Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym, wesprzeć ich rozmową i zorganizować wirtualne spotkania.
W okresie od 23 listopada do 23 grudnia 2020 roku marka Cukier Królewski zachęcała internautów do udostępniania zdjęć swoich świątecznych wypieków na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko. Za każde tysiąc fotografii marka zdecydowała się przeznaczyć 10 tysięcy złotych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Celem było zebranie 50 tysięcy złotych, które pozwoli zorganizować seniorom prawdziwe Święta. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem oraz wyłącznie pozytywnymi reakcjami internautów. Ostatecznie liczba opublikowanych zdjęć przekroczyła 5 tysięcy, dzięki czemu Cukier Królewski osiągnął założoną kwotę, którą przekazał Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.
–Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku organizowało Spotkania Wigilijne dla starszych samotnych osób. W tym trudnym czasie, w trosce o bezpieczeństwo naszych podopiecznych, wspólne kolędowanie przy jednym stole zastąpiliśmy osobistymi wizytami wolontariuszy u seniorów – zaznacza Joanna Mielczarek, dyrektor prezes Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Paczki od Mikołaja i wigilijne potrawy trafiły do niemal 400 podopiecznych Stowarzyszenia, a wszędzie tam, gdzie było to możliwe wolontariusze odwiedzili potrzebujących. W okresie bożonarodzeniowym zapukali do ich drzwi z pięknymi ozdobami, słodyczami oraz drobnymi upominkami. Jednak najbardziej wartościowa okazała się zwykła rozmowa i szczere życzenia. Wolontariusze chcąc stworzyć świąteczną atmosferę w domach podopiecznych, połączyli się przez internet z innymi seniorami, co pozwoliło na wspólne kolędowanie i wirtualne dzielenie się opłatkiem.
–Podopieczni Stowarzyszenia, dzięki wsparciu Cukru Królewskiego, otrzymali od nas paczki z wigilijnymi posiłkami. Seniorzy byli mile zaskoczeni. Nierzadko na ich twarzach pojawiały się nawet łzy szczęścia. Każdy z nas starał się otoczyć starszych przyjaciół rozmową i dać nadzieję na lepsze jutro – mówi Karolina, wolontariuszka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Wirtualne spotkania z innymi seniorami okazały się doskonałym pomysłem. Mimo braku uścisków i tradycyjnego łamania się opłatkiem, w domach naszych podopiecznych stworzyliśmy prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę – dodaje Wioleta Skwira, koordynatorka wolontariatu w mbU.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.