Styl japandi w nowej odsłonie płytek wielkoformatowych Ceramiki Paradyż
Subtelna paleta barw, proste formy i naturalna harmonia. Tak w kilku słowach można zdefiniować jeden z najgorętszych trendów wnętrzarskich tego roku – japandi. To właśnie ten styl stał się natchnieniem dla twórców nowych kolekcji Ceramiki Paradyż. Inspirowane drewnem wielkoformatowe płytki Heartwood i Soulwood to prawdziwa kwintesencja minimalizmu i estetyki czerpiącej wprost ze skandynawskiego i japońskiego kanonu piękna.
Powrót do korzeni
Styl japandi to wyjątkowe połączenie funkcjonalności i surowości skandynawskich wnętrz z ciepłem, naturalnością i harmonią rodem z kraju Kwitnącej Wiśni. Doskonale wpisuje się we współczesne realia, wnosząc do naszych domów to, czego obecnie najbardziej potrzebujemy – spokój, komfort i atmosferę wyciszenia. Zarówno idee te, jak i genialna w swej prostocie stylistyka, znajdują odzwierciedlenie w nowych produktach Ceramiki Paradyż. Inspirowane pięknem naturalnego drewna kolekcje Heartwood oraz Soulwood doskonale wpisują się w nurt japandi, będąc doskonałym przykładem przeniesienia motywów ze świata przyrody na materiał ceramiczny.
Ekskluzywna naturalność
Kolekcję Heartwood cechuje niezwykła, subtelna struktura i delikatny błysk tonalnej grafiki. Znajdziemy w niej bogaty wachlarz aż pięciu wyjątkowych kolorów utrzymanych w ciepłych odcieniach drewna - Crema, Latte, Honey, Toffee oraz Cardamon. Dzięki temu płytki pięknie wypełniają przestrzeń kojącą harmonią, doskonale wpisując się w najmodniejszy styl wnętrzarski tego roku. Pozostawiają też jednocześnie szerokie spectrum możliwości ich zastosowania i umożliwiają tworzenie przeróżnych aranżacji. Wśród dostępnych w secie formatów znajdziemy zarówno płytki w wielkim formacie 19,8 x 119,8 cm i 19,8 x 179,8 cm, jak również dekoracyjne kafle do układania w elegancki wzór chevron – 9,8 x 59,8 cm.
Manifest autentyczności
Kolekcja Soulwood to harmonijne zestawienie pięciu wariantów kolorystycznych: Vanilla, Almond, Chocolatte, Coconut i Masala, które dzięki swej uniwersalności wprowadzają nową jakość, typowy dla stylu japandi komfort i elegancję do wnętrz o klasycznym, minimalistycznym, industrialnym lub nowoczesnym charakterze. Kolekcja zachwyca miękką, ciepło wybarwioną grafiką, delikatnymi sękami oraz wiernie odwzorowującą drewno fakturą w każdym, najmniejszym nawet szczególe. Płytki dostępne są w formacie 19,8 x 119,8 cm oraz 19,8 x 179,8 cm.
Monumental
Nowo prezentowane kolekcje są doskonałym uzupełnieniem niezwykle dobrze przyjętego przez rynek setu Monumental - 7 kolekcji w wielkim formacie prestiżowej marki Paradyż My Way. To połączenie światowej klasy wzornictwa, designerskiej kolorystyki i najwyższej jakości wykonania. Płytki o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm (grubość 6mm) wiernie oddają wygląd naturalnych materiałów, stając się alternatywą dla coraz mniej dostępnych i bardzo kosztownych surowców występujących w przyrodzie. Kolekcje Heartwood i Soulwood dopełniają tę odważną linię polskiego producenta, zapewniając jednocześnie miłośnikom drewna nowoczesne, minimalistyczne i trwałe rozwiązania.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.