Komunikaty PR

Świętuj Nowy Rok z wyjątkowym Kubełkiem 2022 od KFC!

2021-12-30  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Wielka impreza czy spotkanie w gronie najbliższych przyjaciół? Nieważne jak, tylko z kim spędza się tą magiczną noc w roku. Przy okazji koniecznie zadbajmy też o to, co pojawi się na naszym stole by oprócz dobrej zabawy było też smacznie i chrupiąco. KFC na tę okazję przygotowało wyjątkowy Kubełek 2022 – 20 stripsów i 22 hot wingsy. Przy odbiorze osobistym, zestaw jest powiększany o dodatkowe dwa kubełki frytek. Promocja trwa od 31 grudnia do 2 stycznia we wszystkich restauracjach KFC w Polsce oraz w aplikacji KFC.

W nadchodzącym 2022 roku kultowy kubełek KFC będzie obchodzić swoje 65 urodziny. Aby od samego początku hucznie rozpocząć świętowanie, już w Sylwestra w sieci KFC w całej Polsce pojawi się Kubełek 2022. To idealna propozycja na sylwestrową imprezę. W promocyjnym kubełku znajdziemy bowiem wszystko to, co najlepsze - 20 kawałków delikatnych polędwiczek z kurczaka - Stripsów oraz 22 wyjątkowo chrupkie, pokryte pikantną panierką skrzydełka - Hot Wings. Jeśli szykujecie się na większą liczbę gości najlepiej zamówcie od razu więcej, bo z pewnością będą szybko znikać ze stołu. Dodatkowo, przy odbiorze osobistym zamówienia, oferta Kubełek 2022 powiększana jest o dwa kubełki frytek.

Oferta Kubełek 2022 jest dostępna od 31 grudnia we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski, w dostawie oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC, w tym także Kubełek 2022, można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez aplikację - KFC Collect a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.

Nie zwlekaj i wpadnij do KFC po swój zestaw sylwestrowy za jedyne 89,99 zł. Promocja Kubełek 2022 obowiązuje od 31 grudnia 2021 do 2 stycznia 2022.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.