Starbucks prezentuje mroczne Vampire Frappuccino. W ofercie na Halloween
Szukasz pomysłów na Halloween? Od tego poniedziałku w Twojej ulubionej kawiarni Starbucks znajdziesz napój w iście wampirzym stylu! Intensywnie czekoladowy i oblany krwiście czerwonym sosem, Vampire Frappuccino to limitowany napój Starbucks, cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dostępny jest w Polsce tylko do 1 listopada, dlatego warto się spieszyć, jeśli chcesz go spróbować!
Niedawno na swoich kanałach społecznościowych Starbucks Polska udostępniło krótkie video utrzymane w klimacie amerykańskiego horroru. To nic innego, jak zapowiedź Halloweenowego napoju marki, czyli mrocznego i upiornego Vampire Frappuccino. Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem napój, wyjątkowo nie zawierający ani odrobiny kofeiny, dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada.. Dlaczego warto go spróbować? Vampire Frappuccino to połączenie upiornego nastroju Halloween i słodkiego smaku zabawy oraz idealne dopełnienie wymyślnych przebrań, koszy cukierków i rękawów pełnych psikusów! Poza tym smakuje przerażająco dobrze! Postaraj się zdobyć go jeszcze przed zachodem słońca, bo nie wiadomo co przyniesie noc...
A jeśli boisz się wyjść, pamiętaj, że od października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie przez aplikację Glovo. To idealne rozwiązanie nie tylko dla tych wierzących w duchy, ale też dla wszystkich, którzy wieczory zwykle spędzają w domu lub ukrywają się przed kiepską pogodą. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki, desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.
Halloween w Starbucks
Swoje pierwsze Halloweenowe Frappuccino Starbucks wypuścił w USA i Kanadzie w 2014 roku – wtedy było to Franken Frappuccino, czyli napój o intensywnie zielonym kolorze, uzyskanym dzięki dodaniu do receptury niepozornej zielonej herbaty. Już wtedy pomysł marki wzbudził ogromne zainteresowanie wśród jej amerykańskich fanów. W zeszłym roku miłośnicy marki mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.