SuperKids w roli idoli
Fama PR Sp. z o.o.
Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
alicja|famapr.pl| |alicja|famapr.pl
605734638
www.superdekarz.pl
Po ubiegłorocznym sukcesie książki „SuperKids gotują” z przepisami kulinarnymi nadesłanymi przez dzieci SUPERDEKARZY, organizatorzy programu wydali właśnie pamiątkowy album ze zdjęciami dzieci, które wcieliły się w rolę swoich muzycznych idoli. Album dostępny jest również w wersji elektronicznej na portalu SUPERDEKARZ.PL.
Zdjęcia dzieci i wnuków uczestników programu SUPERDEKARZ zostały zgłoszone na konkurs „Mój muzyczny idol” zorganizowany z okazji Dnia Dziecka. 22 dzieci, których zdjęcia znalazły się w albumie, otrzymają jego książkowe wydanie oraz głośniki JBL Go3.
- Od kilku lat aktywności kreatywne dla dzieci uczestników programu SUPERDEKARZ są jego stałym i mocnym punktem. Tegoroczna muzyczna odsłona programu zainspirowała nas do tego, by ponownie oddać głos dzieciom i, jak widać, ich pomysłowość i odwaga znów nas nie zawiodły! Cieszy nas również fakt, że ta zabawa zaangażowała całe rodziny i pozwoliła dzieciom poczuć się bardzo wyjątkowo – mówi Dariusz Smolis z firmy BMI Braas, fundatora nagród.
Programu SUPERDEKARZ trwa nieprzerwanie od ponad 13 lat i zrzesza kilkuset najlepszych dekarzy w Polsce. Każdego roku proponuje szereg działań dla dekarzy – w tym szkolenia, rywalizację zawodową czy wsparcie techniczne, ale również wiele aktywności dla partnerek (SuperLadies), dzieci i wnuków uczestników programu (SuperKids). Portal SUPERDEKARZ.PL stanowi z kolei centrum informacji o budowie i konserwacji dachów dla osób, które planują budowę lub są posiadaczami własnego domu.
Inicjatorem i patronem programu jest firma BMI Braas Polska, wiodący na rynku producent zintegrowanych systemów dachowych.
Bezpośredni link do albumu: https://superdekarz.pl/Album_SUPER_MUSIC_KIDS.pdf
Portal SUPERDEKARZ.PL to źródło porad związanych z budową i konserwacją dachów, opracowanych we współpracy z doświadczonymi wykonawcami dachów oraz doradami technicznymi BMI Braas. Serwis skierowany jest zarówno do osób zainteresowanych budownictwem, profesjonalnych dekarzy, jak i osób planujących budowę lub właścicieli własnego domu. Strona zawiera m.in. praktyczną wyszukiwarkę Superdekarzy oraz Certyfikowanych Dekarzy Braas działających w Polsce.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.