Komunikaty PR

Stylistki pokochały rajstopy w kropki!

2020-06-18  |  20:00
Biuro prasowe

Kropki to niekwestionowany hit tej wiosny i lata. Przewijają się zarówno w ubraniach, jak i dodatkach. Obok tego motywu nie mogły przejść obojętnie także topowe stylistki – Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach. Postawiły na ultramodne rajstopy polskiej marki Gabriella z jej najnowszej kolekcji „Have fun”. Zobacz, jakie stylizacje z kropkami w roli głównej pokazały w swoich social mediach.

Stylistki wiedzą, co jest hot!

Obserwując social media stylistek, możemy z całą pewnością stwierdzić, że ich looki są dopracowane w każdym calu. Podążając za modą, nie gubią jednak swojego własnego, wyróżniającego je stylu. Nic w tym dziwnego – to autorytety w dziedzinie mody. Pokazywane przez nie ubrania i dodatki w supermodnych kolorach i wzorach są inspiracją dla wielu kobiet, a ich konta śledzą tysiące osób. Podpatrując ich posty i stories wiemy, że nawet najprostsza stylizacja przyciągnie spojrzenia, gdy w roli głównej wystąpi modny dodatek. Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach postawiły na motyw kropek w rajstopach. To jeden z najgorętszych trendów w tym roku. Stylistki, każda we własnym stylu, zinterpretowały model GINY z najnowszej kolekcji marki Gabriella, w których różnej wielkości groszki ozdabiają całe nogi – od palców aż po uda. Jeden dodatek i supermodna stylizacja gotowa!

Malwina Wędzikowska postawiła na odważny drapieżny imprezowy look. Gorsetowe body z dekoltem połączyła z czarnymi, cienkimi rajstopami w najmodniejsze w tym sezonie kropki. Do tego eleganckie sandałki na wysokiej szpilce z odkrytymi palcami dodają jeszcze większego pazura. Całość tworzy absolutną modową petardę!

Maja Naskrętska połączyła rajstopy ze odważnymi butami w szpic z kokardą w paski, udowadniając tym samym, że łączenie wzorów może wyglądać obłędnie. W takiej stylówce zrobisz furorę na każdej letniej imprezie!

Karolina Limbach postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu – zmiksowała rajstopy w kropki z czarnym trenczem do połowy łydki z błyszczącej gniecionej tkaniny. Do tego założyła klasyczną małą czarną i wysokie czarne szpilki z ozdobnym obcasem. To połączenie to modowy majstersztyk!

Postaw na zabawę #GirlsJustWannaHaveFun!

W tym roku bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy spragnieni spotkań z przyjaciółmi, imprez i beztroskiej zabawy. Imprezy wciąż będą inne niż zawsze, ale to może być także powód do tego, by bawić się modą i stylizacjami. Stylistki, podejmując temat imprez i stylizacji, które będą im towarzyszyć, zachęcają nie tylko do wybierania dodatków polskiej marki Gabriella, ale także do udziału w konkursie na jej Instagramie. Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy dla tej osoby, która zachwyci swoją kreatywnością.

Have fun – baw się modą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.