Stylowość, elegancja i szyk z Martini na Hubertusie w Stadninie Koni Ferenstein
5 października w malowniczej Stadninie Koni Ferensteinów w Gałkowie odbyło się coroczne święto jeździectwa – Wielki Bieg św. Huberta potocznie zwany Hubertusem. To wyjątkowe wydarzenie, mające swoje korzenie w tradycji historycznych polowań, już od 25 lat przyciąga miłośników jeździectwa z całej Polski, łącząc w sobie elegancję, piękno i bogatą tradycję. Tegoroczna edycja była jeszcze bardziej wyjątkowa, dzięki partnerstwu kultowej marki MARTINI, która dodała wydarzeniu jeszcze większego stylu i klasy. Wśród gości znaleźli się znani influencerzy, tacy jak Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.
W otoczeniu malowniczych Mazur, w Puszczy Piskiej, po raz kolejny odbyło się stylowe święto jeździectwa – Bieg Św. Huberta w SK Ferensteinów. Goście mogli po raz kolejny poczuć się niczym uczestnicy wydarzenia Royal Ascot, biorąc udział w pełnej adrenaliny wyprawie prowadzonej przez Karolinę Ferenstein-Kraśko. Wydarzenie kusiło zarówno ze względu na możliwość obserwowania zmagań uczestników, jak i szeregiem wyjątkowo eleganckich atrakcji. Wśród gości, którzy obserwowali to niezwykłe jeździeckie święto, znaleźli się znani celebryci zaprzyjaźnieni z tym wyjątkowym miejscem i ludźmi, którzy je tworzą. Byli to między innymi Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.
Zgodnie z tradycją, impreza rozpoczęła się w Stadninie Koni Ferensteinów, gdzie jeźdźcy zaprezentowali siebie ubranych w wyjątkowo eleganckie stylizacje oraz swoje konie. Następnie wyruszli w teren, a w ślad za nimi – goście, którzy pokonali trasę meleksami i wozami. Po dotarciu na główną polanę, można było podziwiać jeźdźców pokonujących terenowe przeszkody (tzw. cross) i oglądać inne pokazy konne, a to wszystko w towarzystwie serwowanych na miejsu koktajli na bazie Martini, między innymi Martini Fiero & Tonic. Droga powrotna uwzględniała niezwykle emocjonującą przeprawę przez rzekę Krutynię i dotarcie do kulminacyjnego punktu dnia, czyli widowiskowego pościgu za lisem – momentu, który co roku przyciąga tłumy widzów.
Partnerstwo marki MARTINI nad Hubertusem w SK Ferensteinów to naturalne połączenie wspólnych wartości i wzbudzania takich samych skojarzeń. Obie marki od lat kojarzą się z klasą, elegancją i ponadczasowym stylem. Dzięki takiemu połączeniu tegoroczne święto jeźdźców było jeszcze bardziej wyjątkowe, a goście mogli „nakarmić” wszystkie zmysły.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.