Spotkanie autorskie online z Mattem Duskiem
Rok temu ukazał się album „Sinatra” Matta Duska i dotychczas zdobył już status złotej płyty. Artysta powraca teraz z jego kontynuacją – „Sinatra with Matt Dusk vol. 2”. Również tym razem zaprasza do współpracy polskich wykonawców. Z okazji premiery wydawnictwa opowie o tym projekcie w ramach spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Matt Dusk w swojej długoletniej karierze sprzedał ponad milion albumów na całym świecie, ma na swoim koncie cztery złote i sześć platynowych płyt, a także liczne nagrody i nominacje. Pracując nad kolejnym wydawnictwem poświęconym Sinatrze, chciał stworzyć coś wyjątkowego.
– Piosenki z Great American Songbook były już wykonywane przez wielu artystów i muzyków. Chciałem zaprosić do tego projektu artystów z wrażliwością podobną do mojej, którzy pomogliby mi rozpowszechnić te klasyki w XXI wieku – przyznaje Matt Dusk.
Płyta „Sinatra with Matt Dusk vol. 2” zawiera 11 utworów. Dzięki nim, artysta po raz kolejny zabiera słuchaczy na wycieczkę przez całą karierę Mistrza – jej wzloty, upadki, radości i problemy sercowe. Do współpracy nad albumem Dusk zaprosił ponownie Kubę Badacha (z którym nagrał „Learnin' The Blues” na poprzednią płytę) – tym razem do tria wraz z Andrzejem Piasecznym, w otwierającym utworze „That's Life/Żyć tak”. Do grona zaproszonych artystów dołączyła także Natalia Kukulska, która nie tylko zaśpiewała w pierwszym singlu promującym album „One Note Samba/Samba na jedną nutę” – jest też autorką słów do polskiej wersji utworu „That’s Life” Zaproszenie do współpracy przyjęła również ikona muzyki, nazywana pierwszą damą polskiego jazzu, Ewa Bem. Wspólnie z Mattem wykonują jeden z najpopularniejszych utworów Sinatry „Fly Me To The Moon" w akustycznej aranżacji.
Na spotkanie z Mattem Duskiem zaprasza Empik wspólnie z Royal Crown Records, Agora S.A. oraz Going.
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.