ŚWIĘTUJ DZIEŃ PSA Z LIDLEM!
Już 1 lipca obchodzimy Dzień Psa. Jest to idealna okazja do okazania naszej wdzięczności za bezinteresowną przyjaźń naszych ukochanych czworonogów. Jaki prezent wybrać dla swojego małego przyjaciela? Lidl przygotował specjalną ofertę dostępną już od poniedziałku, 28 czerwca, w której znajdziemy wiele ciekawych i praktycznych upominków, idealnych do wspólnego spędzania czasu, szczególnie latem!
W Polsce od ponad 10 lat Dzień Psa obchodzimy 1 lipca. Jest to idealna okazja, aby przypomnieć jak dużo radości wnoszą do codziennego życia i docenić ich obecność! Co sprezentować naszym czworonogom? Niezależnie czy nasz pies jest łakomczuchem, czy z kolei ponad wszystko uwielbia zabawki, w Lidlu znajdziemy idealny gadżet nawet dla naszych najbardziej wymagających „psyjaciół”.
Wspólne podróże
W Lidlu znajdziemy wiele przydatnych akcesoriów i gadżetów, które będą przydatne zarówno dla psów, jak i ich właścicieli. Już od poniedziałku, 28 czerwca, możemy zaopatrzyć się w zestaw idealny do wspólnych podróży, czyli matę ochronną (39,99 zł / 1 szt.) i szelki ze smyczą do auta (29,99 zł / 1 szt). Dzięki nim zadbamy o bezpieczeństwo naszego pupila, a jednocześnie o utrzymanie czystości w naszym samochodzie. Gorące dni to szczególna udręka dla psów – ponieważ się nie pocą, wysokie temperatury są dla nich uciążliwe i niebezpieczne. W upalne dni o komfort i zdrowie psa zadba mata chłodząca (39,99 zł/ 1 szt.), która wewnątrz jest wypełniona specjalnym żelem. Podczas wycieczek warto mieć ze sobą również wygodny bidon na wodę (19,99 zł. 1 szt.), który dzięki łatwemu otwieraniu i zamykaniu, sprawdzi się w każdych warunkach. Dodatkowo, posiada haczyk, dzięki któremu można przyczepić go np. do naszego plecaka.
W ogródku i na działce
Prawdziwym hitem mogą okazać się akcesoria, które idealnie nadadzą się do spędzania czasu w ogródku lub na działce. Pierwsze z nich to basen dla zwierząt (149,00 zł / 1 szt.) bez potrzeby pompowania i z antypoślizgowym spodem. Mnóstwo zabawy i ochłoda w gorący dzień zapewnione! Po wodnych szaleństwach z pewnością przyda się miejsce do odpoczynku. Tutaj z pomocą przychodzi legowisko z odczepianym daszkiem przeciwsłonecznym (99,00 zł / 1 szt.). Podwyższenie zapewni świetną cyrkulację powietrza, a szybki montaż sprawi, że z łatwością będzie można je zabierać w każdą podróż.
Oferta akcesoriów i gadżetów dostępna będzie we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl od poniedziałku, 28 czerwca do wyczerpania zapasów.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.