Komunikaty PR

Suki Waterhouse współpracuje z Waterdrop

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 3.73 MB )

Nowa butelka od Waterdrop zaprojektowana przez Suki Waterhouse – EKOLOGICZNE dzieło sztuki

Brytyjska aktorka i modelka, Suki Waterhouse, we współpracy z marką Waterdrop stworzyła nową butelkę, która swoim designem nawiązuje do działa francuskiego artysty, Claude’a Moneta. Impresjonistyczny obraz zatytułowany „Lilie wodne” zainspirował artystkę do zaprojektowania ekologicznej alternatywy dla butelek jednokrotnego użytku. Nowa butelka zadebiutowała na stronie internetowej marki 27 grudnia.

Co roku, do mórz i oceanów na naszej planecie trafia nawet 12 milionów ton plastikowych odpadów. Zanieczyszczenia, powstałe na skutek złego gospodarowania odpadami i wytwarzania szkodliwych dla środowiska produktów, mają negatywny wpływ nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i rośliny, dla których akweny stanowią jedyny dom. W obliczu tego problemu, wielkie znaczenie mają małe zmiany, które wprowadzamy w swoich domach – od poprawnej segregacji odpadów, aż po zminimalizowanie użycia plastikowych butelek. W zmianie nawyków pomaga Waterdrop – producent mikrodrinków i akcesoriów wielokrotnego użytku.

Jedna butelka, wiele korzyści

Waterdrop poszerza swoją kolekcję akcesoriów zaprojektowanych przez uzdolnionych artystów z różnych zakątków świata. Tym razem, we współpracy z utalentowaną artystką Suki Waterhouse, powstał projekt szklanej butelki, która swoim designem nawiązuje do działa „Lilie wodne” Claude’a Moneta. Autorka nowego wzoru, Suki Waterhouse jest znaną na całym świecie modelką, aktorką i piosenkarką. Zaprojektowana przez nią butelka to małe dzieło sztuki, które przypomina nam, że woda to nasz najcenniejszy skarb. 

„Projektując butelkę inspirowałam się motywem lilii wodnych na obrazach Claude'a Moneta. Chciałam, aby design butelki skłaniał do picia większej ilości wody. W szklanej butelce uwielbiam to, że jest transparentna, dzięki czemu nawiązuje do najważniejszego elementu – samej wody.”

Zaopatrując się w szklaną butelkę wielokrotnego użytku, podejmujemy krok w stronę lepszego jutra. Korzystając z niej, możemy przyczynić się do zminimalizowania produkcji, transportu i utylizacji kilkudziesięciu, a nawet kilkuset butelek plastikowych każdego roku. Butelka stworzona przez Suki Waterhouse dla Waterdrop to idealna propozycja nie tylko dla fanów sztuki i designu, ale dla wszystkich, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów dla dobra naszej planety. Szklana butelka wykonana została z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu możemy dbać o prawidłowe nawodnienie, mając ją zawsze pod ręką. 

W służbie oceanom

Producent mikrodrinków rozpoczął wyjątkową akcję na rzecz ochrony środowiska. Od 17 grudnia, za każde zakupione opakowanie 12 mikrodrinków, Waterdrop we współpracy z Plastic Bank wyciągnie z oceanu plastikową butelkę.  Akcja wspiera nie tylko ochronę przyrody, ale też lokalne społeczności na Filipinach, Haiti i w Indonezji, gdzie odbywają się zbiórki. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą także film związany z kampanią i pomysły na działania prośrodowiskowe, które może podjąć każdy z nas. Dodatkowo, za każde udostępnienie filmu Waterdrop usunie ze środowiska kolejną butelkę - każde kliknięcie ma znaczenie! Mikrodrinki waterdrop® to skoncentrowane kapsułki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości i naturalnego smaku roślin i owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Kapsułki opakowane są w innowacyjny sposób, aby zminimalizować użycie plastiku w procesie ich produkcji. Jedno opakowanie dwunastu kapsułek mikrodrink zawiera mniej plastiku niż jedna nakrętka butelki. W ofercie marki Waterdrop znajdziemy szeroki wybór butelek wielokrotnego użytku ze szkła oraz stali nierdzewnej, a także designerskie kubki, bawełniane torby i stalowe słomki.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival” Biuro prasowe
2024-06-20 | 01:00

Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival”

Już 28 czerwca na Bulwarach Jurajskich po raz pierwszy w mieście zagra „Częstochowa Summer Festival”. Na scenie, która stanie przed Galerią Jurajską, wystąpią Skolim oraz
Gwiazdy Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!
2024-05-30 | 01:00

Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy
Gwiazdy Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle
2024-05-28 | 15:41

Ćma nad Wisłą całodobowo w Elektrowni Powiśle

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy na Powiślu lubią spędzać długie wieczory i wczesne poranki – od 1 czerwca w Elektrowni Powiśle rusza letni koncept Ćma nad Wisłą.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.