Stylistki pokochały rajstopy w kropki!
Kropki to niekwestionowany hit tej wiosny i lata. Przewijają się zarówno w ubraniach, jak i dodatkach. Obok tego motywu nie mogły przejść obojętnie także topowe stylistki – Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach. Postawiły na ultramodne rajstopy polskiej marki Gabriella z jej najnowszej kolekcji „Have fun”. Zobacz, jakie stylizacje z kropkami w roli głównej pokazały w swoich social mediach.
Stylistki wiedzą, co jest hot!
Obserwując social media stylistek, możemy z całą pewnością stwierdzić, że ich looki są dopracowane w każdym calu. Podążając za modą, nie gubią jednak swojego własnego, wyróżniającego je stylu. Nic w tym dziwnego – to autorytety w dziedzinie mody. Pokazywane przez nie ubrania i dodatki w supermodnych kolorach i wzorach są inspiracją dla wielu kobiet, a ich konta śledzą tysiące osób. Podpatrując ich posty i stories wiemy, że nawet najprostsza stylizacja przyciągnie spojrzenia, gdy w roli głównej wystąpi modny dodatek. Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach postawiły na motyw kropek w rajstopach. To jeden z najgorętszych trendów w tym roku. Stylistki, każda we własnym stylu, zinterpretowały model GINY z najnowszej kolekcji marki Gabriella, w których różnej wielkości groszki ozdabiają całe nogi – od palców aż po uda. Jeden dodatek i supermodna stylizacja gotowa!
Malwina Wędzikowska postawiła na odważny drapieżny imprezowy look. Gorsetowe body z dekoltem połączyła z czarnymi, cienkimi rajstopami w najmodniejsze w tym sezonie kropki. Do tego eleganckie sandałki na wysokiej szpilce z odkrytymi palcami dodają jeszcze większego pazura. Całość tworzy absolutną modową petardę!
Maja Naskrętska połączyła rajstopy ze odważnymi butami w szpic z kokardą w paski, udowadniając tym samym, że łączenie wzorów może wyglądać obłędnie. W takiej stylówce zrobisz furorę na każdej letniej imprezie!
Karolina Limbach postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu – zmiksowała rajstopy w kropki z czarnym trenczem do połowy łydki z błyszczącej gniecionej tkaniny. Do tego założyła klasyczną małą czarną i wysokie czarne szpilki z ozdobnym obcasem. To połączenie to modowy majstersztyk!
Postaw na zabawę #GirlsJustWannaHaveFun!
W tym roku bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy spragnieni spotkań z przyjaciółmi, imprez i beztroskiej zabawy. Imprezy wciąż będą inne niż zawsze, ale to może być także powód do tego, by bawić się modą i stylizacjami. Stylistki, podejmując temat imprez i stylizacji, które będą im towarzyszyć, zachęcają nie tylko do wybierania dodatków polskiej marki Gabriella, ale także do udziału w konkursie na jej Instagramie. Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy dla tej osoby, która zachwyci swoją kreatywnością.
Have fun – baw się modą!

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.