SpongeBob Kanciastoporty odwiedzi Blue City!
Ten sympatyczny bohater swoimi przygodami bawi już kolejne pokolenie, dlatego lubią go i duzi, i mali. Już w najbliższy piątek 11 października oraz sobotę 12 października, w godzinach 12.00-18.00, będzie można go poznać na żywo. SpongeBob zaprasza do Blue City na naprawdę dobrą zabawę!
W specjalnych strefach, w miasteczku przypominającym Bikini Dolne, każdy fan SpongeBoba będzie mógł wziąć udział w licznych konkursach, zabawach sprawnościowych i kreatywnych, a także pogadankach o bezpieczeństwie. Pod okiem animatorów mali goście nauczą się hymnu miasteczka, pomogą łapać meduzy, zagrają w kółko i krzyżyk, czy zwiedzą ananasowy dom naszego bohatera, skacząc beztrosko po jego dmuchanym modelu. Dobry humor utrwali wizyta w tunelu śmiechu, w którym specjalne lustra zmieniają kształty oglądających się w nich śmiałków! W strefie kreatywnej będzie można zaprezentować swoje umiejętności plastyczne, rysując Bikini Dolne lub portret ulubionego bohatera z kreskówki. Nie potrafisz rysować? Nic straconego – będą również konkursy wiedzy o bajce! Oczywiście, że organizatorzy nie zapomnieli o nagrodach dla zwycięzców poszczególnych zmagań.
Każdy miłośnik przygód SpongeBoba będzie mógł też pomalować sobie buzię w wybrany przez siebie wzór. Co więcej – do SpongeBoba będzie można podejść, przybić mu piątkę i zrobić sobie pamiątkowe selfie! To naprawdę jedyna taka okazja!
Zapraszamy też do udziału w Turnieju Fanów SpongeBoba. Wystarczy odebrać dyplom i zebrać na nim 3 pieczątki, potwierdzające aktywny udział w zajęciach oferowanych w poszczególnych strefach, a następnie zgłosić się po nagrodę!
Czekamy w piątek i sobotę 11 i 12 października na poziomie -1, przy fontannie. Zapraszamy!
Wstęp wolny.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.