Komunikaty PR

Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend radości!

2024-12-18  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Warszawska Reduta zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Bingiem – ulubieńcem dzieci i ich rodziców. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji, które sprawią, że ten świąteczny czas stanie się jeszcze bardziej magiczny i pełen radości!


W dniach 21-22 grudnia warszawskie centrum handlowe Reduta zamieni się w magiczną przestrzeń pełną radości i świątecznego klimatu. Wszystko to za sprawą uwielbianego przez dzieci i rodziców królika Binga, który odwiedzi Redutę, by wspólnie z najmłodszymi celebrować ten wyjątkowy czas.

To będzie weekend pełen zabawy i emocji! Dla dzieci przygotowaliśmy szereg interaktywnych i kreatywnych atrakcji:

  • Łowienie kaczuszek – wyzwanie dla małych wędkarzy!
  • Gra w kręgle – zabawa zręcznościowa dla każdego.
  • Strefa kreatywna – stwórz własne uszy Binga i odkryj w sobie artystę.
  • Zdjęcia z Bingiem – chwile, które zostaną z wami na zawsze.
  • Gra Memory – rozwijaj pamięć w towarzystwie bohaterów z ulubionej bajki.
  • Plac animacyjny – śpiewaj, tańcz i baw się w rytm świątecznych hitów, zdobywając licencyjne nagrody.
  • Fotobudka – uchwyć najpiękniejsze momenty w specjalnej strefie zdjęciowej.

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania w godzinach 11:00-19:00 przez cały weekend. To doskonała okazja, by na chwilę oderwać się od świątecznych przygotowań i spędzić czas w radosnej, rodzinnej atmosferze. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny

Spotkanie z Bingiem w Reducie to idealna propozycja na grudniowy weekend – pełen uśmiechów, zabawy i magii świąt. Do zobaczenia!

Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.