Komunikaty PR

Spotkaj bohaterów Nickelodeon i Świętego Mikołaja w CH Targówek

2024-12-05  |  20:00
Biuro prasowe

Przygotujcie się na dwa dni pełne magii i niezapomnianych wrażeń! Już 6 i 7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać swoich ulubionych bohaterów Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBoba czy Blaze'a i megamaszyny – w wyjątkowej, świątecznej odsłonie. A to dopiero początek atrakcji! Wśród nich znajdzie się także długo wyczekiwane spotkanie ze Świętym Mikołajem, który w przepięknej scenerii obdarzy dzieci uśmiechem, słodkimi upominkami i mnóstwem radości.


Wyjątkowe Mikołajki w CH Targówek! Już w piątek i sobotę, 6 i 7 grudnia w warszawskim centrum handlowym na najmłodszych czeka niezapomniana przygoda w świątecznym klimacie! W ramach wyjątkowego wydarzenia „Nick Days”, bohaterowie Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBob oraz Blaze i megamaszyny – pojawią się w niezwykłej, bożonarodzeniowej odsłonie. To idealna okazja, by dzieci mogły spotkać swoich ulubieńców na żywo, bawić się w przygotowanych strefach tematycznych i poczuć magię zbliżających się świąt.

Nick Days odbędą się w godzinach 12:00-18:00. Na miejscu czekać będzie mnóstwo niespodzianek, a atrakcje przygotowane w kilku strefach tematycznych zapewnią rozrywkę na najwyższym poziomie.

To jednak nie wszystko! W świątecznej scenerii, w pobliżu kawiarni Starbucks, dzieci będą miały okazję spotkać najważniejszego gościa grudnia – Świętego Mikołaja! W godzinach 11:00-19:00, Mikołaj przywita wszystkie maluchy, przyjmie ich listy, wręczy słodkie upominki, a także zapozuje do wspólnych zdjęć.

Na najmłodszych czekać będą również kreatywne warsztaty z tworzenia listów do Świętego Mikołaja, które pozwolą dzieciom wyrazić swoje marzenia w niepowtarzalny sposób.

To doskonała okazja, by razem z rodziną celebrować magię świąt i spędzić czas w gronie ukochanych bohaterów oraz najserdeczniejszego gościa grudnia!

Zapraszamy na magiczne chwile pełne radości i niezapomnianych wspomnień!

Strefy otwarte będą w dniach 6-7 grudnia od 11.00 do 19.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.