Komunikaty PR

Starbucks prezentuje mroczne Vampire Frappuccino. W ofercie na Halloween

2020-10-26  |  11:30

Szukasz pomysłów na Halloween? Od tego poniedziałku w Twojej ulubionej kawiarni Starbucks znajdziesz napój w iście wampirzym stylu! Intensywnie czekoladowy i oblany krwiście czerwonym sosem, Vampire Frappuccino to limitowany napój Starbucks, cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dostępny jest w Polsce tylko do 1 listopada, dlatego warto się spieszyć, jeśli chcesz go spróbować!

Niedawno na swoich kanałach społecznościowych Starbucks Polska udostępniło krótkie video utrzymane w klimacie amerykańskiego horroru. To nic innego, jak zapowiedź Halloweenowego napoju marki, czyli mrocznego i upiornego Vampire Frappuccino. Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem napój, wyjątkowo nie zawierający ani odrobiny kofeiny, dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada.. Dlaczego warto go spróbować? Vampire Frappuccino to połączenie upiornego nastroju Halloween i słodkiego smaku zabawy oraz idealne dopełnienie wymyślnych przebrań, koszy cukierków i rękawów pełnych psikusów! Poza tym smakuje przerażająco dobrze! Postaraj się zdobyć go jeszcze przed zachodem słońca, bo nie wiadomo co przyniesie noc...

A jeśli boisz się wyjść, pamiętaj, że od października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie przez aplikację Glovo. To idealne rozwiązanie nie tylko dla tych wierzących w duchy, ale też dla wszystkich, którzy wieczory zwykle spędzają w domu lub ukrywają się przed kiepską pogodą. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Halloween w Starbucks

Swoje pierwsze Halloweenowe Frappuccino Starbucks wypuścił w USA i Kanadzie w 2014 roku – wtedy było to Franken Frappuccino, czyli napój o intensywnie zielonym kolorze, uzyskanym dzięki dodaniu do receptury niepozornej zielonej herbaty. Już wtedy pomysł marki wzbudził ogromne zainteresowanie wśród jej amerykańskich fanów. W zeszłym roku miłośnicy marki mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.