Komunikaty PR

Starbucks prezentuje mroczne Vampire Frappuccino. W ofercie na Halloween

2020-10-26  |  11:30

Szukasz pomysłów na Halloween? Od tego poniedziałku w Twojej ulubionej kawiarni Starbucks znajdziesz napój w iście wampirzym stylu! Intensywnie czekoladowy i oblany krwiście czerwonym sosem, Vampire Frappuccino to limitowany napój Starbucks, cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dostępny jest w Polsce tylko do 1 listopada, dlatego warto się spieszyć, jeśli chcesz go spróbować!

Niedawno na swoich kanałach społecznościowych Starbucks Polska udostępniło krótkie video utrzymane w klimacie amerykańskiego horroru. To nic innego, jak zapowiedź Halloweenowego napoju marki, czyli mrocznego i upiornego Vampire Frappuccino. Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem napój, wyjątkowo nie zawierający ani odrobiny kofeiny, dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada.. Dlaczego warto go spróbować? Vampire Frappuccino to połączenie upiornego nastroju Halloween i słodkiego smaku zabawy oraz idealne dopełnienie wymyślnych przebrań, koszy cukierków i rękawów pełnych psikusów! Poza tym smakuje przerażająco dobrze! Postaraj się zdobyć go jeszcze przed zachodem słońca, bo nie wiadomo co przyniesie noc...

A jeśli boisz się wyjść, pamiętaj, że od października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie przez aplikację Glovo. To idealne rozwiązanie nie tylko dla tych wierzących w duchy, ale też dla wszystkich, którzy wieczory zwykle spędzają w domu lub ukrywają się przed kiepską pogodą. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Halloween w Starbucks

Swoje pierwsze Halloweenowe Frappuccino Starbucks wypuścił w USA i Kanadzie w 2014 roku – wtedy było to Franken Frappuccino, czyli napój o intensywnie zielonym kolorze, uzyskanym dzięki dodaniu do receptury niepozornej zielonej herbaty. Już wtedy pomysł marki wzbudził ogromne zainteresowanie wśród jej amerykańskich fanów. W zeszłym roku miłośnicy marki mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.