Świętuj z Żurkiem marki JemyJemy i Pasztetem Dworskim
Są potrawy, które nieodłącznie kojarzą się z atmosferą Świąt Wielkanocnych, są wśród nich pasztety przygotowywane z różnych rodzajów mięs i jedna z najważniejszych potraw – aromatyczny żurek z kiełbasą i jajkiem, który gości na stołach w tym wyjątkowym okresie u ponad połowy Polaków.
Żurek to jedna z najpopularniejszych tradycyjnych potraw spożywana na początku wielkanocnego śniadania. Jednak jego przygotowanie wymaga pewnej wprawy i czasu, którego często brakuje w przedświątecznej gonitwie. Idealnym rozwiązaniem jest Żurek z kiełbasą wieprzową marki JemyJemy na naturalnym zakwasie, z aromatycznym czosnkiem i nutą majeranku. Może być podawany z ulubionymi dodatkami, np. połówkami ugotowanego jajka czy z ziemniakami. Sprawdzi się doskonale nie tylko podczas Świąt Wielkanocnych – jego smakiem możemy się cieszyć w dowolnej chwili. Jest łatwy i szybki w przygotowaniu, wystarczy przelać go do naczynia i podgrzać. Dodatkowo wszystkie zupy marki JemyJemy bazują na naturalnych składnikach, a ich doskonały smak sprawia, że są numerem 1* wśród gotowych zup. Życzymy pysznych Świąt Wielkanocnych z Żurkiem JemyJemy!
Pasztet Dworski – naturalnie szlachetny
Na wielkanocnych stołach królują wszelkiego rodzaju pasztety z rozmaitych mięs, podawane z chrzanem czy żurawiną. Pasztety Dworskie ze szlachetnym mięsem z dzika, jelenia, królika lub kaczki, doprawione bogatą kompozycją ziół i przypraw uatrakcyjnią świąteczne menu. Inspirowane staropolskimi recepturami, bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników, są świetnym urozmaiceniem rodzinnych spotkań i codziennych posiłków. Wszystkim miłośnikom pasztetów gwarantujemy niezawodny smak wysokiej jakości Pasztetów Dworskich, po które warto sięgnąć nie tylko podczas wielkanocnej uczty.
Producent: PROFI S.A.
- Żurek z kiełbasą wieprzową JemyJemy (400 g), cena det. ok 7,69 zł
- Pasztety Dworskie z dzikiem (130 g), cena det. ok 8,99 zł
- Pasztety Dworskie z królikiem (130g), cena det. ok 8,99 zł
- Pasztety Dworskie z jeleniem (130g), cena det. ok 8,99 zł
- Pasztety Dworskie z kaczką (130g), cena det. ok 8,99 zł
Więcej informacji na www.jemyjemy.com oraz www.pasztetdworski.pl
* Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Udziały w sprzedaży wartościowej, Udziały w sprzedaży wolumenowej w sztukach, w okresie Tydzień 01 2023 – Tydzień 52 2023, w kategorii: Zupy z półki

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.