Komunikaty PR

Świąteczne smaki zamknięte w zimowym menu Costa Coffee

2024-11-12  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.14 MB )

Zmiana oferty jesiennej na zimową to moment, na który czekają wszyscy miłośnicy świątecznych kaw. Kawiarnie Costa Coffee w tym okresie wypełnione są po brzegi karmelowymi i korzennymi smakami i zapachami, wśród których królują: Gingerbread Latte z dodatkiem syropu o smaku piernika, zwieńczona bitą śmietaną i piernikowym ciasteczkiem i bestseller w postaci Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappe, w której dominuje smak ciasteczek karmelowych z dodatkiem bitej śmietany i kolorowej posypki. Dopełnieniem zimowej oferty jest rozgrzewająca, aromatyczna, z dominującym smakiem karmelowych ciasteczek Toffee Cake Hot Chocolate.

Kampania Festive, którą wprowadzamy do kawiarni z początkiem listopada stanowi inaugurację oferty zimowej, na którą nasi goście czekają przez cały rok. To wyjątkowy okres, do którego przygotowujemy się przez wiele miesięcy. Komponowanie zimowego menu zaczynamy od najbardziej wyczekiwanych kaw, dlatego w tegorocznej ofercie postawiliśmy na nasze bestsellery: Gingerbread Latte oraz Toffee Cake Latte - w wersji na ciepło i na zimno. Jak co roku nasze menu bogate jest w różnego rodzaju rozgrzewające napoje z dodatkiem kurkumy, miodu, żurawiny czy cynamonu. Oferta deserów rozbudowana została o zupełnie nowe pozycje, w których dominować będą smaki praliny i cynamonki – mówi Marta Stawiszyńska, Brand Management Director Costa Coffee w Lagardère Travel Retail w Polsce. Wraz z nowym menu zmienia się również wystrój naszych kawiarnii, jak co roku wprowadzamy świąteczne kubki i dekoracje – dodaje Stawiszyńska. 

Oferta świąteczna Costa Coffee obejmuje nie tylko kawy, lecz także rozgrzewające napoje. Nie zabraknie ulubionego Spiced Apple Drink, czyli jabłkowo-korzennego napoju z dodatkiem cynamonu, anyżu i pomarańczy, który od lat jest mocno kojarzony z marką Costa Coffee. Menu Costa Coffee wzbogacone zostało także o owocową, mocno aromatyczną i rozgrzewającą Herbatę Premium z żurawiną i jabłkiem z dodatkiem miodu, cynamonu, goździków i pomarańczy oraz dwa letnie smaki w jesienno-zimowej odsłonie w postaci Hot Strawberry i Hot Blueberry Drink. Rozgrzewającą, idealną opcją na chłodniejsze dni będzie Herbata Premium z imbirem i kurkumą, która jest połączeniem czarnej herbaty z miodem, imbirem i kurkumą oraz cytryną. 

Miłośnicy deserów mogą wybierać wśród różnorodnych opcji. W tym sezonie króluje Ciasto Cynamonka, które wypełnione jest po brzegi - cynamonkami a jego bazę stanowi serowa masa na kruchym spodzie oraz Torcik Pralina łączący w sobie słodycz kremu karmelowego i czekoladowego na biszkoptowym cieście z chrupiącym nadzieniem. Całość dopełnia polewa o smaku słonego karmelu i kulki w białej czekoladzie. Aby jeszcze bardziej poczuć magię świąt do kawiarni powróciło uwielbiane przez gości Ciasto pomarańczowe udekorowane skórką pomarańczową i prażonymi płatkami migdałów. W ofercie pozostał ulubieniec jesiennego menu - Sernik z owocami leśnymi.

W okresie świątecznym zmieni się również wystrój kawiarnii, w których dominować będą bożonarodzeniowe dekoracje. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.