Komunikaty PR

Świąteczna reklama OSM Piątnica w blokach charytatywnych stacji telewizyjnych

2020-12-08  |  11:50
Biuro prasowe
Do pobrania Piątnica ( 0.13 MB )

Boże Narodzenie 2020 ze względu na trwającą pandemię będzie miało wyjątkowy charakter. W tym szczególnym roku OSM Piątnica przyłączyła się do dwóch inicjatyw, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Świąteczny spot Piątnicy zostanie wyemitowany w 2 specjalnych blokach reklamowych – 12 grudnia o 19:20 na antenie TVN i 24 grudnia o godz. 18:00 w telewizji PULS. W ten sposób marka Piątnica przyłącza się do pomocy potrzebującym w okresie świątecznym.

Projekt #TVNpomagajmysobie odpowiada na bieżące problemy branży HoReCa, w tym restauracji, jednocześnie dając szansę najuboższym na ciepły, pełnowartościowy posiłek. W ramach akcji #PulsSeniorom realizowanej przez TV PULS przekazane zostanie wsparcie dla osób starszych i samotnych.

#TVNpomagajmysobie

Inicjatywa TVN łączy pomaganie osobom potrzebującym ze wsparciem restauracji, które w wyniku obostrzeń związanych z pandemią dotknięte zostały dużymi ograniczeniami w prowadzonej działalności. Wpłynęło to na trudną sytuację całej branży HoReCa – wiąże się ze spadkiem dochodów, obniżaniem pensji pracowników, prowadzi do redukcji etatów czy zamykania lokali. Skutki pandemii odczuwane są także przez dostawców związanych z branżą – producentów i dystrybutorów.

„HoReCa jest ważnym segmentem działalności OSM Piątnica, dlatego poprzez udział w projekcie i obecność w specjalnym bloku reklamowym pomagamy realizować cele akcji #TVNpomagajmysobie, wspierając jednocześnie naszych partnerów biznesowych z branży gastronomicznej” – mówi prezes OSM Piątnica Zbigniew Kalinowski.

W ramach inicjatywy #TVNpomagajmysobie restauracje, które zgłosiły się do udziału w akcji i zostaną wybrane, otrzymają zamówienia na przygotowanie w okresie świątecznym ciepłych posiłków dla ubogich. Dostawy będą realizowane w dniach 14 – 24 grudnia. Każda wybrana restauracja będzie przygotowywać 50 posiłków dziennie przez 11 dni oraz po 50 dań świątecznych – na każdy z 2 dni Bożego Narodzenia. Wyboru restauracji dokonują organizacje charytatywne współpracujące z lokalnymi Bankami Żywności w całej Polsce.

#PulsSeniorom

Telewizja PULS wyemituje 24 grudnia o godz. 18:00 Wigilijny Blok Reklamowy Pomocy Seniorom, z którego wpływy zostaną w całości przeznaczone Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Celem fundacji jest działanie na rzecz poprawy jakości życia osób starszych w Polsce. Fundacja działa zarówno na rzecz potrzebujących osób prywatnych, jak i domów pomocy społecznej. W swoich działaniach łączy pomoc materialną z przeciwdziałaniem wykluczania seniorów z życia społecznego i uwrażliwianie młodego pokolenia na potrzeby tej grupy społecznej.

Obecność reklamy Piątnicy w Wigilijnym Bloku Reklamowym Pomocy Seniorom w TV PULS to gest pomocy, by uczynić święta lepszymi dla osób starszych i często samotnych.

Wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!

W specjalnych blokach reklamowych na antenie TVN i telewizji PULS wyemitowany zostanie świąteczny spot Piątnicy, w którym znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia przygotowuje najlepszy świąteczny sernik z produktów z Piątnicy. Komunikacja OSM Piątnica doskonale wpisuje się w idee akcji #TVNpomagajmysobie oraz #PulsSeniorom – wspaniały posiłek przygotowany z najwyższej jakości składników to doskonały sposób na okazanie uczuć.

 

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.


Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.