Komunikaty PR

Światowy Dzień Zespołu Downa – Many Mornings powracają z wyjątkową inicjatywą

2024-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, łódzka firma Many Mornings kontynuuje swoją wyjątkową inicjatywę, wspierającą osoby z trisomią 21. Od 18 do 29 marca, na wyspie marki w Manufakturze i innych punktach handlowych, osoby z zespołem Downa będą asystentami sprzedawców. Akcja ma zwracać uwagę na trudności, jakie mają osoby z trisomią 21 na rynku pracy.

Łodzianie z Many Mornings angażują się w obchody Światowego Dnia Zespołu Downa już od ponad 7 lat. Firma słynie ze sprzedawania skarpetek nie do pary, a te są symbolem solidarności z osobami z Zespołem Downa.  W tym roku marka organizuje dla nich praktyki zawodowe. Osoby z trisomią 21 będą mogły obsługiwać klientów jako asystenci sprzedawców. Wsparcie merytoryczne nad programem objęła Fundacja Oczami Brata, która od wielu lat prowadzi pracownie aktywizacji społecznej dla osób z niepełnosprawnością oraz osób z zespołem Downa.

- Ten program jest inicjatywą, która zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Praktyki zawodowe dla osób z zespołem Downa to dla wielu ludzi jedyna okazja, żeby poznać ich prawdziwe potrzeby. Wiemy, że te osoby mierzą się z wieloma trudnościami na rynku pracy, pracodawcy są zamknięci na ich zatrudnianie, a my pokazujemy, że osoby z zespołem Downa mogą być naprawdę wspaniałymi i zaangażowanymi pracownikami – wyjaśnia Maciek Butkowski, CEO i współzałożyciel marki Many Mornings. – Zachęcamy gości Manufaktury, którzy będą odwiedzać naszą wyspę, by porozmawiali z naszymi praktykantami i wsparli ich dobrym słowem. To dla nich naprawdę wyjątkowa sprawa – dodaje Maciek Butkowski.

Harmonogram praktyk jest dostępny na stronie: Wspieramy Światowy Dzień Zespołu Downa 2024 - ManyMornings.pl

W ramach inauguracji akcji, w dniu 21.03 aż 21% całkowitego przychodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Oczami Brata. W punktach stacjonarnych część przychodu także trafia na cele społeczne – przez cały czas trwania akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.