Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Mattem Duskiem

2021-10-23  |  08:00
Biuro prasowe

Rok temu ukazał się album „Sinatra” Matta Duska i dotychczas zdobył już status złotej płyty. Artysta powraca teraz z jego kontynuacją – „Sinatra with Matt Dusk vol. 2”. Również tym razem zaprasza do współpracy polskich wykonawców. Z okazji premiery wydawnictwa opowie o tym projekcie w ramach spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Matt Dusk w swojej długoletniej karierze sprzedał ponad milion albumów na całym świecie, ma na swoim koncie cztery złote i sześć platynowych płyt, a także liczne nagrody i nominacje. Pracując nad kolejnym wydawnictwem poświęconym Sinatrze, chciał stworzyć coś wyjątkowego.

– Piosenki z Great American Songbook były już wykonywane przez wielu artystów i muzyków. Chciałem zaprosić do tego projektu artystów z wrażliwością podobną do mojej, którzy pomogliby mi rozpowszechnić te klasyki w XXI wieku – przyznaje Matt Dusk.

Płyta „Sinatra with Matt Dusk vol. 2” zawiera 11 utworów. Dzięki nim, artysta po raz kolejny zabiera słuchaczy na wycieczkę przez całą karierę Mistrza – jej wzloty, upadki, radości i problemy sercowe. Do współpracy nad albumem Dusk zaprosił ponownie Kubę Badacha (z którym nagrał „Learnin' The Blues” na poprzednią płytę) – tym razem do tria wraz z Andrzejem Piasecznym, w otwierającym utworze „That's Life/Żyć tak”. Do grona zaproszonych artystów dołączyła także Natalia Kukulska, która nie tylko zaśpiewała w pierwszym singlu promującym album „One Note Samba/Samba na jedną nutę” – jest też autorką słów do polskiej wersji utworu „That’s Life” Zaproszenie do współpracy przyjęła również ikona muzyki, nazywana pierwszą damą polskiego jazzu, Ewa Bem. Wspólnie z Mattem wykonują jeden z najpopularniejszych utworów Sinatry „Fly Me To The Moon" w akustycznej aranżacji.

Na spotkanie z Mattem Duskiem zaprasza Empik wspólnie z Royal Crown Records, Agora S.A. oraz Going.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie! Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:00

Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!

Miłośników muzyki i kolekcjonerów płyt zapraszamy 9 listopada do centrum handlowego Plejada na kolejną w tym roku Giełdę winyli! Podczas niej wystawcy zaprezentują ogromny
Muzyka Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
2024-10-17 | 16:30

Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..

Nie trzeba nawet wychodzić z domu! Jesień to nie tylko czas kolorowych liści, które szybko opadają z drzew, ale też szarości za oknem, krótszych i zimniejszych dni oraz
Muzyka Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-10-17 | 11:35

Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Jesień zagościła na dobre! Bądźcie jednak spokojni! Giełda winyli na stałe wpisała się w kalendarz imprez w Galerii Turzyn. Nie może więc zabraknąć jej jesiennej odsłony. Już w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.