Komunikaty PR

Festiwal Smaku i Stylu trwa we wszystkich sklepach Tchibo

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

Pokazy kawowe i degustacje ziaren premium, zestawy ubrań skompletowane przez profesjonalną stylistkę, oraz szereg atrakcyjnych promocji. To wszystko czeka na klientów sklepów Tchibo w całej Polsce podczas trwającego od początku października Festiwalu Smaku i Stylu. Akcji towarzyszy kampania marketingowa realizowana w mediach tradycyjnych i internetowych, social mediach oraz kanałach własnych Tchibo.

Tchibo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferuje nie tylko przyjazną przestrzeń zakupową, ale także wyjątkowe doświadczenia, zarówno kawowe, jak i modowe. W ramach Festiwalu Smaku i Stylu klienci mogą skorzystać z porad przeszkolonych przez stylistkę wizerunku i ekspertkę modową oraz influencerkę Karolinę Kotas doradców, a także zaopatrzyć się w skompletowane przez nią stylizacje, idealne na jesień. W lokalach nie zabraknie również atrakcji dla miłośników kawy. W dniach 10-12 października odbędą się tam pokazy kawowe i degustacje kaw Tchibo, zaś w weekend 17-19 października prezentacja ekspresów i maszyn z portfolio marki.  

– Coroczny Festiwal Smaku i Stylu to dowód, że kawa i moda idą ze sobą w parze. Choć od początku roku w naszych sklepach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, nie zapominamy o fanach wysokiej jakości odzieży Tchibo. Z myślą o nich nasi doradcy przeszli szkolenie, na temat obowiązujących w tym sezonie trendów jesiennych. Dzięki temu pomogą nie tylko w doborze kawy odpowiadającej preferencjom podniebienia, ale także w skompletowaniu szytej na miarę stylizacji. A to wszystko w atrakcyjnych festiwalowych cenach – mówi Olga Tobiasz, Shops Marketing Manager w Tchibo.

Modą i kawą człowiek żyje

Zestawy ubrań, starannie dobrane przez Karolinę Kotas są dostępne we wszystkich sklepach Tchibo. Podczas wcześniej przeprowadzonych warsztatów z pracownikami ekspertka prezentowała, jak kreatywnie łączyć ubrania z oferty Tchibo, aby stworzyć modne i funkcjonalne sety ubraniowe na jesień.

Nie od dziś wiadomo, że po udanych zakupach warto zrelaksować się przy filiżance ulubionej kawy. Podczas odbywających się w dniach 10-12 października degustacji i pokazów kawowych, konsumenci będą mieć okazję skosztować tych z portfolio Tchibo. Wśród nich będą m.in. ziarna z limitowanej edycji Rarität. Co roku na rynku pojawia się ok. 5 wariantów kaw z tej linii, dostępnych tylko do wyczerpania zapasów w sklepach własnych Tchibo. Każdy Rarität pochodzi z innego regionu, ale w całości z jednej plantacji i posiada swoje charakterystyczne nuty smakowe. Delektowanie się pozycjami z tej serii jest więc jak kawowa podróż dookoła świata. Aby smak i aromat ulubionej kawy towarzyszyły nam również w domu, warto wziąć udział w warsztatach przygotowywania kawy, m.in. za pomocą french pressu.

Wielbiciele „ekspresowych” rozwiązań powinni zaś rozważyć udział w zaplanowanej na 17-19 października prezentacji ekspresów z portfolio Tchibo.

Podczas nich bariści zaprezentują, jak w prosty sposób – dobierając odpowiednią maszynę oraz ziarna – cieszyć się napojem jak z profesjonalnej kawiarni, nie wychodząc z domu.

Festiwal na każdą kieszeń

Festiwal Smaku i Stylu to uczta dla podniebienia i portfela. Każdy tydzień festiwalu przynosi nowe promocje, zmieniające się jak jesienne liście. Przez cały czas trwania akcji, zarówno w kawiarni, jak i w sklepie, czekają na klientów specjalne „Zestawy festiwalowe” w supercenach. Miłośnicy słodkości mogą delektować się aromatycznym ciastem marchewkowym w towarzystwie kremowej kawy karmelowej. Z kolei entuzjaści domowego parzenia znajdą idealny duet: stylowy french press z wyborną kawą Rarität. To doskonała okazja, by odkryć nowe smaki i zabrać odrobinę jesiennego nastroju do domu.

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, m.in. kampanię reklamową w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami, koordynowane przez agencję GoldenSubmarine. Zaplanowano także promocję w radiu oraz mediach własnych Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bombkowy Rekord Polski – najdłuższa sztafeta ozdabiania choinki Biuro prasowe
2024-12-04 | 07:30

Bombkowy Rekord Polski – najdłuższa sztafeta ozdabiania choinki

Podczas Franciszkańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego w Złotoryi firma VITBIS, największy polski producent bombek i jeden z liderów tej branży w
Standardy Ochrony Małoletnich – przewodnik dla rodziców
2024-11-19 | 15:00

Standardy Ochrony Małoletnich – przewodnik dla rodziców

    Standardy ochrony dzieci wprowadzają szereg regulacji, które stanowią ważny krok budowania kultury ochrony najmłodszych m.in. w placówkach edukacyjnych,
Czy polscy seniorzy skazują się na samotność, pozostając niezależnymi?
2024-09-19 | 15:26

Czy polscy seniorzy skazują się na samotność, pozostając niezależnymi?

Według raportu Kantara opracowanego dla Grupy LUX MED, aż 82%* seniorów w Polsce uważa samotność za jedną z głównych przyczyn złego stanu psychicznego. Mimo że osoby starsze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Problemy społeczne

Zmęczenie i spadek motywacji coraz częstszym problem polskich pracowników. Niewielu może liczyć na wsparcie pracodawców

Polacy należą do najdłużej pracujących społeczeństw w Europie, co przekłada się też na wysoki odsetek osób odczuwających zmęczenie w pracy. Najczęstsze tego symptomy to znudzenie i brak motywacji, które na początku mogą się wydawać niepozorne, ale w dłuższej perspektywie mogą prowadzić do wypalenia zawodowego. Choć o zdrowie psychiczne pracowników najlepiej zatroszczą się oni sami, to również pracodawcy mają tutaj swoją rolę do odegrania. Czterech na 10 jednak nie dostrzega tego problemu.