Stadler Form i sposoby na alergię
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Katar, duszności czy bóle głowy – to typowe objawy alergii. Z roku na rok przybywa osób, które mierzą się z uczuleniem na pyłki czy nawet na kurz, nie wspominając o osobach, które z powodu alergii nie mogą pozwolić sobie na posiadanie zwierząt. Szwajcarska firma Stadler Form ma na to sposób. Produkty, które pozwolą dbać o czystość i wysoką jakość powietrza w naszych domach.
Według Światowej Organizacji Zdrowia powietrze w pomieszczeniu jest od 2 do 5 razy bardziej zanieczyszczone od tego na zewnątrz. Wewnątrz pomieszczeń dochodzi też szereg czynników, które wywołują reakcję alergiczną. Mogą to być drobinki martwego naskórka zwierzęcia, szkodliwy i toksyczny formaldehyd uwalniający się z lakierowanych mebli czy po prostu zwykły kurz, którego w okresie wiosny i lata przybywa z zewnątrz wraz z pyłkami roślin. Problemem jest na przykład sosna, która we wzmożonym okresie pylenia powoduje znany nam wszystkim żółty osad na meblach i oknach.
Poza nowoczesnymi lekami do kontrolowania alergii i astmy, osoby uczulone muszą również dbać o zachowanie higieny i porządku w swoim otoczeniu. Tym bardziej w czasie pandemii. W rozwiązywaniu problemów w dziedzinie jakości powietrza może też pomóc technologia, a w szczególności oczyszczacze czy nawilżacze powietrza. Jednym z producentów, który posiada szeroką gamę tego typu urządzeń jest szwajcarska firma Stadler Form.
Doskonałym przykładem jest George – nawilżacz i oczyszczacz powietrza w jednym. W jego minimalistycznej obudowie, filtrowane są cząsteczki, takie jak pyłki, kurz i inne alergeny z powietrza. Skutecznie i cicho. Jednocześnie nawilża on powietrze, zapewniając optymalny klimat w całym domu. W rezultacie alergicy szybko poczują ulgę. Pamiętajmy, że alergia może wystąpić w każdej grupie wiekowej, nawet jeśli nigdy wcześniej nie mieliśmy z nią problemu. Szczególnie, jeśli błony śluzowe są stale podrażniane pyłkami i innymi zanieczyszczeniami, a także na skutek oddychania suchym powietrzem.
Optymalna wilgotność pomieszczenia powinna wahać się pomiędzy 40% a 60%. Zapewnia to wiele korzyści m.in. w tym ułatwia oddychanie, a także sprzyja lepszej koncentracji i zapewnia spokojny sen. George usuwa 66,7% cząstek mierzących od 0,3 do 15 mikronów z powietrza w ciągu trzydziestu minut w pomieszczeniach do 49,2 m2 (o kubaturze 123 m3).
Warto też zadbać o jakość powietrza w domowym biurze. Idealnie sprawdzi się w nim cichy Roger od Stadler Form, który ma specjalną kontrolkę LED wskazującą aktualny stan powietrza w pomieszczeniu (niebieski = dobry, pomarańczowy = umiarkowany, a czerwony = zły). Oczyszczacz powietrza ma dwa czujniki, które stale mierzą jakość powietrza i niezależnie filtrują pyłki i nieprzyjemne zapachy w trybie automatycznym. Dzięki temu możesz zachować spokój w biurze domowym i skoncentrować się na pracy. Ponadto Dual FiltrTM – specjalnie zaprojektowany przez Stadler Form – łączy w sobie wysokowydajny filtr cząstek stałych (HEPA) z filtrem z węglem aktywnym, gwarantując w ten sposób wysoką wydajność.
Roger little od Stadler Form nadaje się do pomieszczeń o powierzchni do 35 m2. Skutecznie zwalcza zanieczyszczenia w powietrzu, filtrując pyłki, zapachy i drobny kurz w mgnieniu oka w trybie automatycznym. Zintegrowany wskaźnik LED – podobnie jak w standardowej wersji Rogera – wskazuje czy powietrze jest czyste. Ponieważ alergeny i pyłki mogą również przyklejać się do ubrań, warto od czasu do czasu umieszczać oczyszczacz Roger Little przed otwartą szafą. Jako że jest wyjątkowo cichy, można go również uruchomić na noc w pokoju dziecka lub we własnej sypialni.
Warto zaznaczyć, że Roger oraz Roger little posiadają Atest Państwowego Zakładu Higieny przy Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego. Tym samym niezależny, uznany podmiot potwierdził, że oba urządzenia przeznaczone są do stosowania w pomieszczeniach budynków mieszkalnych i budynkach użyteczności publicznej.
Oferta produktowa jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej dystrybutora www.stadler-form.pl oraz u autoryzowanych przedstawicieli handlowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.