Świąteczne spotkanie z Paddingtonem w CH Focus!
Przygotuj się na niesamowitą podróż do Londynu bez wyjeżdżania z Bydgoszczy! Już 6 i 7 grudnia centrum handlowe Focus zaprasza na magiczne spotkanie z Paddingtonem – najsympatyczniejszym misiem, który skradł serca dzieci na całym świecie.
Już w najbliższy piątek i sobotę, 6 i 7 grudnia bydgoski Focus zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Paddingtonem – najsłynniejszym londyńskim misiem! W godzinach 11:00-19:00 dzieci i rodzice będą mieli okazję odkrywać uroki brytyjskiej stolicy, uczestnicząc w pełnym atrakcji wydarzeniu, które gwarantuje niezapomniane wrażenia i wspólną zabawę.
Podczas wydarzenia przygotowaliśmy wiele atrakcji, które przeniosą najmłodszych prosto do serca Londynu. Na początek należy przygotować się do przygody, pakując walizkę i odbierając mapę, która poprowadzi pociechy przez wszystkie aktywności. Najmłodsi wsiądą do czerwonego autobusu i zwiedzają najważniejsze atrakcje Londynu, słuchając komunikatów w języku angielskim. Na pokładzie czeka również gra multimedialna! Następnie dzieci odwiedzą „Royal Mail” – strefę, gdzie stworzą własnoręczne pocztówki, zaadresują je i wrzucą do charakterystycznej brytyjskiej skrzynki pocztowej.
Nie zabraknie też okazji do uwiecznienia wspomnień – w specjalnej Strefie Foto można będzie zrobić zdjęcie z Paddingtonem, siedząc na ławce inspirowanej jego londyńskimi przygodami. A jeśli marzycie o chwilach relaksu, zapraszamy do „Hyde Parku”, gdzie czeka angielska herbatka i kanapki z marmoladą, które Paddington uwielbia.
Dla fanów aktywności przygotowano także grę edukacyjną „Take a taxi”, która pokaże, jak bezpiecznie poruszać się po ruchliwych ulicach Londynu. Z kolei w „Entertainment Area” dzieci będą mogły uczestniczyć w różnorodnych animacjach, grach językowych i zabawach sprawnościowych, które pozwolą poczuć prawdziwy klimat brytyjskiej stolicy.
Dodatkowo, w pasażu CH Focus dzieci będą mogły spotkać się z Mikołajem i Śnieżynką, opowiedzieć o swoich świątecznych marzeniach i odebrać słodki upominek. W specjalnej strefie kreatywnej dzieci będą mogły przygotować listy do Mikołaja, dając upust swojej wyobraźni i twórczości.
Wydarzenie odbędzie się w piątek i sobotę, w godzinach 11:00-19:00 w centrum handlowym Focus.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.