Komunikaty PR

SpongeBob Kanciastoporty odwiedzi Blue City!

2024-10-10  |  10:30
Biuro prasowe

Ten sympatyczny bohater swoimi przygodami bawi już kolejne pokolenie, dlatego lubią go i duzi, i mali. Już w najbliższy piątek 11 października oraz sobotę 12 października, w godzinach 12.00-18.00, będzie można go poznać na żywo. SpongeBob zaprasza do Blue City na naprawdę dobrą zabawę!

W specjalnych strefach, w miasteczku przypominającym Bikini Dolne, każdy fan SpongeBoba będzie mógł wziąć udział w licznych konkursach, zabawach sprawnościowych i kreatywnych, a także pogadankach o bezpieczeństwie. Pod okiem animatorów mali goście nauczą się hymnu miasteczka, pomogą łapać meduzy, zagrają w kółko i krzyżyk, czy zwiedzą ananasowy dom naszego bohatera, skacząc beztrosko po jego dmuchanym modelu. Dobry humor utrwali wizyta w tunelu śmiechu, w którym specjalne lustra zmieniają kształty oglądających się w nich śmiałków! W strefie kreatywnej będzie można zaprezentować swoje umiejętności plastyczne, rysując Bikini Dolne lub portret ulubionego bohatera z kreskówki. Nie potrafisz rysować? Nic straconego – będą również konkursy wiedzy o bajce! Oczywiście, że organizatorzy nie zapomnieli o nagrodach dla zwycięzców poszczególnych zmagań.

Każdy miłośnik przygód SpongeBoba będzie mógł też pomalować sobie buzię w wybrany przez siebie wzór. Co więcej – do SpongeBoba będzie można podejść, przybić mu piątkę i zrobić sobie pamiątkowe selfie! To naprawdę jedyna taka okazja!

Zapraszamy też do udziału w Turnieju Fanów SpongeBoba. Wystarczy odebrać dyplom i zebrać na nim 3 pieczątki, potwierdzające aktywny udział w zajęciach oferowanych w poszczególnych strefach, a następnie zgłosić się po nagrodę!

Czekamy w piątek i sobotę 11 i 12 października na poziomie -1, przy fontannie. Zapraszamy!
Wstęp wolny.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.