Komunikaty PR

Subway® i jego kultowe kanapki ponownie w Manufakturze!

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

Subway otworzył swój nowy punkt w Manufakturze w Łodzi, w sercu strefy Qulinarium. Nowa lokalizacja Subway zaprasza od poniedziałku do niedzieli, oferując zarówno klasyczne pozycje z menu, jak i limitowane edycje kanapek.

Subway popularność zyskał dzięki swojej unikalnej ofercie personalizowanych posiłków, które pozwalają klientom komponować kanapki, wrapy i sałatki według własnych upodobań, z wykorzystaniem najświeższych składników. Globalna obecność Subway sprawia, że jest rozpoznawalny i łatwo dostępny na całym świecie, co przyciąga uwagę miłośników pieczywa oraz szeroką grupę klientów szukających szybkiego i smacznego posiłku.

W ofercie Subway w Manufakturze znajdują się wszystkie klasyczne pozycje z menu, w tym popularne kanapki, sałatki i wrapy, które można dowolnie komponować. Ponadto, marka będzie oferować limitowane edycje kanapek oraz produkty sezonowe.

Wyspa Subway znajduje się w Qulinarium na 1. piętrze, w pobliżu Sushi Point, Deserowni i Bubblejoy. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była jednocześnie estetyczna i funkcjonalna – z ergonomiczną strefą do składania zamówień. Nowy punkt na mapie Manufaktury otwarty jest od poniedziałku do środy oraz od piątku do soboty w godzinach 10-22, natomiast w czwartki i niedziele w godzinach 12-20.

– Manufaktura to miejsce, które tętni życiem i przyciąga różnorodnych gości. Jesteśmy przekonani, że Subway doskonale wpisze się w dynamiczną atmosferę tego miejsca, a ich kanapki ponownie podbiją serca łodzian – podkreśla Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.