Spotkaj Mikołaja w Reducie i poczuj magię Świąt!
Z okazji nadchodzących Świąt, warszawska Reduta zaprasza dzieci i rodziców na wyjątkowe spotkanie ze Świętym Mikołajem, które odbędzie się 6 i 7 grudnia! To niezapomniana okazja, by poczuć magię świąt, zrobić pamiątkowe zdjęcie, otrzymać słodki upominek i przeżyć wyjątkowy dzień w towarzystwie Mikołaja. Dodatkowo, przygotowaliśmy specjalną niespodziankę – wejściówki do bajecznego ogrodu świateł Magiczny Botaniczny!
Już 6 i 7 grudnia zapraszamy wszystkie dzieci i rodziców na wyjątkowe, pełne magii spotkanie ze Świętym Mikołajem w Reducie! To doskonała okazja, by poczuć atmosferę zbliżających się Świąt i stworzyć niezapomniane wspomnienia.
Pamiątkowe zdjęcia i słodkie upominki
Każde dziecko, które spotka Mikołaja, będzie mogło zabrać ze sobą wyjątkowe zdjęcie, które stanie się cenną pamiątką tego magicznego dnia. Ponadto, Mikołaj z pomocą swoich pomocników wręczy wszystkim maluchom pyszne cukrowe laski, które dodatkowo umilą ten pełen radości dzień.
Wejściówki do Ogrodu Świateł
A to nie koniec atrakcji! Uczestnicy spotkania ze Świętym Mikołajem otrzymają wejściówkę na wystawę Magiczny Botaniczny Ogrody Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na odwiedzających czekają zachwycające świąteczne iluminacje i bajkowa atmosfera.
Świąteczna InstaStrefa
Z okazji nadchodzących Świąt w Reducie powstanie również Świąteczna InstaStrefa, która będzie dostępna od 8 do 20 grudnia. To doskonałe miejsce, aby zrobić niezapomniane zdjęcia z bliskimi i podzielić się świątecznym nastrojem w mediach społecznościowych.
Zapraszamy do Reduty na spotkanie z Mikołajem, pełne radości, uśmiechów i świątecznych niespodzianek!
Wydarzenie odbędzie się już w sobotę i niedzielę, 6 i 7 grudnia, w godzinach 12:00-18:00 w centrum handlowym Reduta. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.