Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia wcześniejsze zrobienie szkolnych zakupów, wprowadzając 29 lipca ofertę „Powrót do szkoły 2024”.
- Początek sierpnia jest idealnym momentem na rozpoczęcie kompletowania szkolnej wyprawki. Jej wcześniejsze zaplanowanie pozwoli uniknąć zakupów na ostatnią chwilę i związanego z nimi stresu. Pomoże to również rozłożyć wydatki w czasie, unikając przeciążenia domowego budżetu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.
Według badań, w ubiegłym roku 50 proc. rodziców uwzględniało w swoich planach budżetowych wydanie na wyprawkę szkolną do 500 złotych. Druga połowa zakładała z kolei koszty zakupów powyżej tej kwoty, przekraczające nawet 1000 złotych. W badanej grupie 7 na 10 osób spodziewało się wydatków większych niż w roku poprzednim[2].
Oferta szkolna na każdą kieszeń
- W Netto wychodzimy naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Przygotowana przez nas oferta „Powrót do szkoły 2024” umożliwia rodzicom i ich pociechom skompletowanie pełnego zakresu artykułów, niezależnie od wielkości przewidzianego budżetu. Bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach sprawi, że powrót do szkolnej ławki odbędzie się ze wszystkimi potrzebnymi przyborami „pod ręką” – dodaje Patrycja Kamińska.
Wśród proponowanych przez Netto artykułów szkolnych znajdują się produkty podstawowe – takie jak zeszyty w kratkę lub linie (od 1,99 PLN za 30 kartek i od 2,49 PLN za 60 kartek), bloki rysunkowe i techniczne (od 2,49 PLN za 1 szt.), kleje w sztyfcie (od 2,99 PLN za 1 szt.) lub w płynie (3,99 PLN za 1 opak.), farby plakatowe (od 14,99 PLN za 1 opak.), w tym pastelowe, farby akwarelowe (9,99 PLN za 1 opak.), w sztyfcie (15,99 PLN za 1 opak.) czy do malowania palcami (17,99 PLN za 1 opak.), plastelina (od 6,99 PLN za 1 opak., w zależności od liczby kolorów) czy zestawy geometryczne (5,99 PLN za 1 komplet).
Jeśli chodzi o przybory do pisania, można wybierać pomiędzy niebieskimi długopisami żelowymi (od 6,99 PLN za 2 szt., 1 opak.), długopisami wymazywalnymi (od 6,99 PLN za 1 szt.), a piórami ze stalówką (14,99 PLN za 1 szt.). W ofercie Netto dostępne są również ołówki grafitowe z gumkami do ścierania (od 4,99 PLN za 1 opak.).
Oferta „Powrót do szkoły 2024” obowiązuje w sklepach sieci Netto od poniedziałku 29.07 do soboty 31.08 lub do wyczerpania zapasów.
Z całym katalogiem promocyjnym można zapoznać się na stronie internetowej: https://www.netto.pl/katalog-powrot-do-szkoly-2024/
[1] Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 3-14.07.2023 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1026 respondentów (dorosłych posiadających dzieci).
[2] Tamże.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.