Komunikaty PR

Subway® i jego kultowe kanapki ponownie w Manufakturze!

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

Subway otworzył swój nowy punkt w Manufakturze w Łodzi, w sercu strefy Qulinarium. Nowa lokalizacja Subway zaprasza od poniedziałku do niedzieli, oferując zarówno klasyczne pozycje z menu, jak i limitowane edycje kanapek.

Subway popularność zyskał dzięki swojej unikalnej ofercie personalizowanych posiłków, które pozwalają klientom komponować kanapki, wrapy i sałatki według własnych upodobań, z wykorzystaniem najświeższych składników. Globalna obecność Subway sprawia, że jest rozpoznawalny i łatwo dostępny na całym świecie, co przyciąga uwagę miłośników pieczywa oraz szeroką grupę klientów szukających szybkiego i smacznego posiłku.

W ofercie Subway w Manufakturze znajdują się wszystkie klasyczne pozycje z menu, w tym popularne kanapki, sałatki i wrapy, które można dowolnie komponować. Ponadto, marka będzie oferować limitowane edycje kanapek oraz produkty sezonowe.

Wyspa Subway znajduje się w Qulinarium na 1. piętrze, w pobliżu Sushi Point, Deserowni i Bubblejoy. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była jednocześnie estetyczna i funkcjonalna – z ergonomiczną strefą do składania zamówień. Nowy punkt na mapie Manufaktury otwarty jest od poniedziałku do środy oraz od piątku do soboty w godzinach 10-22, natomiast w czwartki i niedziele w godzinach 12-20.

– Manufaktura to miejsce, które tętni życiem i przyciąga różnorodnych gości. Jesteśmy przekonani, że Subway doskonale wpisze się w dynamiczną atmosferę tego miejsca, a ich kanapki ponownie podbiją serca łodzian – podkreśla Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.