Komunikaty PR

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

2024-07-31  |  12:15
Biuro prasowe

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia wcześniejsze zrobienie szkolnych zakupów, wprowadzając 29 lipca ofertę „Powrót do szkoły 2024”.

- Początek sierpnia jest idealnym momentem na rozpoczęcie kompletowania szkolnej wyprawki. Jej wcześniejsze zaplanowanie pozwoli uniknąć zakupów na ostatnią chwilę i związanego z nimi stresu. Pomoże to również rozłożyć wydatki w czasie, unikając przeciążenia domowego budżetu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

Według badań, w ubiegłym roku 50 proc. rodziców uwzględniało w swoich planach budżetowych wydanie na wyprawkę szkolną do 500 złotych. Druga połowa zakładała z kolei koszty zakupów powyżej tej kwoty, przekraczające nawet 1000 złotych. W badanej grupie 7 na 10 osób spodziewało się wydatków większych niż w roku poprzednim[2].

Oferta szkolna na każdą kieszeń

- W Netto wychodzimy naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Przygotowana przez nas oferta „Powrót do szkoły 2024” umożliwia rodzicom i ich pociechom skompletowanie pełnego zakresu artykułów, niezależnie od wielkości przewidzianego budżetu. Bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach sprawi, że powrót do szkolnej ławki odbędzie się ze wszystkimi potrzebnymi przyborami „pod ręką” – dodaje Patrycja Kamińska.

Wśród proponowanych przez Netto artykułów szkolnych znajdują się produkty podstawowe – takie jak zeszyty w kratkę lub linie (od 1,99 PLN za 30 kartek i od 2,49 PLN za 60 kartek), bloki rysunkowe i techniczne (od 2,49 PLN za 1 szt.), kleje w sztyfcie (od 2,99 PLN za 1 szt.) lub w płynie (3,99 PLN za 1 opak.), farby plakatowe (od 14,99 PLN za 1 opak.), w tym pastelowe, farby akwarelowe (9,99 PLN za 1 opak.), w sztyfcie (15,99 PLN za 1 opak.) czy do malowania palcami (17,99 PLN za 1 opak.), plastelina (od 6,99 PLN za 1 opak., w zależności od liczby kolorów) czy zestawy geometryczne (5,99 PLN za 1 komplet).

Jeśli chodzi o przybory do pisania, można wybierać pomiędzy niebieskimi długopisami żelowymi (od 6,99 PLN za 2 szt., 1 opak.), długopisami wymazywalnymi (od 6,99 PLN za 1 szt.), a piórami ze stalówką (14,99 PLN za 1 szt.). W ofercie Netto dostępne są również ołówki grafitowe z gumkami do ścierania (od 4,99 PLN za 1 opak.).

Oferta „Powrót do szkoły 2024” obowiązuje w sklepach sieci Netto od poniedziałku 29.07 do soboty 31.08 lub do wyczerpania zapasów.

Z całym katalogiem promocyjnym można zapoznać się na stronie internetowej: https://www.netto.pl/katalog-powrot-do-szkoly-2024/

 


[1] Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 3-14.07.2023 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1026 respondentów (dorosłych posiadających dzieci).

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.