Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Ralphem Kaminskim

2021-10-23  |  08:00
Biuro prasowe

Gośćmi najbliższego spotkania w ramach cyklu Premiera online będą Ralph Kaminski oraz członkowie zespołu, z którymi współpracował przy najnowszym albumie „Kora”: Wiktoria Bialic, Paweł Izdebski, Wawrzyniec Topa, Michał Pepol, Bartek Wąsik. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Ralph Kaminski po raz kolejny zaskakuje, ujawniając swoje nowe oblicze. Tym razem wziął na warsztat ponadczasową twórczość grupy Maanam i Kory. Dla artysty nowe wydawnictwo pt. „Kora” to opowieść o tęsknocie i głodzie miłości, a utwory zespołu Maanam i Kory odzwierciedlają nastroje dzisiejszych czasów.

– Od dawna moim marzeniem było zmierzenie się z piosenkami zespołu Maanam i tym samym uczczenie pamięci oraz oddanie hołdu Korze. To pierwszy projekt, w którym sięgam po repertuar innego artysty. Piosenki Kory są mi ogromnie bliskie – album „Róża” był pierwszym, którego słuchałem w wieku 4 lat, leżąc na dywanie i odtwarzając w kółko kasetę – opowiada artysta.

Wybór piosenek, które znalazły się na płycie nie jest przypadkowy. Są one ilustracją autorskiego spektaklu Ralpha, którego premiera odbyła się w czerwcu br. podczas Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Utwory zyskały nie tylko nowe aranżacje, ale także dzięki dekonstrukcji dokonanej przez artystę, udało się z nich wydobyć nowe tropy i znaczenia. Na krążku znajdziemy zarówno wielkie przeboje, takie jak „Wyjątkowo zimny maj” czy „Po prostu bądź”, ale również piosenki mniej znane.  

W pracy przy aranżacjach oraz podczas nagrań w studiu, towarzyszyli Ralphowi znakomici muzycy: Bartek Wąsik – fortepian, wokale, Michał Pepol – wiolonczela, wokale, Wawrzyniec Topa – bas, skrzypce, wokale, Paweł Izdebski – gitara, wokale, Wiktoria Bialic – perkusja, wokale. Nagrania zostały zrealizowane na tzw. setkę, dzięki czemu udało się zachować koncertową energię.

Na spotkanie z Ralphem Kaminskim zaprasza Empik wspólnie z MTJ Agencja Artystyczna, Fonobo Label oraz Going.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie! Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:00

Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!

Miłośników muzyki i kolekcjonerów płyt zapraszamy 9 listopada do centrum handlowego Plejada na kolejną w tym roku Giełdę winyli! Podczas niej wystawcy zaprezentują ogromny
Muzyka Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
2024-10-17 | 16:30

Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..

Nie trzeba nawet wychodzić z domu! Jesień to nie tylko czas kolorowych liści, które szybko opadają z drzew, ale też szarości za oknem, krótszych i zimniejszych dni oraz
Muzyka Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-10-17 | 11:35

Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Jesień zagościła na dobre! Bądźcie jednak spokojni! Giełda winyli na stałe wpisała się w kalendarz imprez w Galerii Turzyn. Nie może więc zabraknąć jej jesiennej odsłony. Już w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.