Studio.O. dla Fundacji Mam Marzenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Głównym nurtem działalności pracowni Studio.O. jest architektura, ale Aga Kobus i Grzegorz Goworek nie zajmują się tylko projektowaniem domów, wnętrz czy krajobrazu. Znany w środowisku projektowym duet często dzieli się swoją wiedzą, uczestnicząc w najważniejszych panelach dyskusyjnych dotyczących roli architektury we współczesnym świecie. Na zaproszenie Fundacji Mam Marzenie projektanci poprowadzą 6 marca warsztaty dotyczące sztuki nowoczesnej w ramach Aukcji Marzeń. Wydarzeniu towarzyszyć będzie charytatywna aukcja sztuki, prowadzona od 11 do 25 marca online przez Dom Aukcyjny DESA Unicum.
Zlecenia związane z estetycznym i nowoczesnym projektowaniem potrzebują czasem wsparcia dotyczącego umiejscowienia dzieł sztuki w planowanej inwestycji. Do tej pory na rynku działa bardzo niewiele podmiotów posiadających wystarczającą wiedzę, by zajmować się szeroko pojmowanym art consultingiem. Tę rolę często przejmują architekci, proszeni o pomoc w doborze grafik, malarstwa czy fotografii do domów swoich klientów. Celem warsztatów jest przeanalizowanie i uświadomienie projektantom kwestii odpowiedniego doboru dzieł sztuki nowoczesnej przy projektowaniu wnętrz, a także zdobycie wiedzy z zakresu rynku sztuki i tworzenia kolekcji. Zaproszona do poprowadzenia warsztatów pracownia Studio O. specjalizuje się w projektach dla najbardziej wymagających klientów. Ich związek ze sztuką jest więc nieunikniony. Swą wiedzą w ramach „Aukcji Marzeń” podzielą się już w najbliższy piątek, 6 marca, o godz.18.00 w Warszawskim Pawilonie Architektury Zodiak, przy Pasażu Wiecha 4.
Czym są galerie promujące tzw. art rental, czyli wypożyczanie dział sztuki? Jak filmować wnętrza? Jak dobrać obraz, tak by stał się integralną częścią mieszkania a nie „intruzem”? Spotkanie poprowadzone przez Agę Kobus i Grzegorza Goworka, architektów specjalizujących się w interdyscyplinarnych projektach domów, wnętrz i krajobrazu, będzie jednym z wydarzeń towarzyszących charytatywnej „Aukcji Marzeń”. Cały dochód z aukcji, na której pod wirtualny młotek pójdą znakomite dzieła polskich malarzy i grafików, zostanie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
„Aukcja Marzeń” to projekt Fundacji Mam Marzenie skierowany do miłośników sztuki i szeroko pojętego wystroju wnętrz – zarówno amatorów, którzy chcą uatrakcyjnić swoje domy o wyjątkowe dzieła sztuki, jak i osób zawodowo związanych z projektowaniem wnętrz, które dzięki zajęciom takim jak nasze warsztaty będą mogły wzbogacić swoją wiedzę o wykorzystanie sztuki we wnętrzach. Ideą pomagania staramy się zarażać wszystkich. Chcemy pokazać, że sprawienie szczęścia innym, w naszym wypadku w postaci spełnionego marzenia, może być źródłem radości nie tylko osoby obdarowywanej, ale także obdarowującej” – mówi Katarzyna Kowalska z Fundacji Mam Marzenie. „Naszemu udziałowi w warsztatach przyświeca przekonanie, że zarówno architektura, edukacja, jak i pomaganie dotyczą nas wszystkich – dodają Aga Kobus i Grzegorz Goworek ze Studio.O.
Chęć udziału należy potwierdzić do 5 marca, pisząc na adres katarzyna.kowalska@mammarzenie.org. Wstęp na wydarzenie jest wolny.
Więcej na:
www.aukcjamarzen.pl.
www.studioorganic.pl/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.