ŚWIĘTUJ DZIEŃ PSA Z LIDLEM!
Już 1 lipca obchodzimy Dzień Psa. Jest to idealna okazja do okazania naszej wdzięczności za bezinteresowną przyjaźń naszych ukochanych czworonogów. Jaki prezent wybrać dla swojego małego przyjaciela? Lidl przygotował specjalną ofertę dostępną już od poniedziałku, 28 czerwca, w której znajdziemy wiele ciekawych i praktycznych upominków, idealnych do wspólnego spędzania czasu, szczególnie latem!
W Polsce od ponad 10 lat Dzień Psa obchodzimy 1 lipca. Jest to idealna okazja, aby przypomnieć jak dużo radości wnoszą do codziennego życia i docenić ich obecność! Co sprezentować naszym czworonogom? Niezależnie czy nasz pies jest łakomczuchem, czy z kolei ponad wszystko uwielbia zabawki, w Lidlu znajdziemy idealny gadżet nawet dla naszych najbardziej wymagających „psyjaciół”.
Wspólne podróże
W Lidlu znajdziemy wiele przydatnych akcesoriów i gadżetów, które będą przydatne zarówno dla psów, jak i ich właścicieli. Już od poniedziałku, 28 czerwca, możemy zaopatrzyć się w zestaw idealny do wspólnych podróży, czyli matę ochronną (39,99 zł / 1 szt.) i szelki ze smyczą do auta (29,99 zł / 1 szt). Dzięki nim zadbamy o bezpieczeństwo naszego pupila, a jednocześnie o utrzymanie czystości w naszym samochodzie. Gorące dni to szczególna udręka dla psów – ponieważ się nie pocą, wysokie temperatury są dla nich uciążliwe i niebezpieczne. W upalne dni o komfort i zdrowie psa zadba mata chłodząca (39,99 zł/ 1 szt.), która wewnątrz jest wypełniona specjalnym żelem. Podczas wycieczek warto mieć ze sobą również wygodny bidon na wodę (19,99 zł. 1 szt.), który dzięki łatwemu otwieraniu i zamykaniu, sprawdzi się w każdych warunkach. Dodatkowo, posiada haczyk, dzięki któremu można przyczepić go np. do naszego plecaka.
W ogródku i na działce
Prawdziwym hitem mogą okazać się akcesoria, które idealnie nadadzą się do spędzania czasu w ogródku lub na działce. Pierwsze z nich to basen dla zwierząt (149,00 zł / 1 szt.) bez potrzeby pompowania i z antypoślizgowym spodem. Mnóstwo zabawy i ochłoda w gorący dzień zapewnione! Po wodnych szaleństwach z pewnością przyda się miejsce do odpoczynku. Tutaj z pomocą przychodzi legowisko z odczepianym daszkiem przeciwsłonecznym (99,00 zł / 1 szt.). Podwyższenie zapewni świetną cyrkulację powietrza, a szybki montaż sprawi, że z łatwością będzie można je zabierać w każdą podróż.
Oferta akcesoriów i gadżetów dostępna będzie we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl od poniedziałku, 28 czerwca do wyczerpania zapasów.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.