Komunikaty PR

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

2022-03-16  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

Ruszył ogólnopolski konkurs edukacyjny dla placówek biorących udział w projekcie „Mamy kota na punkcie mleka”, który jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Uczniowie szkół biorących udział w akcji wraz z nauczycielami mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Konkurs potrwa do 31 marca 2022 roku.

 

Kot Mleczysław i Mleczna kota to bohaterowie kolejnej edycji akcji edukacyjnej organizowanej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Tym razem wcielają się w superbohaterów o supermocach, które zawdzięczają codziennemu spożywaniu produktów mlecznych.

 

Zasady konkursu

 

Uczniowie wraz z nauczycielami mają za zadanie przygotować nagranie-historyjkę o bohaterach akcji, w którym opowiedzą o tym, jak wapń zawarty w mleku wzmacnia kości. Praca konkursowa powinna zawierać pisemne opowiadanie, a także jego wersji audio. Organizatorzy zachęcają do zaangażowania całej klasy, aby projekt niósł ze sobą jak najwięcej walorów edukacyjnych.

 

Nagrodami w konkursie są workoplecaki, torby materiałowe ze wzorem do samodzielnego kolorowania oraz wyposażone piórniki, które przydadzą się każdemu uczniowi.

 

Każda klasa może przesłać tylko jedno zgłoszenie, a wszystkie informacje techniczne na temat formatów przesłanych plików tekstowych i audio dostępne są w regulaminie konkursu na stronie organizatora. 

Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając deklarację – dokument jest do pobrania na stronie www.kochammleko.pl.

 

Uczymy o roli mleka w diecie

 

Konkursy dla szkół to tylko część wszystkich działań w ramach kampanii, która opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. W trakcie kampanii przewidziane są także kolejne konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.

 

Wszystkie informacje o akcji dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.

 

Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.