Komunikaty PR

Styl Classic: ponadczasowość klasycznych wnętrz

2020-04-21  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Klasyczny styl we wnętrzu oznacza aranżację, która nie ulega regułom czasu. Jednak ze względu na swą stonowaną odsłonę, nie musi wcale kojarzyć się z nudą. Marka Tikkurila przygotowała paletę harmonijnie współgrających ze sobą szarości i beży, które w połączeniu z kontrastowym akcentem wprowadzą do pomieszczenia łagodną, a przy tym niebanalną atmosferę w stylu Classic.   

 

Dzięki swojej uniwersalności i ponadczasowości klasyczne aranżacje bardzo dobrze odnajdą się w pokoju dziennym. Delikatna barwa X486 z kolekcji Tikkurila Feel The Color rozświetli przestrzeń, optycznie ją powiększając. Jasne kolory umożliwiają  też swobodne łączenie rozmaitych faktur i dodatków w spójną, harmonijną całość. Minimalistyczne stoliki z metalowymi nóżkami w stylu loft będą ciekawie uzupełniać się z miękkimi dodatkami, które wniosą poczucie ciepła i przytulności. Przykuwający oko welurowy fotel o intensywnej barwie w prosty sposób ożywi aranżację, dodając pomieszczeniu smaku.

 

Jeśli naszemu sercu bliższe są wnętrza utrzymane w eleganckim tonie, dobrym pomysłem będzie wykorzystanie ciemniejszych barw. Granatowa aksamitna kurtyna z powodzeniem zastąpi tradycyjne drzwi, tworząc tym samym wyrafinowany, wykwintny klimat, zaś szafka pomalowana emalią w kolorze M425 w odcieniu szlachetnego burgundu jeszcze mocniej podkreśli gustowny charakter klasycznej aranżacji. Zastosowany na ścianach beż V484 z palety Tikkurila będzie wdzięcznym tłem dla różnorodnych elementów dekoracyjnych. Dopasowane kolorystycznie poduszki i świeże kwiaty poprawią nastrój domowników swą niewymuszoną elegancją.

 

Więcej pomysłów na pomieszczenia w stylu Classic znajduje się pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Classic.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.