Komunikaty PR

ŚWIĘTUJ DZIEŃ PSA Z LIDLEM!

2021-06-29  |  16:51
Biuro prasowe

Już 1 lipca obchodzimy Dzień Psa. Jest to idealna okazja do okazania naszej wdzięczności za bezinteresowną przyjaźń naszych ukochanych czworonogów. Jaki prezent wybrać dla swojego małego przyjaciela? Lidl przygotował specjalną ofertę dostępną już od poniedziałku, 28 czerwca, w której znajdziemy wiele ciekawych i praktycznych upominków, idealnych do wspólnego spędzania czasu, szczególnie latem!

 

W Polsce od ponad 10 lat Dzień Psa obchodzimy 1 lipca. Jest to idealna okazja, aby przypomnieć jak dużo radości wnoszą do codziennego życia i docenić ich obecność! Co sprezentować naszym czworonogom? Niezależnie czy nasz pies jest łakomczuchem, czy z kolei ponad wszystko uwielbia zabawki, w Lidlu znajdziemy idealny gadżet nawet dla naszych najbardziej wymagających „psyjaciół”.

Wspólne podróże

W Lidlu znajdziemy wiele przydatnych akcesoriów i gadżetów, które będą przydatne zarówno dla psów, jak i ich właścicieli. Już od poniedziałku, 28 czerwca, możemy zaopatrzyć się w zestaw idealny do wspólnych podróży, czyli matę ochronną (39,99 zł / 1 szt.) i szelki ze smyczą do auta (29,99 zł / 1 szt). Dzięki nim zadbamy o bezpieczeństwo naszego pupila, a jednocześnie o utrzymanie czystości w naszym samochodzie. Gorące dni to szczególna udręka dla psów – ponieważ się nie pocą, wysokie temperatury są dla nich uciążliwe i niebezpieczne. W upalne dni o komfort i zdrowie psa zadba mata chłodząca (39,99 zł/ 1 szt.), która wewnątrz jest wypełniona specjalnym żelem. Podczas wycieczek warto mieć ze sobą również wygodny bidon na wodę (19,99 zł. 1 szt.), który dzięki łatwemu otwieraniu i zamykaniu, sprawdzi się w każdych warunkach. Dodatkowo, posiada haczyk, dzięki któremu można przyczepić go np. do naszego plecaka.

W ogródku i na działce

Prawdziwym hitem mogą okazać się akcesoria, które idealnie nadadzą się do spędzania czasu w ogródku lub na działce. Pierwsze z nich to basen dla zwierząt (149,00 zł / 1 szt.) bez potrzeby pompowania i z antypoślizgowym spodem. Mnóstwo zabawy i ochłoda w gorący dzień zapewnione! Po wodnych szaleństwach z pewnością przyda się miejsce do odpoczynku. Tutaj z pomocą przychodzi legowisko z odczepianym daszkiem przeciwsłonecznym (99,00 zł / 1 szt.). Podwyższenie zapewni świetną cyrkulację powietrza, a szybki montaż sprawi, że z łatwością będzie można je zabierać w każdą podróż.

Oferta akcesoriów i gadżetów dostępna będzie we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl od poniedziałku, 28 czerwca do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.