Komunikaty PR

ŚWIĄTECZNE WARSZTATY I MOC POMAGANIA DOBROCZYNNY WEEKEND W OFFIE

2024-12-10  |  11:00
Biuro prasowe

Warsztaty artystyczne dla dzieci, świąteczne dekoracje, zbiórka artykułów plastycznych oraz morze wsparcia dla lokalnych fundacji od OFFowej społeczności – OFF Piotrkowska Center zaprasza na charytatywny weekend, który odbędzie się 14 i 15 grudnia. To będzie czas, w którym świąteczne przygotowania połączą się z realną pomocą dla potrzebujących.

– Przygotowania do świąt to idealny moment, by podzielić się dobrem i zaangażować społeczność OFFa w działania na rzecz tych, którzy tego potrzebują – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center. –Zapraszamy całe rodziny do wspólnej zabawy i niesienia pomocy – dodaje.

W sobotę i w niedzielę, w godzinach od 10.00 do 18.00 w przestrzeni „za różowymi drzwiami” (na pierwszym piętrze dawnej przędzalni) odbędą się warsztaty artystyczne dla dzieci, podczas których mali pomocnicy Mikołaja będą mogli samodzielnie stworzyć ozdoby świąteczne i własnoręcznie przygotowane prezenty: torby bawełniane, kubki ceramiczne czy drewniane pudełeczka ozdobione w technice decoupage. Organizatorzy zapewniają wszelkie potrzebne materiały, a udział w warsztatach jest bezpłatny, jednak przez cały czas ich trwania prowadzona będzie zbiórka, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Słonie na Balkonie, pomagającej dzieciom w kryzysie psychicznym. Dodatkowo podczas wydarzenia zbierane będą artykuły plastyczne, które zostaną wykorzystane przez podopiecznych fundacji w czasie zajęć arteterapii.

Świąteczne pomaganie w OFF nie kończy się na warsztatach – do dobroczynnej inicjatywy dołączają także restauracje w OFF Piotrkowska Center. Spółdzielnia przekaże część dochodu ze sprzedaży wybranych potraw na rzecz Fundacji Happy Kids i przeprowadzi zbiórkę karmy dla zwierząt w schronisku. Restauracja Doki przekaże dochód ze sprzedaży deserów na wsparcie zbiórki dla Bruna Osłowskiego, pięciolatka z Łodzi, chorującego na dystrofię mięśniową Duchenne’a, który potrzebuje kosztownej terapii genowej. Z kolei Drukarnia przeznaczy dochód ze sprzedaży pierogów na cele Fundacji „DOM w Łodzi”.

Szczegóły na temat wydarzenia i zapisów na warsztaty można znaleźć na profilach OFF Piotrkowska Center w mediach społecznościowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.