Styl japandi w nowej odsłonie płytek wielkoformatowych Ceramiki Paradyż
Subtelna paleta barw, proste formy i naturalna harmonia. Tak w kilku słowach można zdefiniować jeden z najgorętszych trendów wnętrzarskich tego roku – japandi. To właśnie ten styl stał się natchnieniem dla twórców nowych kolekcji Ceramiki Paradyż. Inspirowane drewnem wielkoformatowe płytki Heartwood i Soulwood to prawdziwa kwintesencja minimalizmu i estetyki czerpiącej wprost ze skandynawskiego i japońskiego kanonu piękna.
Powrót do korzeni
Styl japandi to wyjątkowe połączenie funkcjonalności i surowości skandynawskich wnętrz z ciepłem, naturalnością i harmonią rodem z kraju Kwitnącej Wiśni. Doskonale wpisuje się we współczesne realia, wnosząc do naszych domów to, czego obecnie najbardziej potrzebujemy – spokój, komfort i atmosferę wyciszenia. Zarówno idee te, jak i genialna w swej prostocie stylistyka, znajdują odzwierciedlenie w nowych produktach Ceramiki Paradyż. Inspirowane pięknem naturalnego drewna kolekcje Heartwood oraz Soulwood doskonale wpisują się w nurt japandi, będąc doskonałym przykładem przeniesienia motywów ze świata przyrody na materiał ceramiczny.
Ekskluzywna naturalność
Kolekcję Heartwood cechuje niezwykła, subtelna struktura i delikatny błysk tonalnej grafiki. Znajdziemy w niej bogaty wachlarz aż pięciu wyjątkowych kolorów utrzymanych w ciepłych odcieniach drewna - Crema, Latte, Honey, Toffee oraz Cardamon. Dzięki temu płytki pięknie wypełniają przestrzeń kojącą harmonią, doskonale wpisując się w najmodniejszy styl wnętrzarski tego roku. Pozostawiają też jednocześnie szerokie spectrum możliwości ich zastosowania i umożliwiają tworzenie przeróżnych aranżacji. Wśród dostępnych w secie formatów znajdziemy zarówno płytki w wielkim formacie 19,8 x 119,8 cm i 19,8 x 179,8 cm, jak również dekoracyjne kafle do układania w elegancki wzór chevron – 9,8 x 59,8 cm.
Manifest autentyczności
Kolekcja Soulwood to harmonijne zestawienie pięciu wariantów kolorystycznych: Vanilla, Almond, Chocolatte, Coconut i Masala, które dzięki swej uniwersalności wprowadzają nową jakość, typowy dla stylu japandi komfort i elegancję do wnętrz o klasycznym, minimalistycznym, industrialnym lub nowoczesnym charakterze. Kolekcja zachwyca miękką, ciepło wybarwioną grafiką, delikatnymi sękami oraz wiernie odwzorowującą drewno fakturą w każdym, najmniejszym nawet szczególe. Płytki dostępne są w formacie 19,8 x 119,8 cm oraz 19,8 x 179,8 cm.
Monumental
Nowo prezentowane kolekcje są doskonałym uzupełnieniem niezwykle dobrze przyjętego przez rynek setu Monumental - 7 kolekcji w wielkim formacie prestiżowej marki Paradyż My Way. To połączenie światowej klasy wzornictwa, designerskiej kolorystyki i najwyższej jakości wykonania. Płytki o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm (grubość 6mm) wiernie oddają wygląd naturalnych materiałów, stając się alternatywą dla coraz mniej dostępnych i bardzo kosztownych surowców występujących w przyrodzie. Kolekcje Heartwood i Soulwood dopełniają tę odważną linię polskiego producenta, zapewniając jednocześnie miłośnikom drewna nowoczesne, minimalistyczne i trwałe rozwiązania.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.