Subway® i jego kultowe kanapki ponownie w Manufakturze!
Subway otworzył swój nowy punkt w Manufakturze w Łodzi, w sercu strefy Qulinarium. Nowa lokalizacja Subway zaprasza od poniedziałku do niedzieli, oferując zarówno klasyczne pozycje z menu, jak i limitowane edycje kanapek.
Subway popularność zyskał dzięki swojej unikalnej ofercie personalizowanych posiłków, które pozwalają klientom komponować kanapki, wrapy i sałatki według własnych upodobań, z wykorzystaniem najświeższych składników. Globalna obecność Subway sprawia, że jest rozpoznawalny i łatwo dostępny na całym świecie, co przyciąga uwagę miłośników pieczywa oraz szeroką grupę klientów szukających szybkiego i smacznego posiłku.
W ofercie Subway w Manufakturze znajdują się wszystkie klasyczne pozycje z menu, w tym popularne kanapki, sałatki i wrapy, które można dowolnie komponować. Ponadto, marka będzie oferować limitowane edycje kanapek oraz produkty sezonowe.
Wyspa Subway znajduje się w Qulinarium na 1. piętrze, w pobliżu Sushi Point, Deserowni i Bubblejoy. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była jednocześnie estetyczna i funkcjonalna – z ergonomiczną strefą do składania zamówień. Nowy punkt na mapie Manufaktury otwarty jest od poniedziałku do środy oraz od piątku do soboty w godzinach 10-22, natomiast w czwartki i niedziele w godzinach 12-20.
– Manufaktura to miejsce, które tętni życiem i przyciąga różnorodnych gości. Jesteśmy przekonani, że Subway doskonale wpisze się w dynamiczną atmosferę tego miejsca, a ich kanapki ponownie podbiją serca łodzian – podkreśla Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.