Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Mattem Duskiem

2021-10-23  |  08:00
Biuro prasowe

Rok temu ukazał się album „Sinatra” Matta Duska i dotychczas zdobył już status złotej płyty. Artysta powraca teraz z jego kontynuacją – „Sinatra with Matt Dusk vol. 2”. Również tym razem zaprasza do współpracy polskich wykonawców. Z okazji premiery wydawnictwa opowie o tym projekcie w ramach spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Matt Dusk w swojej długoletniej karierze sprzedał ponad milion albumów na całym świecie, ma na swoim koncie cztery złote i sześć platynowych płyt, a także liczne nagrody i nominacje. Pracując nad kolejnym wydawnictwem poświęconym Sinatrze, chciał stworzyć coś wyjątkowego.

– Piosenki z Great American Songbook były już wykonywane przez wielu artystów i muzyków. Chciałem zaprosić do tego projektu artystów z wrażliwością podobną do mojej, którzy pomogliby mi rozpowszechnić te klasyki w XXI wieku – przyznaje Matt Dusk.

Płyta „Sinatra with Matt Dusk vol. 2” zawiera 11 utworów. Dzięki nim, artysta po raz kolejny zabiera słuchaczy na wycieczkę przez całą karierę Mistrza – jej wzloty, upadki, radości i problemy sercowe. Do współpracy nad albumem Dusk zaprosił ponownie Kubę Badacha (z którym nagrał „Learnin' The Blues” na poprzednią płytę) – tym razem do tria wraz z Andrzejem Piasecznym, w otwierającym utworze „That's Life/Żyć tak”. Do grona zaproszonych artystów dołączyła także Natalia Kukulska, która nie tylko zaśpiewała w pierwszym singlu promującym album „One Note Samba/Samba na jedną nutę” – jest też autorką słów do polskiej wersji utworu „That’s Life” Zaproszenie do współpracy przyjęła również ikona muzyki, nazywana pierwszą damą polskiego jazzu, Ewa Bem. Wspólnie z Mattem wykonują jeden z najpopularniejszych utworów Sinatry „Fly Me To The Moon" w akustycznej aranżacji.

Na spotkanie z Mattem Duskiem zaprasza Empik wspólnie z Royal Crown Records, Agora S.A. oraz Going.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.