Komunikaty PR

Świętuj 191. urodziny Izraela Poznańskiego!

2024-08-20  |  13:00

Muzeum Fabryki z okazji obchodów 191. urodzin Izraela Poznańskiego przygotowało bogaty program wydarzeń, który pozwoli poznać i docenić dziedzictwo jednego z największych łódzkich fabrykantów. Zaplanowane na niedzielę (25.08) atrakcje z pewnością przeniosą uczestników do czasów świetności Imperium Poznańskiego.

25 sierpnia 1833 roku w Aleksandrowie Łódzkim urodził się Izrael Poznański, znany jako czołowy przemysłowiec i właściciel warsztatów tkackich w Łodzi. Nazywany jest jednym z trzech łódzkich „królów bawełny”, obok Ludwika Geyera i Karola Scheiblera. W niedzielę (25.08) przypada 191. rocznica jego urodzin. Tego dnia, Muzeum Fabryki w Manufakturze zaprasza do wspólnego świętowania.

W programie m.in. spacer po terenie zewnętrznym Manufaktury i Imperium Poznańskiego, który pozwoli poznać i docenić dziedzictwo słynnego fabrykanta, zwiedzanie dawnego pałacu Izraela Poznańskiego, będącego obecnie siedzibą Muzeum Miasta Łodzi oraz oprowadzanie po Muzeum Fabryki.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Dla zwiedzających indywidualnie, w godzinach poza eventem obowiązują bilety zgodne z normalnym cennikiem. Liczba miejsc jest ograniczona. Rezerwacje przyjmowane są pod numerem: +42 664 92 93.

Harmonogram wydarzeń (25 sierpnia, niedziela):

12:00 – Urodzinowe SpacerLove, czyli spacer po rynku Manufaktury z przewodnikami
z Muzeum Fabryki, którzy wcielają się w postacie Leonii i Izraela Poznańskich

13:00 – Spotkanie z Fabrykantem w podcieniach wieży Muzeum Fabryki

13:30 – Wizyta w Muzeum Miasta Łodzi

14:30 – Zwiedzanie Muzeum Fabryki

15:00 – Urodzinowe SpacerLove, czyli spacer po rynku Manufaktury z przewodnikami
z Muzeum Fabryki, którzy wcielają się w postacie Leonii i Izraela Poznańskich

16:00 – Cykliczne weekendowe oprowadzanie po wystawie stałej.

 

Nie przegapcie tej wyjątkowej okazji do wspólnego odkrywania tajemnic Imperium Izraela Poznańskiego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.