ŚWIĘTUJ DZIEŃ PSA Z LIDLEM!
Już 1 lipca obchodzimy Dzień Psa. Jest to idealna okazja do okazania naszej wdzięczności za bezinteresowną przyjaźń naszych ukochanych czworonogów. Jaki prezent wybrać dla swojego małego przyjaciela? Lidl przygotował specjalną ofertę dostępną już od poniedziałku, 28 czerwca, w której znajdziemy wiele ciekawych i praktycznych upominków, idealnych do wspólnego spędzania czasu, szczególnie latem!
W Polsce od ponad 10 lat Dzień Psa obchodzimy 1 lipca. Jest to idealna okazja, aby przypomnieć jak dużo radości wnoszą do codziennego życia i docenić ich obecność! Co sprezentować naszym czworonogom? Niezależnie czy nasz pies jest łakomczuchem, czy z kolei ponad wszystko uwielbia zabawki, w Lidlu znajdziemy idealny gadżet nawet dla naszych najbardziej wymagających „psyjaciół”.
Wspólne podróże
W Lidlu znajdziemy wiele przydatnych akcesoriów i gadżetów, które będą przydatne zarówno dla psów, jak i ich właścicieli. Już od poniedziałku, 28 czerwca, możemy zaopatrzyć się w zestaw idealny do wspólnych podróży, czyli matę ochronną (39,99 zł / 1 szt.) i szelki ze smyczą do auta (29,99 zł / 1 szt). Dzięki nim zadbamy o bezpieczeństwo naszego pupila, a jednocześnie o utrzymanie czystości w naszym samochodzie. Gorące dni to szczególna udręka dla psów – ponieważ się nie pocą, wysokie temperatury są dla nich uciążliwe i niebezpieczne. W upalne dni o komfort i zdrowie psa zadba mata chłodząca (39,99 zł/ 1 szt.), która wewnątrz jest wypełniona specjalnym żelem. Podczas wycieczek warto mieć ze sobą również wygodny bidon na wodę (19,99 zł. 1 szt.), który dzięki łatwemu otwieraniu i zamykaniu, sprawdzi się w każdych warunkach. Dodatkowo, posiada haczyk, dzięki któremu można przyczepić go np. do naszego plecaka.
W ogródku i na działce
Prawdziwym hitem mogą okazać się akcesoria, które idealnie nadadzą się do spędzania czasu w ogródku lub na działce. Pierwsze z nich to basen dla zwierząt (149,00 zł / 1 szt.) bez potrzeby pompowania i z antypoślizgowym spodem. Mnóstwo zabawy i ochłoda w gorący dzień zapewnione! Po wodnych szaleństwach z pewnością przyda się miejsce do odpoczynku. Tutaj z pomocą przychodzi legowisko z odczepianym daszkiem przeciwsłonecznym (99,00 zł / 1 szt.). Podwyższenie zapewni świetną cyrkulację powietrza, a szybki montaż sprawi, że z łatwością będzie można je zabierać w każdą podróż.
Oferta akcesoriów i gadżetów dostępna będzie we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl od poniedziałku, 28 czerwca do wyczerpania zapasów.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.