Komunikaty PR

Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet

2024-09-20  |  11:26

Technologia i moda coraz częściej idą w parze. Jednym z najlepszych przykładów tego trendu są mobilne słuchawki douszne, które łączą w sobie zaawansowaną technologię z wyszukanym designem. Stylowe i funkcjonalne „pchełki” mogą stać się nie tylko nieodłącznym elementem codziennego życia, ale także modnym dodatkiem do ubioru i uzupełnieniem osobistego stylu.

Słuchawki Bluetooth typu TWS (True Wireless) cieszą się w ostatnich latach ogromną popularnością. Ich bezprzewodowa konstrukcja zapewnia użytkownikom swobodę ruchu, co jest szczególnie ważne w dobie mobilności i aktywnego trybu życia, pełnego pośpiechu. Skojarzenia z młodzieżą i stylem miejskich nomadów są tu jak najbardziej naturalne.

Wzrost popularności słuchawek TWS można przypisać kilku kluczowym czynnikom: wygodzie użytkowania, kompaktowym rozmiarom, lekkości, zaawansowanym funkcjom technicznym i – last but not least - estetyce. Dlaczego te cechy okazały się aż takim gamechangerem? Spróbujmy to wyjaśnić.

Design i komfort

Nowoczesny, minimalistyczny design, który przyciąga wzrok, to dziś absolutny niezbędnik przy wyborze słuchawek dousznych TWS. Warto zwrócić uwagę na sposób konstrukcji, wygodę i działanie samych słuchawek, jak i dołączonego do nich etui ładującego. Smukły i zgrabny pokrowiec zasilający dodaje im luksusowego charakteru, sprawiając, że stają się modnym dodatkiem do każdej stylizacji, niezależnie od okazji. Dotyczy to także modeli słuchawek, powstałych z myślą o sportowcach, np. Twins Move od holenderskiej marki Fresh ‘n Rebel.  Uwagę zwraca lekkie, podłużne i zamykane magnetycznie etui. Zarówno pokrowiec jak i słuchawki dostępne są w różnorodnych kolorach, od klasycznej czerni i odważnego błękitu po barwy liliowe. To ułatwia wyrazić swoją indywidualność.

Jakość dźwięku

Czystość brzmienia utworów muzycznych to kolejny aspekt, którego nie sposób pominąć. Koniecznie zwróćmy uwagę, aby dźwięk był wyraźny, basy głębokie, wysokie tony czyste, a dźwięki w poszczególnych tłach nie zlewały się ze sobą. Zadbajmy o to, by wybrany przez nas sprzęt cechował się odpowiednimi przetwornikami i skuteczną pasywną izolacją od hałasu zewnętrznego, co pozwoli nam na pełne zanurzenie się w ulubionych utworach.

Czas pracy i obsługa

Długość pracy na jednym ładowaniu baterii słuchawek TWS powinna wynosić co najmniej kilka godzin. W przypadku etui ładującego najlepiej jeśli pozwala na dodatkowe minimum 20 godzin ciągłego odsłuchu. Zdarzają się konstrukcje, windujące ten ostatni wynik do 30 godz. Chyba nie trzeba wspominać o wszelkich dobrodziejstwach sterowania utworami muzycznymi za pomocą stukania w jedną ze słuchawek. Dobrze jednak, żeby słuchawki dysponowały również funkcją asystenta głosowego, co umożliwia łatwe sterowanie muzyką i połączeniami telefonicznymi w formie wydawania komend. Pożegnajmy konieczność wyjmowania telefonu z kieszeni, by np. zmienić utwór.

Funkcje i wydajność

Pod względem konstrukcji i związanych z nią funkcjonalności przyznajmy, że większość słuchawek jest niezwykle podobnych do siebie. Chyba, że mowa o wyposażeniu w dodatkowe rozwiązania, mające przeciwdziałać wypadaniu słuchawek z uszu i ryzyku trwałego ich zgubienia. Np. wspomniany model Twins Move zaprojektowano tak, aby nie przesuwały się podczas aktywności sportowych. Zostały zaopatrzone w charakterystyczne zauszniki w trzech rozmiarach, które zabezpieczają ich umiejscowienie w małżowinie usznej. Dodatkowo w zestawie znajdziemy również trzy rozmiary gumowych końcówek dousznych, dzięki którym każdy idealnie dopasuje słuchawki do swoich małżowin.

Pamiętajmy także, aby nasze słuchawki były odporne na zachlapania i pot, co odpowiada klasie wodoodporności IPX4. Ten atut uczyni je świetnym wyborem dla osób uprawiających różne sporty.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.