Studio.O. dla Fundacji Mam Marzenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Głównym nurtem działalności pracowni Studio.O. jest architektura, ale Aga Kobus i Grzegorz Goworek nie zajmują się tylko projektowaniem domów, wnętrz czy krajobrazu. Znany w środowisku projektowym duet często dzieli się swoją wiedzą, uczestnicząc w najważniejszych panelach dyskusyjnych dotyczących roli architektury we współczesnym świecie. Na zaproszenie Fundacji Mam Marzenie projektanci poprowadzą 6 marca warsztaty dotyczące sztuki nowoczesnej w ramach Aukcji Marzeń. Wydarzeniu towarzyszyć będzie charytatywna aukcja sztuki, prowadzona od 11 do 25 marca online przez Dom Aukcyjny DESA Unicum.
Zlecenia związane z estetycznym i nowoczesnym projektowaniem potrzebują czasem wsparcia dotyczącego umiejscowienia dzieł sztuki w planowanej inwestycji. Do tej pory na rynku działa bardzo niewiele podmiotów posiadających wystarczającą wiedzę, by zajmować się szeroko pojmowanym art consultingiem. Tę rolę często przejmują architekci, proszeni o pomoc w doborze grafik, malarstwa czy fotografii do domów swoich klientów. Celem warsztatów jest przeanalizowanie i uświadomienie projektantom kwestii odpowiedniego doboru dzieł sztuki nowoczesnej przy projektowaniu wnętrz, a także zdobycie wiedzy z zakresu rynku sztuki i tworzenia kolekcji. Zaproszona do poprowadzenia warsztatów pracownia Studio O. specjalizuje się w projektach dla najbardziej wymagających klientów. Ich związek ze sztuką jest więc nieunikniony. Swą wiedzą w ramach „Aukcji Marzeń” podzielą się już w najbliższy piątek, 6 marca, o godz.18.00 w Warszawskim Pawilonie Architektury Zodiak, przy Pasażu Wiecha 4.
Czym są galerie promujące tzw. art rental, czyli wypożyczanie dział sztuki? Jak filmować wnętrza? Jak dobrać obraz, tak by stał się integralną częścią mieszkania a nie „intruzem”? Spotkanie poprowadzone przez Agę Kobus i Grzegorza Goworka, architektów specjalizujących się w interdyscyplinarnych projektach domów, wnętrz i krajobrazu, będzie jednym z wydarzeń towarzyszących charytatywnej „Aukcji Marzeń”. Cały dochód z aukcji, na której pod wirtualny młotek pójdą znakomite dzieła polskich malarzy i grafików, zostanie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
„Aukcja Marzeń” to projekt Fundacji Mam Marzenie skierowany do miłośników sztuki i szeroko pojętego wystroju wnętrz – zarówno amatorów, którzy chcą uatrakcyjnić swoje domy o wyjątkowe dzieła sztuki, jak i osób zawodowo związanych z projektowaniem wnętrz, które dzięki zajęciom takim jak nasze warsztaty będą mogły wzbogacić swoją wiedzę o wykorzystanie sztuki we wnętrzach. Ideą pomagania staramy się zarażać wszystkich. Chcemy pokazać, że sprawienie szczęścia innym, w naszym wypadku w postaci spełnionego marzenia, może być źródłem radości nie tylko osoby obdarowywanej, ale także obdarowującej” – mówi Katarzyna Kowalska z Fundacji Mam Marzenie. „Naszemu udziałowi w warsztatach przyświeca przekonanie, że zarówno architektura, edukacja, jak i pomaganie dotyczą nas wszystkich – dodają Aga Kobus i Grzegorz Goworek ze Studio.O.
Chęć udziału należy potwierdzić do 5 marca, pisząc na adres katarzyna.kowalska@mammarzenie.org. Wstęp na wydarzenie jest wolny.
Więcej na:
www.aukcjamarzen.pl.
www.studioorganic.pl/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.