Komunikaty PR

Spotkanie laureatów konkursu Geberit „Projekt Łazienki”

2023-07-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tegoroczna edycja konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2023” była jubileuszowa – konkurs jest organizowany od 25 lat! Okrągła rocznica stała się doskonałą okazją do pierwszego w historii konkursu zjazdu laureatów poprzednich edycji.

Co roku zwieńczeniem konkursu prowadzonego przez Geberit jest uroczysta gala, w której udział biorą laureaci, jurorzy, media oraz przedstawiciele Organizatora. Nie inaczej było tym razem – wręczenie nagród odbyło się 21 czerwca w Pałacu Zamoyskich w Warszawie. Pierwszy raz w historii konkursu laureaci poprzednich edycji dostali zaproszenia nie tylko na galę, ale też na wyjątkowe spotkanie, którego celem były m.in. pogłębienie integracji oraz wymiana informacji i doświadczeń. W wydarzeniu udział wzięli m.in. Aleksandra Kozłowska (KWK Promes), Ewa PokrzywaMarcin Gierbienis (Gierbienis + Poklewski), Karol MurlakPiotr Musiałowski (2PM), Klaudia Gołaszewska (KXM Architekci), Kinga Grzybowska (KXM Architekci), Marek Grodzicki (KXM Architekci), Michał Hondo (KXM Architekci), Stanisław ŁakińskiZuzanna Szpocińska (NM Architekci), Maja Matuszewska, Dominika Bugajska.

Zjazd laureatów poprowadziła Justyna Zborowska, sekretarz konkursu, menedżer do spraw reklamy i PR Geberit oraz Olga Kisiel-Konopka z agencji OKK! PR, zajmującej się m.in. komunikacją konkursu i marki Geberit. Spotkanie rozpoczęły poczęstunek oraz część integracyjna, podczas której każdy z uczestników miał kilka minut, aby się przedstawić i opowiedzieć o swoich doświadczeniach związanym z konkursem. Następnie odbyły się warsztaty – laureaci zostali podzieleni na zespoły, których zadaniem było odpowiedzenie na pytania dotyczące organizacji konkursu oraz zaproponowanie potencjalnej lokalizacji, której powinna być poświęcona 26. edycja konkursu „Projekt Łazienki 2024”.

Kolejnym punktem programu była sesja zdjęciowa wszystkich laureatów. Bartek Barczyk, jeden z najwybitniejszych artystów fotografików, uwiecznił również poszczególne zespoły projektowe oraz wykonał indywidualne zdjęcia uczestników spotkania.

Do laureatów konkursu dołączyli przedstawiciele Jury – przewodnicząca, prof. dr hab. inż. arch. Ewa Kuryłowicz, Kuryłowicz & Associates, sędzia SARP Warszawa, arch. Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc - wnętrza, a także gość specjalny - Wojciech Chojna, dawniej sekretarz konkursu „Projekt Łazienki”.

Arch. Jacek Tryc, laureat pierwszej edycji konkursu w 1998 roku, podzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem: – Wziąłem udział w konkursie na trzecim roku studiów. To wydarzenie w pewien sposób zmieniło moje życie, było trampoliną do zawodowego, wielkiego świata.

Z kolei dawny sekretarz konkursu, Wojciech Choina, wypowiedział się o przeszłości i przyszłości inicjatywy firmy Geberit: – Cieszę się, że ten konkurs się rozwija i ewoluuje, zmienia się jego tematyka, co daje pewność, że będzie trwał dłużej, nie tylko 25 lat. Mam nadzieję spotykać się na kolejnych rocznicach.

Po krótkich rozmowach kuluarowych, wręczeniu upominków i toaście, wszyscy goście udali się do restauracji Chianti Kręgliccy na lunch z przedstawicielami Geberit: Justyną Zborowską – sekretarzem konkursu, menedżerem do spraw reklamy i PR, Adrianem Burzykiem – dyrektorem działu Projekty i Technologie, Krzysztofem Brzezińskim – dyrektorem marketingu i produktów oraz z Przemysławem Powalaczem, Prezesem Zarządu Geberit Polska. Justyna Zborowska podkreśliła, że jedną z głównych idei konkursu jest uświadamianie społeczeństwa na temat kondycji toalet publicznych oraz realny wpływ na zmianę sytuacji: – Za pomocą konkursu mówimy o deficycie toalet, mówimy o tym, aby poprawiać jakość sanitariatów w Polsce, aby toalety były dostępne dla wszystkich, uwzględniały różnych użytkowników.

Po obiedzie uczestnicy spotkania wrócili do Pałacu Zamoyskich, aby wziąć udział w uroczystej gali wręczenia nagród w 25. edycji konkursu Geberit „Projekt Łazienki 2023”. W debacie, poprzedzającej ogłoszenie wyników, udział wzięli: prof. dr hab. inż. arch. Ewa Kuryłowicz, Jacek Tryc oraz laureaci konkursu ,,Projekt Łazienki”: Aleksandra Kozłowska, laureatka Grand Prix oraz nagrody Debiut Roku w 2018 roku (projekt toalety publicznej na bulwarach nad rzeką Słupią w Słupsku), Zuzanna Szpocińska, laureatka Grand Prix w 2013 roku (toaleta konkursowa przy ul. Tylnej Mariackiej w Katowicach), Piotr Musiałowski, laureat Grand Prix w 2007 roku (toaleta publiczna w Kazimierzu Dolnym – projekt zrealizowany) oraz Stanisław Łakiński, laureat Grand Prix w 2016 roku (toaleta konkursowa przy Al. Roguckiego w Płocku – projekt zrealizowany). Zaproszeni goście podzielili się wspomnieniami i anegdotami związanymi z konkursem ,,Projekt Łazienki”.

Ideę konkursu oraz czas spędzony na spotkaniu laureatów dobrze podsumowują słowa Przemysława Powalacza – Wspólnotowy charakter czyni ten projekt wyjątkowym. Robić coś wspólnie, to robić coś razem, a wspólnotowo – robić coś razem, dla kogoś.

Videorelacja z wydarzenia dostępna jest pod linkiem: https://konkurs.geberit.pl/historia-konkursu/

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.