narodziny dziecka! Katalog zawiera ponad 200 produktów, dzięki czemu każdy znajdzie odpowiedni podarunek!
Prezent z osobistą dedykacją
Wszystkie prezenty dostępne na platformie Giftbay.pl podlegają personalizacji. Każdy przedmiot może zostać opatrzony dowolnym napisem, dzięki czemu stanie się jeszcze bardziej wyjątkowy i niepowtarzalny. Takie podarunki to niezwykłe pamiątki, które pamięta się latami!
#Zostańwdomu i obdaruj bliską osobę!
Czasami niewielki gest znaczy więcej niż tysiąc słów. Pamięć o drugiej osobie można wyrażać na wiele sposobów. Teraz, w czasie społecznej izolacji, kiedy spotkania osobiste z bliskimi są utrudnione, warto szczególnie pamiętać o okazywaniu uczuć. Za pośrednictwem portalu Giftbay.pl można zamówić spersonalizowany prezent, który zostanie dostarczony bezpośrednio do obdarowywanej osoby! Taka przesyłka będzie miłym zaskoczeniem, wywoła uśmiech i miłe wspomnienia!
Właścicielem platformy Giftbay.pl jest spółka Plantwear.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.