Stylistki pokochały rajstopy w kropki!
Kropki to niekwestionowany hit tej wiosny i lata. Przewijają się zarówno w ubraniach, jak i dodatkach. Obok tego motywu nie mogły przejść obojętnie także topowe stylistki – Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach. Postawiły na ultramodne rajstopy polskiej marki Gabriella z jej najnowszej kolekcji „Have fun”. Zobacz, jakie stylizacje z kropkami w roli głównej pokazały w swoich social mediach.
Stylistki wiedzą, co jest hot!
Obserwując social media stylistek, możemy z całą pewnością stwierdzić, że ich looki są dopracowane w każdym calu. Podążając za modą, nie gubią jednak swojego własnego, wyróżniającego je stylu. Nic w tym dziwnego – to autorytety w dziedzinie mody. Pokazywane przez nie ubrania i dodatki w supermodnych kolorach i wzorach są inspiracją dla wielu kobiet, a ich konta śledzą tysiące osób. Podpatrując ich posty i stories wiemy, że nawet najprostsza stylizacja przyciągnie spojrzenia, gdy w roli głównej wystąpi modny dodatek. Malwina Wędzikowska, Maja Naskrętska i Karolina Limbach postawiły na motyw kropek w rajstopach. To jeden z najgorętszych trendów w tym roku. Stylistki, każda we własnym stylu, zinterpretowały model GINY z najnowszej kolekcji marki Gabriella, w których różnej wielkości groszki ozdabiają całe nogi – od palców aż po uda. Jeden dodatek i supermodna stylizacja gotowa!
Malwina Wędzikowska postawiła na odważny drapieżny imprezowy look. Gorsetowe body z dekoltem połączyła z czarnymi, cienkimi rajstopami w najmodniejsze w tym sezonie kropki. Do tego eleganckie sandałki na wysokiej szpilce z odkrytymi palcami dodają jeszcze większego pazura. Całość tworzy absolutną modową petardę!
Maja Naskrętska połączyła rajstopy ze odważnymi butami w szpic z kokardą w paski, udowadniając tym samym, że łączenie wzorów może wyglądać obłędnie. W takiej stylówce zrobisz furorę na każdej letniej imprezie!
Karolina Limbach postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu – zmiksowała rajstopy w kropki z czarnym trenczem do połowy łydki z błyszczącej gniecionej tkaniny. Do tego założyła klasyczną małą czarną i wysokie czarne szpilki z ozdobnym obcasem. To połączenie to modowy majstersztyk!
Postaw na zabawę #GirlsJustWannaHaveFun!
W tym roku bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy spragnieni spotkań z przyjaciółmi, imprez i beztroskiej zabawy. Imprezy wciąż będą inne niż zawsze, ale to może być także powód do tego, by bawić się modą i stylizacjami. Stylistki, podejmując temat imprez i stylizacji, które będą im towarzyszyć, zachęcają nie tylko do wybierania dodatków polskiej marki Gabriella, ale także do udziału w konkursie na jej Instagramie. Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy dla tej osoby, która zachwyci swoją kreatywnością.
Have fun – baw się modą!

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.