Komunikaty PR

„Strachy, stwory i dobre humory” – interaktywna wystawa w CH Targówek

2024-10-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Lato oficjalnie za nami, a fani grozy i upiornych atrakcji z ekscytacją oczekują nadejścia jednej z najbardziej klimatycznych pór roku! W jesienną aurę odwiedzających centrum handlowe Targówek wprowadzi wyjątkowa wystawa interaktywna, która przeniesie w świat legendarnych europejskich potworów – z dużą dawką humoru! Strach przegapić!


Od 10 października do 7 listopada klienci warszawskiego centrum handlowego Targówek będą mogli obejrzeć wystawę „Strachy, stwory i dobre humory”.  W ramach ekspozycji odwiedzający będą mieli okazję spotkać najbardziej znane postaci z europejskich legend, ale w zupełnie nowej odsłonie – pełnej zabawy i z przymrużeniem oka. Postacie takie, jak Golem czy Zły Wilk z baśni o Czerwonym Kapturku straszą, ale w sposób lekki i nieco... zabawny!

Wystawa to połączenie widowiskowych figur z elementami interaktywnymi, które angażują i bawią. Wyobraźnia odwiedzających będzie pracować na najwyższych obrotach, a dawka strachu dawkowana jest tak, by każdy – od najmłodszych po dorosłych – znalazł coś dla siebie. Każda postać, choć nawiązuje do klasycznych legend, przedstawiona jest w sposób, który wzbudza raczej śmiech niż strach. Animowana stylistyka i zabawne detale nadają postaciom lekkości, a interaktywne elementy pozwalają dzieciom i dorosłym zaangażować się w zabawę.

W przestrzeni wystawy odnaleźć można m.in. Hrabiego Drakulę z Rumunii, który zamiast przerażać, z pewnością rozbawi swoim urokiem, Goblina kryjącego się w europejskich grotach, gotowego na psoty, Rycerza bez głowy – legendarną postać znaną z zamków Polski, Francji i Anglii oraz Smoka Wawelskiego, Potwora z Loch Ness i Frankensteina.

Dodatkowo, na odwiedzających czeka Beczka Krzyku, która stanowi test dla prawdziwych Łowców Duchów!

Wystawa jest dostępna od 10 października do 7 listopada, a odwiedzić ją można w godzinach otwarcia centrum handlowego. Strach ją przegapić!

Zachęcamy również do śledzenia mediów społecznościowych CH Targówek. Na profilu centrum na Facebooku 10 października wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/przyjazn-na-cztery-lapy-w-ch-targowek/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.