Komunikaty PR

Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt

2021-01-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania info pras ( 0.24 MB )

Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym, wesprzeć ich rozmową i zorganizować wirtualne spotkania.

W okresie od 23 listopada do 23 grudnia 2020 roku marka Cukier Królewski zachęcała internautów do udostępniania zdjęć swoich świątecznych wypieków na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko. Za każde tysiąc fotografii marka zdecydowała się przeznaczyć 10 tysięcy złotych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Celem było zebranie 50 tysięcy złotych, które pozwoli zorganizować seniorom prawdziwe Święta. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem oraz wyłącznie pozytywnymi reakcjami internautów. Ostatecznie liczba opublikowanych zdjęć przekroczyła 5 tysięcy, dzięki czemu Cukier Królewski osiągnął założoną kwotę, którą przekazał Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku organizowało Spotkania Wigilijne dla starszych samotnych osób. W tym trudnym czasie, w trosce o bezpieczeństwo naszych podopiecznych, wspólne kolędowanie przy jednym stole zastąpiliśmy osobistymi wizytami wolontariuszy u seniorów – zaznacza Joanna Mielczarek, dyrektor prezes Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Paczki od Mikołaja i wigilijne potrawy trafiły do niemal 400 podopiecznych Stowarzyszenia, a wszędzie tam, gdzie było to możliwe wolontariusze odwiedzili potrzebujących. W okresie bożonarodzeniowym zapukali do ich drzwi z pięknymi ozdobami, słodyczami oraz drobnymi upominkami. Jednak najbardziej wartościowa okazała się zwykła rozmowa i szczere życzenia. Wolontariusze chcąc stworzyć świąteczną atmosferę w domach podopiecznych, połączyli się przez internet z innymi seniorami, co pozwoliło na wspólne kolędowanie i wirtualne dzielenie się opłatkiem.

Podopieczni Stowarzyszenia, dzięki wsparciu Cukru Królewskiego, otrzymali od nas paczki z wigilijnymi posiłkami. Seniorzy byli mile zaskoczeni. Nierzadko na ich twarzach pojawiały się nawet łzy szczęścia. Każdy z nas starał się otoczyć starszych przyjaciół rozmową i dać nadzieję na lepsze jutro – mówi Karolina, wolontariuszka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Wirtualne spotkania z innymi seniorami okazały się doskonałym pomysłem. Mimo braku uścisków i tradycyjnego łamania się opłatkiem, w domach naszych podopiecznych stworzyliśmy prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę – dodaje Wioleta Skwira, koordynatorka wolontariatu w mbU.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.